Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4737 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בן דוד שלי בא מניו יורק ואמרו לו מזדה 3 עולה 17 $ ביום, מזדה 6 עולה 25 $.

שהוא הגיע הוא הבין שזה לא בדיוק ככה, יש להם כל מני תוספות.

השכרת רכב זה כמו מזגן. אומרים לך מחיר נמוך ואז אומרים כן אבל יש......

אייל

פורסם

לפני כחודשיים השכרתי רכב באלדן. רציתי רכב סופר מיני ידני המחיר התחיל מ 140 ליום אבל אל תשכח שככל שאתה לוקח ליותר זמן כך גם המחיר יורד, בסוף עלה לי ל 3 ימים כולל ביטוחים 340 שקל, וקבלתי פונטו איווו רובוטית. אגב רכב ממש חמוד רק שמערכת שמכבא את הרכב בעמידה שגעה אותי וכל הדלקה של רכב היה צריך לכבות אותה. צריכה הייתה ממצועת 1/13.5 אם רגל לא הכי קלה על הגז.

פורסם

המחיר מאוד גבוהה בגלל מחסור עונתי בכלי רכב. עניין של היצע וביקוש. אין הרבה מה לעשות בעניין חוץ מלפתוח חברה להשכרת רכב.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

לא יודע אם זה פרסום או לא, יש דייל באתר אינטרנט , השכרה רכב ב75 שקל 100 ק"מ ליום השכרה, או 200 ק"מ, בתוספת של ₪18.2.

ההשכרה הינה לרכב ידני קטן בלבד: פיאט פנדה, רנו קליאו.

פורסם

חחחח מחסור ברכבים עלק, מחסור בכיס של הטייקונים אולי.

HU: DEH-P690UB|Rear:JBL CS3196 (6X9)|SubWoofer:JBL GTO1204D|Mono:RockFord P3001|Front:Morel Hybrid Ovation 6

Front AMP:Rockford Punch 500a2|

פורסם
לא יודע אם זה פרסום או לא, יש דייל באתר אינטרנט , השכרה רכב ב75 שקל 100 ק"מ ליום השכרה, או 200 ק"מ, בתוספת של ₪18.2.

ההשכרה הינה לרכב ידני קטן בלבד: פיאט פנדה, רנו קליאו.

 

איפה הדיל הזה נמצא?

פורסם

חברות ההשכרה מעלות מחירים בעונת הקיץ בדיוק מאותה סיבה שבתי מלון מעלים מחירים בעונת הקיץ - ביקוש והיצע.

מאחר וזה הפך לאופנתי למחות נגד כל גוף שמטרתו להרוויח כסף, אז גם השרשור הנ"ל מצטרף לכך.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
אני לא מבין למה אף אחד עוד לא פתח את הקונספט הגאוני שנתקלתי בו לפני עשור בלוס אנג'לס - Rent a wreck

חברת השכרה אחת קמה ואמרה "למה חייבים להשכיר רק רכב חדש?", הצי שלהם היה בנוי ממכוניות מודרניות בנות 5-10 שנים וכמה אמריקאיות קלאסיות "קצת" יותר זקנות (שנות ה70-80), המכוניות היו רחוקות מ"לנצוץ", לא מפתיע לשכור רכב עם צבע ישן/מתקלף, מכות בפח, אביזרים שלא תפקדו ושאר הפתעות הזקנה.

 

בתקווה שזה מעורר איזה יזם עכשיו 8)

 

זה מאוד פשוט.

המשכורת הממוצעת (השנתית) בארה"ב היא של כ- 43 אלף דולר. מזדה 3, 2 ליטר, עולה כ- 22 אלף דולר. (במנהטן, ניו יורק.)

נניח, שירידת הערך במכונית היא כמו פה בארץ. ולאחר 3 שנים המחיר יורד בחצי.

בישראל, מאזדה 3 שווה כ- 2/3 משכורת שנתית. בארה"ב, היא שווה כרבע משכורת. לכן מצב כזה אפשרי שם ולא פה.

פורסם

רכבים ישנים להשכרה זה סיכון,וסיכון גם לשכור אחת כזו.

היית רוצה להיתקע בערבה בדרך לאילת או לסוע ברכב מסריח מסיגריות(זה יש גם בחדשות).

גם בארץ לרכבי השכרה יש התלוות של יוקרה(כמה שזה מוזר) "יש לו רכב בליסינג,הוא בטח איש מאוד מצליח"...

והחברות מעוניינות לשמור על זה.

מעבר לכך הצי זה השווי של החברה.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

לגבי דפיקות , מכות, ושאר מרעין בישין - יש תוספת קטנה שנקראת ביטול השתתפות עצמית.

ככה אף אחד לא יכול לחפש אותך בשום דבר.

 

לגבי השכרת "גרוטאה" , זה פטנט שיכול אולי לעבוד בארה"ב, בישראל אף אחד לא יאהב להשכיר גרוטאה, ותמיד ישכח שדקה לפני כן הוא שילם הרבה פחות בשביל הגרוטאה שהוא מקבל. הישראלי אוהב לשלם פחות, אבל לקבל את המקסימום.

 

תעשה פטנט כזה בארץ, ולא תצא מהקומבינות והבכי של הישראלי הממוצע, אני מזכיר לך שאלעל ניסתה לעשות טיסות לאו קוסט, וירדה מזה מהר מאד בגלל שהישראלי הממוצע רצה לשלם מעט ולקבל שירות מלא.

לדוגמא, בטיסה כזאת אתה משלם רק על מושב, נטו, אפילו בלי כוס שתיה, אז מה היו עושים? היו מתלוננים באמצע הטיסה על כאבי ראש חזקים לדיילת, ומבקשים "בקשה לגיטימית" של כוס מים רק לקחת כדור, המהדרין היו מגדילים ראש ומתלוננים על "נפילת סוכר" וכמובן שחייבים משהו מתוק או איזה כוס מיץ, כי רק מים לא יעזור במקרה ההזה...

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

פורסם

מישהו יודע לענות על השאלה ששאלתי ?

כשלוקחים את הרכב חותמים שבמקרה של גניבה או תאונה או מכה או השד יודע מה , תחוייב ב-2000 שקלים. עכשיו אני שם לב שהרכבי השכרה מכוסחים בשפשופים ומכות . מה מכל אחד שדופק הם לוקחים כסף ורק אחרי שהרכב מכוסח לגמרי הם מתקנים באיזה פחחות בשטחים ? נניח שהשריטות לא רציניות או המכות , הם מחייבים את בעל המכה ובתכלס אם זה לא קריטי הרכב ממשיך ככה עד למכירה שלו בגמר שנות ההשכרה. הם עושים אחלה קופה בינתיים, לא? צאו מנק' הנחה שלא עשיתם ביטול השתתפות עצמית.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

×
×
  • תוכן חדש...