Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4747 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

רוצה לשתף ולהתייעץ איתכם בקשר למשהו מוזר שהבחנתי בפנס ימין , לא מזמן שטפתי את האוטו ,ידני, וואלה האוטו חזר לעצמו חח

בכל אופן פתאום יום אחרי ככה אני מסתכלים על הפנסים ואני קולט ליכלוך שאניראה כמו נוזל שנזל אבל מפנים , רצוי לציין שזה משהו שקרה לא מזמן , הוספתי כמו כן תמונות ,

וכמו כן כאשר הפנסים דולקים וזה בשעות הלילה , יש מין אדים בתוך הפנס והם לא רוצים להעלם , יש משהו בנידון ?

מה אתם אומרים :

zmnmw4fnlqjm.jpg

הפנס הבעייתי

 

והפנס השמאלי

kfmbmodizddm.jpg

 

שבת שלום ותודה

 

נ.ב.

הפנסים לא דולקים , זה פשוט צולם בחושך וזה האפקט של הפלאש

פורסם
אהלן,

 

רוצה לשתף ולהתייעץ איתכם בקשר למשהו מוזר שהבחנתי בפנס ימין , לא מזמן שטפתי את האוטו ,ידני, וואלה האוטו חזר לעצמו חח

בכל אופן פתאום יום אחרי ככה אני מסתכלים על הפנסים ואני קולט ליכלוך שאניראה כמו נוזל שנזל אבל מפנים , רצוי לציין שזה משהו שקרה לא מזמן , הוספתי כמו כן תמונות ,

וכמו כן כאשר הפנסים דולקים וזה בשעות הלילה , יש מין אדים בתוך הפנס והם לא רוצים להעלם , יש משהו בנידון ?

מה אתם אומרים :

zmnmw4fnlqjm.jpg

הפנס הבעייתי

 

והפנס השמאלי

kfmbmodizddm.jpg

 

שבת שלום ותודה

 

נ.ב.

הפנסים לא דולקים , זה פשוט צולם בחושך וזה האפקט של הפלאש

 

אם יש אדים בתוך הפנס,האטימות של הפנס לא טובה..

לרוב זה קורה ברכבי מאזדה בפנס האחורי..

או שתבדוק את האטימות של הפנס או שתקנה חדש..

שבת שלום!

peugeot 307 2002-> hyundai veloster 2012

פורסם

זה לא ממש אדים , אפשר ליראות את זה בפנס ה"בעייתי"

זה מין בועות כאלה קטנות

 

ואיך בודקים אטימות ?

ולקנות פנס זה לא עיניין של ללכת לקנות לחם במכולת

פורסם

יכול להיות שהאטימות של הפנס לא טובה ולכן נכנסו מים, אני לא ממש רואה את התמונה אבל זה לא נראה כמו אדים, עם זאת כשאתה משאיר את האוטו ב3-5 בבוקר כדאי להסתכל על הפנס ולראות אם מצטברים בו אדים של לחות אם כן זה עוד דבר שמעיד על בעיה באטימות.

לא יודע עד כמה זה קריטי בשבילך אבל אם מאוד אז הפתרון הוא להחליף פנס.

פורסם

תודה על תגובות , ואיך בודקים אטימות אולי משהו השתחרר וצריך פשוט רק לסדר ידנית ?

אני אפתח מכסה מנוע ושמה אוכל ליראות את המצב הפנסים ? או שאין גישה לגומי שאוטם ?

פורסם

הרכב שלך מותקנים כנראה פנסים חלופיים של חברת DEPO, פנסים סינים באיכות ירודה וזאת בעיה מוכרת שלהם.

יש פתרון אחד מאוד פשוט לבעיה - תוריד את המכסה האחורי של הפנס ותיסע מעכשיו ללא מכסה. הבעיה נגרמת בגלל שהפנס לא אטום כמו שצריך ומכיוון שאתה לא יכול לאטום אותו אז לפחות לתת לפנס להתאוורר ולמים פתח להתאדות. ולא זה לא פוגע בפנס לנסוע ללא מכסה ואני אומר את זה מניסיון. הייתי לי אותה הבעיה בפונטו שלי ונסעתי שנה ללא מכסה כולל בחורף והכל תקין.

המלצה חמה נוספת - תמכור את הפונטו כמה שיותר מהר ותחסוך לך המון כאב ראש, שעות במוסך וכמובן כסף. זה פשוט רכב מלא מחלות וכל מה שאתה חוסך על דלק (מאוד חסכוני) אתה מבזבז במוסך.

×
×
  • תוכן חדש...