Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4738 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, אז אחרי נסיעת מבחן בC3 פיקאסו ואחרי דברים שקראתי ואנשים שדיברתי איתם, קצת "התקררתי" בנוגע לרכב הזה. גם הידיעה על המיסוי הצפוי לרכבי הדיזל שאמור לייקר את הדגם בכ-10% נוספים לא הוסיף לי שמחת חיים בלשון המעטה.

נשארתי עדיין בתחום הסופר-מיני (גם אם לא במרכב של מיקרו וואן כמו הפיקאסו) והאופציות שחשבתי עליהן ביומיים האחרונים הן הרנו קליאו 4 החדשה (1.2 ל' טורבו-בנזין רובוטית כפולת מצמדים) ו/או הסיאט איביזה (1.2 ל' טורבו-בנזין רובוטית כפולת מצמדים).

 

המחירים דומים (כ-105 אלף ש"ח לדגמי ה-expression ו/או ה-Reference), נפח המנוע דומה, המידות וצריכת הדלק הממוצעת דומות אף הן. חיצונית אני אוהב את העיצוב של שתיהן, אני מחזיק ברנו מגאן והחזקתי בסיאט לאון כך שאני מכיר את היצרניות. עם זאת שמתי לב לכמה דברים שצדו את עיני - תוקף האחריות של הסיאט הוא שנתיים לעומת שלוש אצל הרנו וכן בסיס הגלגלים והמומנט של הרנו עדיפים על הסיאט. הנטיה היא ללכת על הרנו אבל הסיאט מושכת כשלעצמה.

 

אשמח לשמוע מאנשים שמכירים (אני מניח שיותר את הסיאט כי היא כבר על הכביש כמה שנים בעוד שהרנו היא חדשה לגמרי כך שה"היכרות" איתה היא יותר מכתבות, מבחני דרך וכו') ומבינים מה היתרונות והחסרונות הבולטים בכל דגם ואולי גם לתקן את ההנחות שלי הנ"ל.

 

אציין כי הנסיעה תהיה ממודיעין לירושלים (עליה) וכן בתוך ירושלים עצמה. אמורה לשמש עם זאת נהג יחיד כי בסופ"ש וכו' הרכב הגדול יותר ישמש את המשפחה עם הילדים.

 

תודה ויום טוב.

פורסם

המחירים לא דומים,

הרפרנס 1.2 טורבו+DSG במבצע כרגע (כל השנה) והיא עולה 95K, הבדל משמעותי של 10K מהרנו שהזכרת! תבדוק שוב את הנתונים.

המנוע והגיר שלה כבר נחרשו פה עשרות פעמים, תעשה חיפוש. אגב המנוע 1.2 TSI הינו מנוע אמין וחסכוני, אל תתבלבל עם 1.4 160 או 1.8 160 אשר הראשון קצת בעייתי ושניהם בכללי צורכים טיפת שמן מעל הממוצע.

בהצלחה :)

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

לך תנסה את הקליאו בנסיעת מבחן.

 

אני הזמנתי את ה-0.9 טורבו ידנית, ואנשים שהיו איתי בסוכנות וגם לפי דברי הנציגים עצמם, אחרי הנסיעה ב-1.2 טורבו כפולת המצמדים אנשים נשארו פעורי פה. כמו כן, הקליאו נורא מאובזרת ומפנקת וזה שווה את המחיר לדעתי.

3 שנות אחריות, ו-3 טיפולים שנתיים חינם ברכישה היום.

 

אוטומט זה לנשים, אם היה ידני ב-1.2 טורבו הייתי לוקח בלי לחשוב שניה, אך נאלצתי להסתפק ב-900 סמ"ק 3 צילינדרים חמוד.

Renault Clio IV 0.9 TCe - Collection 2013 :D

פורסם
גם מנועי 900 סמ"ק עם 3 צילינדרים :)

 

מסכים חח, אבל זה נובע כבר ממגבלת מחיר :)

Renault Clio IV 0.9 TCe - Collection 2013 :D

פורסם

שלום רב

אני היום למדתי על הרכב,במקומך הייתי מבקש סיבוב על המנוע 900 סמק.

אני הבנתי שהוא סוחב מעולה, מעבר לכך הרכב באמת מציאה.

מאובזר להפליא- מולטימדיה בעברית מהיצרן,לוח שעונים רמקולים וכו.

לגבי המנוע -אני מבין שהוא ממש מספיק תעשה סיבוב ותבדוק.

שים לב שהרכב מיוצר בצרפת וזה יתרון.

בהצלחה תהנה

פורסם
שלום רב

אני היום למדתי על הרכב,במקומך הייתי מבקש סיבוב על המנוע 900 סמק.

אני הבנתי שהוא סוחב מעולה, מעבר לכך הרכב באמת מציאה.

מאובזר להפליא- מולטימדיה בעברית מהיצרן,לוח שעונים רמקולים וכו.

לגבי המנוע -אני מבין שהוא ממש מספיק תעשה סיבוב ותבדוק.

שים לב שהרכב מיוצר בצרפת וזה יתרון.

בהצלחה תהנה

 

כנראה לא היית מרוכז בהדרכה, הרכב מיוצר בטורקיה.

Renault Clio IV 0.9 TCe - Collection 2013 :D

פורסם
שלום רב

אני היום למדתי על הרכב,במקומך הייתי מבקש סיבוב על המנוע 900 סמק.

אני הבנתי שהוא סוחב מעולה, מעבר לכך הרכב באמת מציאה.

מאובזר להפליא- מולטימדיה בעברית מהיצרן,לוח שעונים רמקולים וכו.

לגבי המנוע -אני מבין שהוא ממש מספיק תעשה סיבוב ותבדוק.

שים לב שהרכב מיוצר בצרפת וזה יתרון.

בהצלחה תהנה

 

תודה.

מאחר ויש לי נסיעות בינעירוניות כאמור, בעיקר לירושלים ועליותיה, אז אני מעדיף רכב קצת יותר חזק ונוטה לכיוון ה-1.2 ליטר.

האם האיבזור שפורסם וגם אתה הזכרת אותו מצוי רק בגירסה ה"מפוארת" של הקליאו?

יש לרכב גם את המערכת שמכבה ומדליקה את המנוע כשהוא עומד ברמזור למשל?

פורסם
תודה.

מאחר ויש לי נסיעות בינעירוניות כאמור, בעיקר לירושלים ועליותיה, אז אני מעדיף רכב קצת יותר חזק ונוטה לכיוון ה-1.2 ליטר.

האם האיבזור שפורסם וגם אתה הזכרת אותו מצוי רק בגירסה ה"מפוארת" של הקליאו?

יש לרכב גם את המערכת שמכבה ומדליקה את המנוע כשהוא עומד ברמזור למשל?

 

מערכת Stop&Start קיימת רק בגרסא הידנית 0.9 טורבו.

 

לגבי האבזור, הדגם הרגיל מציע: בקרת שיוט, מערכת מולטימדיה מסף מגע "7 עם ניווט + USB/AUX + Bluetooth עם שליטה מההגה. פנסי ערפל, מזגן מכני, 2 חלונות חשמל קדמיים, כרטיס מפתח חכם, מראות חשמל.

 

הדגם המפואר יותר מציע בנוסף: בקרת אקלים דיגיטלית, חיישני גשם ואורות, כניסה והנעה ללא כרטיס, מראות צד מתקפלות, סגסוגת קלה "16 ועיצוב פנים/חיצוני מותאם אישית.

 

אולי שחכתי עוד כמה דברים :p

Renault Clio IV 0.9 TCe - Collection 2013 :D

פורסם

ZAL תודה. אני מניח שהדגם המאובזר גם מגיע עם 4 חלונות חשמל....

 

המחירים לא דומים,

הרפרנס 1.2 טורבו+DSG במבצע כרגע (כל השנה) והיא עולה 95K, הבדל משמעותי של 10K מהרנו שהזכרת! תבדוק שוב את הנתונים.

המנוע והגיר שלה כבר נחרשו פה עשרות פעמים, תעשה חיפוש. אגב המנוע 1.2 TSI הינו מנוע אמין וחסכוני, אל תתבלבל עם 1.4 160 או 1.8 160 אשר הראשון קצת בעייתי ושניהם בכללי צורכים טיפת שמן מעל הממוצע.

בהצלחה :smile:

 

מה ההבדל ברמת הגימור בין הרפרנס שהזכרת לבין הדגם שמעליו (סטיילנס כמדומני, לא? הדגם שבין הפשוט לספורט שלהם) ומה ההבדל במחיר, אתה יודע?

ייתכן וקיימים הבדלים גדולים בין הקליאו לרפרנס ששווים את ה-10K שהזכרת.

פורסם
ZAL תודה. אני מניח שהדגם המאובזר גם מגיע עם 4 חלונות חשמל....

 

כן, ידעתי ששכחתי משהו :-)

Renault Clio IV 0.9 TCe - Collection 2013 :D

פורסם
המחירים לא דומים,

הרפרנס 1.2 טורבו+DSG במבצע כרגע (כל השנה) והיא עולה 95K, הבדל משמעותי של 10K מהרנו שהזכרת! תבדוק שוב את הנתונים.

המנוע והגיר שלה כבר נחרשו פה עשרות פעמים, תעשה חיפוש. אגב המנוע 1.2 TSI הינו מנוע אמין וחסכוני, אל תתבלבל עם 1.4 160 או 1.8 160 אשר הראשון קצת בעייתי ושניהם בכללי צורכים טיפת שמן מעל הממוצע.

בהצלחה :)

 

בדקתי. כדי להתאים את רמת האיבזור צריך להשוות לסטיילנס ולא לרפרנס. כמו שאת הדגם ה"מפואר" של הקליאו צריך להשוות לרמת איבזור "ספורט" באיביזה. והסטיילנס עולה כ-7-8K יותר מהקליאו. כלומר, היא זולה יותר.

פורסם

תזמין נסיעת מבחן על שתיהן.

 

אם החלטת שאלו הרכבים שאתה מעוניין בהם, 5K לפה לשם לא ישנו לך.

 

נסעתי על שתי המכוניות, הקליאו 1.2 טורבו יותר מהנה, דבוקה לכביש, נוחה, איכות הרכבה וחומרים הרבה יותר טובה מזה שבסיאט.

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

פורסם

אני מתלבט בין אותם רכבים בדיוק. נסעתי על הקליאו החדשה, ומאד נהניתי. הגיר חלק, המנוע חזק, התוספות מפנקות והנוחות..צרפתית. כעת ממתין לנסיעה באיביזה. הדילמה היחידה היא האיכות הצרפתית והשירות בעל ה"מוניטין הידוע" של קרסו. האם לדעתכם יש כאן סטיגמה לא מוצדקת, או שיש דברים בגו?

×
×
  • תוכן חדש...