Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4767 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברי פורום נכבד,

 

אנוכי, וכן עוד כמה גולשים פה בפורום נשמח אם מישהו שמטפל ברכבו לבד,

 

ירים את הכפפה ויהיה מוכן שנצטרף כמה אנשים בעת שהוא מבצע טיפול (כגון החלפת שמנים, מסננים וכו').

 

מה אתם אומרים על ההצעה הזאת?

"כל מי שנוסע לאט ממני הוא אידיוט, וכל מי שנוסע מהר ממני הוא מטורף"... :lol:

פורסם

יש פה מדריכים עם הסברים ותמונות למכביר, לאחרונה אף עלה מדריך לטיפול ושיפוץ בתיבת הילוכים אוט'.

כיון שעבודה אישית היא על אחריות המשתמש, אני בספק אם הצעה כזו תענה ברבים. במידה ואתה מעוניין תמיד תוכל לפנות בפניה פרטית לאחד מחברי הפורום ולבקש... אני מניח שבמידה וזה מתאפשר לא תהיינה בעיות :-)

פורסם
שלום חברי פורום נכבד,

 

אנוכי, וכן עוד כמה גולשים פה בפורום נשמח אם מישהו שמטפל ברכבו לבד,

 

ירים את הכפפה ויהיה מוכן שנצטרף כמה אנשים בעת שהוא מבצע טיפול (כגון החלפת שמנים, מסננים וכו').

 

מה אתם אומרים על ההצעה הזאת?

 

שאלה: למה מדריך שהוא לא "מדבר" - זאת אומרת ספרים, תמונות, דוגמאות, הסברים לא באים בחשבון?

זה נחמד שיבוא מישהו ויעשה ויסביר אבל אישית אני חושב שמדריך בצורת ספר שמסביר, מפרט ונותן עוד הרבה אינפורמציה זה משהו שאי אפשר לפסוח עליו. מישהו שבא ומסביר - לך תזכור אח"כ הכל, ואם בדיוק פיספת משהו חשוב?

בנוסף היה נחמד אם אפשר גם לשתף את הסיבה לרצון. אישית אני מאד אוהב למשל לפרק דברים, להבין איך הם עובדים ומאד מאד אוהב לתקן דברים.

פורסם
שאלה: למה מדריך שהוא לא "מדבר" - זאת אומרת ספרים, תמונות, דוגמאות, הסברים לא באים בחשבון?

זה נחמד שיבוא מישהו ויעשה ויסביר אבל אישית אני חושב שמדריך בצורת ספר שמסביר, מפרט ונותן עוד הרבה אינפורמציה זה משהו שאי אפשר לפסוח עליו. מישהו שבא ומסביר - לך תזכור אח"כ הכל, ואם בדיוק פיספת משהו חשוב?

בנוסף היה נחמד אם אפשר גם לשתף את הסיבה לרצון. אישית אני מאד אוהב למשל לפרק דברים, להבין איך הם עובדים ומאד מאד אוהב לתקן דברים.

 

שמעת על YOUTUBE ?

יש שם המון המון סרטי הדרכה על מה שרק תחלום.

אני יכול להמליץ על הסרטים של Eric the car guy תירשם לערוץ שלו ותתחיל לחרוש אותו.

 

קח לדוגמה

פורסם

תודה לכל המגיבים. ביקשתי את זה כיוון שבאחרונה התחלתי מאוד להתעניין ברכב, איך אפשר לבצע חלק מהטיפולים

 

לבד, איך המכלולים השונים והטכנולוגיה של היום פועלים וכו'. אני מאמין שאם אדע לטפל ברכב שלי, אני אעשה זאת

 

בצורה הטובה ביותר - כי לי הכי אכפת מהרכב.

 

כמובן שגם ספרים באים בחשבון, אבל אין כמו מראה עיניים ויכולת לשאול שאלות בזמן אמת.

 

לגבי יוטיוב - אני הולך לחרוש אותו.

 

תודה.

"כל מי שנוסע לאט ממני הוא אידיוט, וכל מי שנוסע מהר ממני הוא מטורף"... :lol:

פורסם
שאלה: למה מדריך שהוא לא "מדבר" - זאת אומרת ספרים, תמונות, דוגמאות, הסברים לא באים בחשבון?

זה נחמד שיבוא מישהו ויעשה ויסביר אבל אישית אני חושב שמדריך בצורת ספר שמסביר, מפרט ונותן עוד הרבה אינפורמציה זה משהו שאי אפשר לפסוח עליו. מישהו שבא ומסביר - לך תזכור אח"כ הכל, ואם בדיוק פיספת משהו חשוב?

בנוסף היה נחמד אם אפשר גם לשתף את הסיבה לרצון. אישית אני מאד אוהב למשל לפרק דברים, להבין איך הם עובדים ומאד מאד אוהב לתקן דברים.

 

לא מסכים אתך כלל, ללמוד לטפל ברכב רק מספרים זה כמו ללמוד שחייה מספרים, לא משנה כמה תקרא אתה תטבע ברגע שתיכנס למים העמוקים.

אין תחליף ללכלך את הידיים, אפילו הסרטים ביוטיוב לא יחליפו את זה.

פורסם
לא ממליץ לך להתעסק עם בלמים לבד ללא ידע נדרש וניסיון.

המליצו לי גם לא להתעסק עם חשמל, ולא להתעסק עם ביוב, ולקרא לטכנאי בשביל להחליף את הנורות בבית.

ותתפלא השחלתי כבלים בתעלות, התקנתי מאוררי תקרה, עשיתי תשתית לתלת פאזי, תיקנתי מזגנים וטלויזיות, תיקנתי את השירותים ואת הברזים בבית, התקנתי לבד את צלחת הלויין שלי, וכיוצא באלה, ונשארתי בחיים.

את הבלמים עוד לא החלפתי לבד, אבל גם זה יגיע.

פורסם
המליצו לי גם לא להתעסק עם חשמל, ולא להתעסק עם ביוב, ולקרא לטכנאי בשביל להחליף את הנורות בבית.

ותתפלא השחלתי כבלים בתעלות, התקנתי מאוררי תקרה, עשיתי תשתית לתלת פאזי, תיקנתי מזגנים וטלויזיות, תיקנתי את השירותים ואת הברזים בבית, התקנתי לבד את צלחת הלויין שלי, וכיוצא באלה, ונשארתי בחיים.

את הבלמים עוד לא החלפתי לבד, אבל גם זה יגיע.

 

אני מצדיע לך, אני כמוך בדיוק, כולם אומרים אל תעשה אל תעשה, אני עושה, חי, ונהנה מכל רגע.

אך אני כן חייב להסכים עם חלק מהדברים שנאמרו - בלמים, מערכות בטיחותיות וכו', קודם תלמד ותלמד טוב.

לאחר שאני שנה לומד ועושה לבד כל מיני דברים ברכב, אי אפשר ללמוד מספר, צריך ללכת ולראות מישהו שעושה קודם. תתחיל בקטן ולאט לאט תתקדם.

 

דוגמא קטנה, רציתי לעשות טיימינג לבד, השתכנעתי והלכתי למישהו שיעשה וראיתי איך הוא עושה, העניין הסתבך בגלל 2 ברגים סוררים שעשו הרבה בלאגן. לקח בערך 6 שעות (למישהו שיודע), גם היום אחרי שראיתי ועשיתי דברים אחרים ברכב לבד, עדיין אני לא חושב שאני יכול לעשות לבד פעם הבאה.

פורסם

לפותח השירשור. אם אתה מאיזור חדרה ורוצה הדרכה מעשית אין לי בעיה לעזור לך. אני כבר לא מעט שנים מיתעסק בזה ויש לי את כל הכלים הנחוצים.

פורסם
לא מסכים אתך כלל, ללמוד לטפל ברכב רק מספרים זה כמו ללמוד שחייה מספרים, לא משנה כמה תקרא אתה תטבע ברגע שתיכנס למים העמוקים.

אין תחליף ללכלך את הידיים, אפילו הסרטים ביוטיוב לא יחליפו את זה.

 

הוא לא אמר לך ללמוד שחיה מספרים ולדמיין ששחית. אתה מטפל ברכב לאחר שקראת את הספר ותוך כדי שהוא איתך.

רוב המדריכים הכתובים המכובדים (כמו haynes) כוללים תשובות לשאלות שתשאל מי שיעשה איתך ביחד.

פורסם
לא מסכים אתך כלל, ללמוד לטפל ברכב רק מספרים זה כמו ללמוד שחייה מספרים, לא משנה כמה תקרא אתה תטבע ברגע שתיכנס למים העמוקים.

אין תחליף ללכלך את הידיים, אפילו הסרטים ביוטיוב לא יחליפו את זה.

 

צודק. עדיין - אני חושב שמי שמבצע פעולות פעם ראשונה או שמבצע את הפעולות בתדירות נמוכה (לא כל יום או יומיים) אני ממליץ לעבוד מול איזו רשימה או הסבר או כל דבר אחר פשוט כגיבוי ולא לשכוח.

 

אגב - אני שונא ללכלך את הידיים!

פורסם
המליצו לי גם לא להתעסק עם חשמל, ולא להתעסק עם ביוב, ולקרא לטכנאי בשביל להחליף את הנורות בבית.

ותתפלא השחלתי כבלים בתעלות, התקנתי מאוררי תקרה, עשיתי תשתית לתלת פאזי, תיקנתי מזגנים וטלויזיות, תיקנתי את השירותים ואת הברזים בבית, התקנתי לבד את צלחת הלויין שלי, וכיוצא באלה, ונשארתי בחיים.

את הבלמים עוד לא החלפתי לבד, אבל גם זה יגיע.

 

הדבר הראשון שעשיתי באוטו שלי היה להחליף צלחות ברקסים וברקסים. זו היתה הנאה אמיתית.

יש לנו עם קשה... ראש קשה... אתה לא רוצה לדעת איך היסתכלו עלי כשאמרתי שאני משפץ לבד את התיבת הילוכים שלי. אני מוכרח להודות שלהרבה אנשים אמרתי שזה חבר שלי שעושה את זה - פשוט כי אחרת הם היו מקבלים לי התקף לב על המקום. ;)

פורסם
הדבר הראשון שעשיתי באוטו שלי היה להחליף צלחות ברקסים וברקסים. זו היתה הנאה אמיתית.

יש לנו עם קשה... ראש קשה... אתה לא רוצה לדעת איך היסתכלו עלי כשאמרתי שאני משפץ לבד את התיבת הילוכים שלי. אני מוכרח להודות שלהרבה אנשים אמרתי שזה חבר שלי שעושה את זה - פשוט כי אחרת הם היו מקבלים לי התקף לב על המקום. ;)

 

אני מכיר לפחות אחד שפרגן! (טוב, מה אכפת לו, זה לא הכרכרה שלו ... :wink: )

פורסם

לצערי לא, אני מאיזור המרכז, פתח-תקווה. אבל באם ייצא לך לטפל ברכב יום שישי אחד, תן התרעה ואני אשמח להגיע.

"כל מי שנוסע לאט ממני הוא אידיוט, וכל מי שנוסע מהר ממני הוא מטורף"... :lol:

×
×
  • תוכן חדש...