Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4781 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אצלי בפולו יש 4 ידיות מתקפלות (לאט לאט...8)), אבל ברכב שלי יש כלל ברזל- לא נוגעים בידיות המתקפלות :evil::

 

א. כי זה מלכלך אותן.

ב. כי זה מלכלך את ריפוד הגג.

ג. כי זה פשוט מעצבן אותי, מה זה הרכב שלי זה אוטובוס ? למה לכל הרוחות צריך לתפוס את ידיות הגג בזמן נסיעה ?

 

אנשים שמחזיקים את ידיות הגג- תעיפו אותם !!!

 

נ.ב. בידית הגג שלי (זאת שבצד הנהג) אני נוגע רק בזמן ניקיון הרכב. 8)

זמין 8)

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

גם בהונדה יש 4 ידיות :lol:

בת'כלס לא יצא לי להשתמש בה אף פעם, אבל עכשיו כשאני חושב על זה זה תורם לסימטריות באוטו (לפדנטים).

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

גם אצלי ברכב יש ידית בעמדת הנהג. זו חשיבה טובה, מאחר ואם אני בדיוק תקוע בפקק על הגשר והגשר מתמוטט, אז לפחות יש לי נקודת אחיזה נוחה עד להתרסקות.

פורסם

גם בפאביה יש ידית אחיזה בצד הנהג, למעשה לכל רכבי VAG מהשנים האחרונות. המטרה פשוט לחסוך בעלויות יצור.

פעם עברה לי מחשבה בראש לפרק אותה ולמכור באיביי :-P

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

^ אני חשבתי לפרק את הידית שמעל הנהג ובמקומה להתקין מחזיק משקפיים מתקפל- 8)

 

כזה:

 

http://www.ebay.de/itm/Brillenfach-VW-Golf-4-Polo-Touran-T4-SEAT-Ibiza-6L-Leon-/230464791056?pt=DE_Autoteile&hash=item35a8c5a210

 

חוץ מזה מחזיק משקפיים כזה מאוד שימושי בהיתקלות בערסים עצבניים באמצע הדרך- "אתה לא תכה נהג שמרכיב משקפיים נכון?" :lol:

זמין 8)

פורסם
גם בפאביה יש ידית אחיזה בצד הנהג, למעשה לכל רכבי VAG מהשנים האחרונות. המטרה פשוט לחסוך בעלויות יצור.

פעם עברה לי מחשבה בראש לפרק אותה ולמכור באיביי :-P

איך הוספת ידית נוספת חוסכת יותר מאשר אי הוספתה? יכלו לסגור את החורים עם פקקים כמו שעושים בדגמים אחרים.

פורסם

באודי שלי יש ידית גם בצד הנהג. כל הידיות מתקפלות עם קפיץ.

 

מה שאני מאוד אוהב ב-A3 אלה הידיות שלצד הקונסולה המרכזית, מימינו ומשמאלו של המוט הילוכים. פרארי סטייל.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם
אצלי בפולו יש 4 ידיות מתקפלות (לאט לאט...8)), אבל ברכב שלי יש כלל ברזל- לא נוגעים בידיות המתקפלות :evil::

 

א. כי זה מלכלך אותן.

ב. כי זה מלכלך את ריפוד הגג.

ג. כי זה פשוט מעצבן אותי, מה זה הרכב שלי זה אוטובוס ? למה לכל הרוחות צריך לתפוס את ידיות הגג בזמן נסיעה ?

 

אנשים שמחזיקים את ידיות הגג- תעיפו אותם !!!

 

נ.ב. בידית הגג שלי (זאת שבצד הנהג) אני נוגע רק בזמן ניקיון הרכב. 8)

 

אצלי אתה דווקא מרשה לעצמך לאחוז אותה בחוזקה.

 

מה שנקרא "oh shit handle" :-D

פורסם

הרכב החדש ביותר שיש לי והיחידי שאין לו ידית אצל הנהג הוא המאזדה.

לכל שאר הרכבים היו ומאז שיש לי את המאזדה חשבתי שהורידו את הידית מטעמי חיסכון.

 

הידיות פרקטיות לאנשי גיל הזהב.

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

פורסם
אצלי אתה דווקא מרשה לעצמך לאחוז אותה בחוזקה.

 

מה שנקרא "oh shit handle" :-D

 

אני בחיים לא החזקתי בידית הגג שלך...אפילו לא פעם אחת...שקרים ומזימות אדוני. :-o

 

אתה מתכוון לידית דלת הנוסע, בה אני בהחלט נאחז בחוזקה ועוקב בדריכות אחרי תנועות מעיים בזמן שאתה עושה פניות . softbank_ne_jp.7D7361softbank_ne_jp.7D7

זמין 8)

פורסם

אצלי יש תפס לחגורה כשהיא לא בשימוש, כי אחרת היא מרשרשת כנוסעים על כביש משובש. האירוניה היא שיש תפס כזה גם בצד של הנהג. וברכב יש תזכורת חגורה, כך שאם אתה נוסע מעל 5 קמ"ש ללא חגורה הרכב מתחיל לצפצף. אבל זה לא הדבר המוזר היחיד, יש עיגוני ISOFIX, וכאילו שזה לא מוזר מספיק ברודסטר, אין דרך לבטל את הכרית אוויר של הנוסע.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם

לא זכור לי מקרה שבו נסעתי עם חברים ולא החזקתי את הידיות הללו (ואפילו את שתיהן כאשר אני יושב במושב האמצעי מאחור ואין לידי נוסעים).

מבחינתי זה נוחות בנסיעה, אין לי מושג איך זה התחיל אבל זה הרגל ישן, כל עוד זה לא מפריע לנהג לראות לאחור.

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

פורסם
משום מה גם בגולייטה הנוכחית וגם במיטו האקסית אין ידיות אחיזה...

איפה אני אמור לתלות את הקולב עם החולצה??:shock:

 

גם אצלי אין. יש רק וו קטן כזה בצד אחד של הנוסעים מאחור (אני אפילו לא זוכר איזה צד). קמצנים.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
משום מה גם בגולייטה הנוכחית וגם במיטו האקסית אין ידיות אחיזה...

איפה אני אמור לתלות את הקולב עם החולצה??:shock:

 

גם אצלי אין. יש רק וו קטן כזה בצד אחד של הנוסעים מאחור (אני אפילו לא זוכר איזה צד). קמצנים.

 

במיטו אין ידית, אבל אני דווקא זוכר שהיה וו קטן לקולב. אני לא אוהב את הידית הזאת כי היא מכוערת מאוד.

emotion of motion


×
×
  • תוכן חדש...