Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4806 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ברשותי שברולט מאליבו 2006

רציתי לדעת עם אני יכול לרכוש צינור אוויר אחר מאייבי

בעלות של 22$ בערך לצינור בצבע

רציתי לשאול את המומחים בפורום

1.האם הכניסה בגודל 3" זה אותו כניסה ?

2. האם יש עם הדברים האלו בעיות ?

 

 

מכיוון שהפורום לא נותן לי לפרסם קישור אני יתן לכם את המידה :3.0"/76mm

וישלי עוד שאלה קטנה האם יש דרך איך שהוא לצבוע את הצינור הקיים?

תודה רבה

פורסם

ברוך הבא לפורום משה...

תפרסם את הקישור ללא HTTP או WWW , ואנחנו נעתיק את הכתובת כדי לראות.

בעיקרון אפשר להחליף כל דבר , האיכות והעמידות לאורך זמן ובתנאי מזג אוויר משתנים בין מוצר למוצר.

אין תחליף לאיכות מקורית OEM.

פורסם

הקישור הוא :

 

 

item.mobileweb.ebay.com/viewitem?itemId=261203083394&index=9&nav=SEARCH&nid=19241087661

ויש לי עוד שאלה בנוגע לפילטר אוויר פתוח מה זה אינבוקס וכל השאר ? תודה רבה

פורסם

אינבוקס זה מה שיש לך עכשיו.

 

פתוח זה מחוץ לקופסא שיש לך עכשיו.

 

חרם על הכסף והזמן שלך, אף צינור זול לא יתן לך את האיכות שהמקורי נותן.

אם התייבש או משהו אז סבבה, אם הוא תקין, חבל להחליף.

 

בדרך כלל צריך לעשות התאמה, או לקנות מותאם.

מהסיבה שבדרך לסעפת יניקה\מצערת, יש חיישנים ברוב הרכבים שמתחברים לצינור עצמו.

×
×
  • תוכן חדש...