Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4787 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב.

לאחרונה שמתי לב שבהאצה, בהילוכים הראשונים,הרעש מהאגזוז הפך להיות חזק מהרגיל ומזכיר רעש של אגזוזי לחץ.

היכן יכולה להיות העיה?

תודה.

"כל מעשנו בחיים נובעים רק מאינטרסים"

פרידריך ניטשה

האינטרס שלי הוא להעזר באנשים ולעזור להם.

:lol:

פורסם

יכול להיות מס' דברים

לדוגמה :

חור בדוד / בצנרת

ממיר לא תקין

אפילו גומי תליה (אם קיים) שמצריך החלפה

תסתכל מתחת לאוטו ותנסה להזיז את האגזוזט עם היד ותראה אם הרעש קיים.

פורסם

חור בדוד- לא נראה

צנרת- יש שחררור קל באיזור אחד

גומיות- תקינות.הוחלפה גומיה לפני כחצי שנה עקב קריעה.

ממיר - הוחלף לפני כשנה וחצי. מקווה לא להחליף ממיר בשווי 1K ש"ח בזמן כל כך קצר.

 

אקפוץ למוסך שבוע הבא ואעדכן.

 

אשמח לעוד תגובות.

"כל מעשנו בחיים נובעים רק מאינטרסים"

פרידריך ניטשה

האינטרס שלי הוא להעזר באנשים ולעזור להם.

:lol:

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

בוקר טוב ושבת שלום!

 

לסיום העניין, רוצה לעדכן שהתקלה תוקנה.

 

תאור התקלה: צינור רופף באיזור הדוד האמצעי

תיאור התיקון: החלפת דוד אמצעי

מחיר: 500 ש"ח כולל מע"מ , שנה אחריות.

מקום: מוסקוביץ' באר שבע

 

אשמח לתגובות בעניין, בעיקר לגבי המחיר, האם סביר, וכמה זמן צריך להחזיק דוד כזה.

תודה

"כל מעשנו בחיים נובעים רק מאינטרסים"

פרידריך ניטשה

האינטרס שלי הוא להעזר באנשים ולעזור להם.

:lol:

×
×
  • תוכן חדש...