Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4760 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טל, תודה על אופציה נוספת המזדה 2 ששכחתי ממנה :idea:

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

מאזדה 2 דיי בזבזנית בדלק (ובנוסף יש לה את אותה תחושת "עצבנות" שדברת עליה במאזדה3).

אתה מאוד טועה בקטע של הג'אז, היא לא מופיעה ביד2 מכיוון שרוב הרכבים נחטפים תוך כמה ימים (יש לרכב שוק מאוד חזק).

אאל"ט יש כרגע מבצע "חבר" על סוזוקי סוויפט ב-85K ש"ח חדשה מהחברה (לא יודע אם זה לדגם ידני או אוטומט) אז שווה לבדוק.

אני גם חושב שטויוטה אוריס תתאים מאוד לאמא שלך (וכן, יש גרסא אוטומטית), ממליץ גם לעשות סיבוב על ספייס ורסו שתהיה הרבה יותר חסכונית.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

בזבזנית? הכל ייחסי אתה יודע. כשהייתה לנו כזו משנתון 2009 במשפחה היא עשתה 1-12. מול סופר מיני אחרות אולי

זה ייחשב בזבזני. "ירוקים" התחלנו להיות לפני שנה-שנתיים כך שהמכוניות החדישות יותר במקרה הרע עושות 1-12.

אני אוהב את האופציה של מאזדה וסויפט. תריץ כמה חיפושים..בהצלחה

פורסם

אלעד, תודה על הדיווח על המבצע של חבר, זה מאוד חשוב עניין המחיר ולקבל רכב חדש בתשלומים,

העניין יבדק,

האמת שמהתחלה חשבתי על סוויפט אבל אמא שלי לא אוהבת את הצורה, אני אישית מת עליה.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

האממ, שאלה ברשותך

 

כמה אמא שלך נוסעת בשנה? כי ההבדל בין 1 ל-12 ל-1 ל-10(המאזדה שלך) הוא לא גבוה במיוחד למי שלא נוסע הרבה.

 

אז מה המטרה בקניית רכב? דלק או סתם רצון להתחדש?

פורסם
האממ, שאלה ברשותך

 

כמה אמא שלך נוסעת בשנה? כי ההבדל בין 1 ל-12 ל-1 ל-10(המאזדה שלך) הוא לא גבוה במיוחד למי שלא נוסע הרבה.

 

אז מה המטרה בקניית רכב? דלק או סתם רצון להתחדש?

 

דלק, רצון להתחדש ובלאי טיבעי.

 

בדקתי עם קרוב משפחה איש קבע, המבצע של הסוויפט הוא למנועי 1300, אני מעוניין ב-1500,

הנסיעות הם בעיקר עבודה בית, מעט סידורים, הבעיה שהעבודה רחוקה מהבית.

מחר בבוקר נבדוק עם הסוכנות של סוזוקי, אולי אפילו נעשה טרייד אין.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

איו בדגם החדש מנוע 1500.

ממליץ על נסיעת מבחן לפני שאתה שולל על הסף.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
הפוקוס היתה אופציה ראשונה שחשבנו עליה, אבל הגיר שלה בעייתי, רובוטי. (יש לי אישית 4 פורדים :lol: )

לגבי ההונדה, אנחנו לא רוצים היברידי.

 

היום ראיתי אוטו שלא חשבתי עליו, טויוטה אוריס, לא מצאתי חוות דעת עליה.

מה לא טוב בהיברדי?

פורסם
מה לא טוב בהיברדי?

 

הנסיעות של האמא בכלל לא בעיר, היא גרה בשומרון ובכלל לא נוסעת בעיר.

בדקתי עם סוכנות סוזוקי לגבי נסיעת מבחן על ה-SX4, אולי נעשה שבוע הבא, גם האשת מכירות ביקשה שננסה בכל זאת את הסוויפט 1250,

בסוכנות של מזדה הקרובה אלינו הרכב מבחן יהיה פנוי רק בשבוע הבא.

בדקתי גם לגבי רכישה של רכב מהטרייד של כלמוביל, הרכב שהכי מתאים לדרישות אצלם כרגע הוא טידה 2009, אמנם ישן מידי אבל יבדק בכל זאת.

מה דעתכם על טידה מול SX4 ?

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

2 רכבים דיי בסיסיים, כמעט כל משפחתית תהיה עדיפה עליהם.

מבחינת הפשטות הם יתאימו כמו כפפה ליד עבור אמא שלך.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

בשעה טובה נימצא הרכב המיוחל, סוויפט 2008,

לאחר בדיקת ה-SX שהיתה מאוווד נוחה ומפנקת, הוחלט לרדת ממנה עקב בעיית ראות, החלון המשולש שנימצא קדימה מאוד מפריע לנהיגה (כנראה שצריך להתרגל) אבל לאדם מבוגר זה לא בא בחשבון, בעקבות החלון הזה ניפסלה גם הטידה,

 

בדקנו מזדה 2 והנסיעה בה לא נוחה בכלל כמו בכל המזדות, הגיר והמנוע סתם עצבניים והמחיר יקר מהסוויפט הנוחה והמדהימה,

רכב קלאסי למבוגרים ולצעירים יחד.

 

מומלץ.

 

תודה לעוזרים.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

×
×
  • תוכן חדש...