Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4758 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאימי יש מזדה 3 יד ראשונה שנת 2005 מנוע 2000 דגם ספיריט אם אני לא טועה,

עקב תצרוכת הדלק גבוהה יחסית והאוטו כבר "ישן",

אני מחפש עבורה רכב במקום המזדה,

הקריטריונים הם :

רכב קטן עד בינוני (לא סופר מיני),

5 דלתות,

גיר אוטומטי פשוט ללא מצמדים כפולים וכל מיני שטויות,

צריכת דלק סביב ה-1 ל-15,

ייצרן עם שם טוב וטיפולים/חלפים זולים,

קיים די הרבה בשוק, כלומר לא דגם נדיר,

מודל סביב 2011,

 

אני שוקל לפנות לטרייד אין של מזדה אבל לפי האתר שלהם אין להם משהוא מעניין להציע.

 

מה אתם מציעים ?

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם
לאימי יש מזדה 3 יד ראשונה שנת 2005 מנוע 2000 דגם ספיריט אם אני לא טועה,

עקב תצרוכת הדלק גבוהה יחסית והאוטו כבר "ישן",

אני מחפש עבורה רכב במקום המזדה,

הקריטריונים הם :

רכב קטן עד בינוני (לא סופר מיני),

5 דלתות,

גיר אוטומטי פשוט ללא מצמדים כפולים וכל מיני שטויות,

צריכת דלק סביב ה-1 ל-15,

ייצרן עם שם טוב וטיפולים/חלפים זולים,

קיים די הרבה בשוק, כלומר לא דגם נדיר,

מודל סביב 2011,

 

אני שוקל לפנות לטרייד אין של מזדה אבל לפי האתר שלהם אין להם משהוא מעניין להציע.

 

מה אתם מציעים ?

למה לא פוקוס?

נראה לי שעונה כמעט על הדירשות

בנוסף אתה חובב פורדים

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם

הפוקוס היתה אופציה ראשונה שחשבנו עליה, אבל הגיר שלה בעייתי, רובוטי. (יש לי אישית 4 פורדים :lol: )

לגבי ההונדה, אנחנו לא רוצים היברידי.

 

היום ראיתי אוטו שלא חשבתי עליו, טויוטה אוריס, לא מצאתי חוות דעת עליה.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

קשה לי להאמין שצריכת הדלק המבוקשת תתקבל ברכב שהוא לא היברידי/מיני/דיזל.

האוריס אופציה לא רעה ודיי מתאימה לדרישות אבל כמו שכתבתי תיאלץ להתפשר בסעיף צריכת הדלק.

אולי יאריס מהדגם הנוכחי תצליח להיות חסכונית כמעט כמו הדרישה, השאלה היא אם הגודל מתאים.

פורסם

OK אז 1/12 גם טוב,

עכשיו הבנתי שלאוריס תיבה רובוטית,

איך היונדאי I20/I25 ?

SX4 ?

טידה ?

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

לאוריס מ-2010 גיר אוטומטי 4 הילוכים, ניתן לזהות את הרכבים האוטומטיים משום שהם אחרי מתיחת הפנים וזאת דווקא כן אפשרות ששווה לבדוק.

ניסאן טידה וסוזוקי SX4 נחותות מהאוריס ברמת הבטיחות (לאוריס האוטומטית 7 כריות אויר, ESP ו-5 כוכבים במבחן ריסוק) הן מרווחות פחות משום שהן בין סופר מיני למשפחתית קומפקטיות וגילן הוותיק ניכר בתאי הנוסעים הפשוטים.

היונדאי I20 אפשרות טובה אבל היא קטנה מהמאזדה והנפוצות בשוק הליסינג יכולה להוביל לירידת ערך מואצת.

כנ"ל ל-I25. אגב גם היא וגם ה-I20 הן בעצם סופר מיני.

 

מה עם יונדאי I30? עונה על הדרישות לדעתי.

פורסם

מכיוון שהמחירון היחסית גבוה של ההיברידיות של טויוטה כנראה מרחיק אותך מהם אני אחרוג ממנהגתי ואמליץ לך ללכת על האופציה המומלצת הבאה אחריה, ההיברידיות של הונדה (אינסייט, סיוויק וגאז היבריד).

I20 לא כזו חסכונית (וגם שאר הדגמים של יונדאי), SX4 וטידה דיי מיושנות, הפוקוס הישנה היא עגלה ששותה דלק והחדשה מאוד בעייתית (קלאצ'ים כמו שרשמת).

אם אמא רוצה לעבור לקטגורית הסופרמיני הייתי בודק לכיוון של מיקרה/סוויפט.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

לא רוצים ג'אז היברידית, אבל יש הונדה ג'אז בנזין עם גיר רציף (אחרי שנה, נדמה לי 2008, של גיר רובוטי לא מוצלח שהוחלף).

היא כן חסכונית מאוד, מרווחת בדומה לרכב משפחתי קטן, אמינה .

SX4 או טיידה יותר חסכוניות ממזדה שלך, אבל לא במספרים שאתה מצפה .

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

במידה ויש אוריס אוטומטית רגילה 4 הילוכים זה בסדר,

תא נוסעים פשוט זה מה שאמא שלי רוצה, לכן SX4 באה בחשבון,

מיקרה/טידה לא בא בחשבון, לא אוהב את הניסנים בעיקר בגלל השירות המשותף עם רנו.

ביונדאים התחושה של תא נוסעים מלפני 10 שנים, אז אני חושב לרדת מזה,

סוויפט זה מה שאני מנסה לדחוף אליו,

 

 

הכיוון לדעתי כרגע אוריס/סוויפט/SX4 סדאן/ SX4 5 דלתות

חוות דעת חברים, צריך לצמצם אופציות כדי להתחיל לחפש,

צריכת דלק, אמינות וכו'.

 

תודה על העזרה.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם
אפשר לדעת מה התקציב שלך? ולמה אתה מתכוון בזה שאתה אומר שאינך מעוניין ברכב קטן? משהו מהטיפוס של פיקנטו?

 

התקציב עד 80K, רכב קטן אני מתכוון כמו מיקרה, אלטו (סופר מיני).

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם
לא רוצים ג'אז היברידית, אבל יש הונדה ג'אז בנזין עם גיר רציף (אחרי שנה, נדמה לי 2008, של גיר רובוטי לא מוצלח שהוחלף).

היא כן חסכונית מאוד, מרווחת בדומה לרכב משפחתי קטן, אמינה .

SX4 או טיידה יותר חסכוניות ממזדה שלך, אבל לא במספרים שאתה מצפה .

 

הונדה ג'אז לא נפוצה בכלל (ראה יד 2) ואישית אני לא אוהב את המחירים הלא מוצדקים של הונדה.

אני לא מצפה לניסים וניפלאות בצריכת דלק, הצריכה של המזדה שלנו די בסדר, אבל אם מחליפים כבר רכב מנסים לחסוך עוד קצת בהוצאות הדלק.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

עכשיו כשהכל ברור לי העמדה שלי יותר התגבשה.

אני רוצה לחזק את האופציה של סוזוקי סוויפט. היא יכולה להתגלות כקנייה משתלמת ונוחה.

אם תרצה תוכל לקרוא קצת על חוות דעתם של גדולים ממני בתחום בקישור הזה: http://cars.walla.co.il/?w=/4700/2618807

בנוסף לכך הייתי רוצה להציע לך את פורד פיאסטה ומאזדה 2. דרך אגב, הם בנויות על אותה שלדה וחוץ מזה צריך לבדוק כל רכב

בנפרד. סה"כ שניהם חסכוניים, אמינים, סחירים (המאזדה טיפה יותר) אבל משום מה אני מעדיף את הפורד.

בהצלחה

פורסם

בעקבות בחור שפנה אליי בפרטי לגבי קניית המזדה אני אענה כאן ואתן לכם חומר למחשבה,

 

מזדה 3 צבע אפור כהה, יד ראשונה מנוע 2000 סדאן,

היתה רק תאונה קטנה אחת, מישהוא ניכנס באמא שלי ונאלצו להחליף דלת אחורית, המכה המשיכה מעט לכיוון הכנף האחורית שתוקנה גם היא,

ק"מ אני לא זוכר.

טופלה עד לא מזמן במוסך המורשה.

 

ועכשיו הקאטש,

הסוכן בסוכנות מזדה שמכר לאמא שלי את הרכב עשה לנו סיבוב על גרסת ה-1600, כי לא היתה 2000 להדגמה,

הייתי בנסיעת מבחן והיה סבבה, אמרתי לו שאיך אדע איך גרסת ה-2000, הוא אמר שה-2000 אותו דבר לחלוטין רק חזק יותר וזה ממש לא נכון,

נסעתי בו לפני כשנה לסיבוב קצר, האוטו קשה כמו רכב ספורט בגלל הצמיגים בחתך נמוך ומהלך בולם קצר, הישיבה נמוכה, המנוע דורש כבישים פתוחים, הוא מאוד עצבני בנסיעה איטית, נסעתי הרבה בעבודה על דגם 1600, וההבדל עצום.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

×
×
  • תוכן חדש...