Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4815 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב לחברי הפורום, בשעה טובה קניתי מונית קיה ריו דיזל מודל 2011, רכב מאוד שמור. ישנה בעייה באוטו כאשר אני עוזב את הגז ואז לוחץ שוב האוטו מתחיל לקפוץ כמו משוגע, ואם אני מתחיל לתת עוד גז זה לא עוזר והתחושה היא כמו לשבת במכונת כביסה, במקרה כזה אני לוחץ על הקלאץ ומתחיל לתת שוב גז בעדינות. יש לציין שזה קורה בעיקר בהילוך שני. האוטו באחריות לעוד 3 חודשים ויום ראשון אני אכניס אותו למוסך אבל אני פוחד שיערבבו אותי, מישהו אולי יודע ממה יכולה להגרם הבעייה כדי שלא יגידו לי שככה זה? לא נראה לי סביר שרכב חדש יתנהג בצורה כזו. תודה ושבת שלום

פורסם

קודם כל , תתחדש.

אני מקווה שתיהנה מהרכב לזמן רב.

ביחס לרעידות, יתכנו בשל תושבות מנוע או גיר.

האם יש לך גם דפיקות כשאתה מעכיר הילוכים או מכניס לרוורס?

שיטה טובה יחסית לצפייה ובדיקה בעין בלתי מזויינת היא לבקש ממישהו להיכנס לרכב ולשלב במצב עמידה לרוורס, ללחוץ על ברקס וגז ולראות אם המנוע נוטה לזוית אחת באופן משמעותי, אח"כ להכניס להילוך רגיל, ברקס, גז ולראות אם המנוע נשען כנ"ל לצד השני. אם יש נדנוד ונטיה רציניות, סביר שזו הסיבה - ובמיוחד בדיזלים.

ספר איך נגמר ובהצלחה.

×
×
  • תוכן חדש...