Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4824 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא יצא לי לשמוע שום דגם מכל הדגמים של המורל

אני רוצה לקנות משהו איכותי

הקומפוננט שיש לי כרגע על הפנים

פורסם

טוב, אז לקנות את הדגם הזה Morel Virtus 2-way ב - 1,250

או את הדגם Morel Virtus 602 2-way ב - 1,100

?

אני שוב חוזר ואומר ,

אם אין הבדל באיכות של שני הרמקולים אז אני ילך על הדגם היותר זול.

כי מיקודם אמרו לי ההבדל בין שני הדגמים הוא רק בוופר שאין לי מושג מה זה הוופר הזה ומה הוא נותן לי

ואני ישמח אם תסביר לי מה זה אומר!

 

שורה תחתונה הכי חשוב לי זה העוצמה והאיכות שמיעה.

פורסם

גבר לפי מה שראיתי כן יש 2 דגמים

ושמע קשה מאוד לתקשר איתך בצורה הזאת

אין לך במקרה מסנג'ר או משהו? שיהיה יותר נוח?

שאני גם יוכל להראות לך את הדגמים

פורסם

הלינק השני של המורל וירטוס לא עובד , לא הצלחתי לראות אותו , תבדוק תראה.

ואחי אני לא מתבלבל אם רק הייתי יכול להראות לך את זה אני פשוט לא יכול לשלוח פה לינקים

זה מעצבן רצח. חבל מאוד שאתה לא נותן איזשהו פרט חיוני שיהיה אפשר לתקשר איתך בצורה הרבה יותר נוחה.

פורסם

בשני הקישורים שהבאתה

זה בדיוק אותו סט ,כמו שאמרתי לך יש רק דגם אחד של מורל וירטוס בגודל 6.5 שהוא 2WAY

והוא הוירטוס 602.

 

אני לא בדיוק מבין את השאלה שלך בנוגע למידבאס

סט קומפוננט מורכב מ-3 אלמנטים

מידבאס -שאחראי על טווח התדרים הבנוני

טווטר שאחראי על טווח התדרים הגבוהה

וקרוס פסיבי שתוחם את התדרים הנ"ל בין האלמנטים.

×
×
  • תוכן חדש...