Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצה לסאב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4822 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר ברכב של חבר, גולף 2007

מותקן ברכב מגבר gbl דגם gto75.4 וקומפוננטים morel tempo 6

הבסאב מוצהר על 285RMS בגישור, מחפש סאב שהכי יתאים לי, אני מעוניין בסאב מדוייק ובעל עומק ולא להרעיד את השכונה בבומים.

התקציב נע עד 450 ש"ח כולל תיבה ופתוח ליד שנייה

דאבל דין-Pioneer AVHX2750BT

מגבר- Hertz HDP4 150RMSX4

קומפוננטים- Focal 165K2 POWER 100RMS

סאב- Morel Primo 124 350RMS

פורסם

חברים אפשר בבקשה לקבל המלצות בעניין?

לפחות חוות דעת על המוצרים שננתי

דאבל דין-Pioneer AVHX2750BT

מגבר- Hertz HDP4 150RMSX4

קומפוננטים- Focal 165K2 POWER 100RMS

סאב- Morel Primo 124 350RMS

פורסם

סאב מדוייק ובעל עומק ולא להרעיד, אני חושב שהכי מתאים לדרישות האלה הוא Image Dynamics.

סאב מדוייק ובעל עומק ונציל, תמיד המליצו עליו בפורום. נסה לחפש אחד יד שניה..

פורסם

התקציב מאוד מצומצם ואני בספק שתצליח להביא משהו שיקלע להגדרה שאתה מחפש איתו.

ישנן עוד מלא אופציות חוץ מאימג׳ אבל אף אחת לא תיכנס בתקציב וזה מבלי להיכנס לעניין ההגבלה של ההגברה שהיא יחסית חלשה.

בגדול חפש סאב בגודל 10 בתיבה אטומה.

פורסם

יש בצקציב של הרץ es 260 למכירה פה בפורום המכירה.

יותר טוב מזה כבר לא ייכנס לך בתקציב, וזה אמור להיות אחלה סאב!

SCANSPEAK

פורסם

ממליץ בחום על הIMAGE, היה לי את ה8" הכי פשוט שלהם, והוא היה נהדר.

ראיתי כמה 12" ביד שתיים במחיר שהוא טיפה יותר גבוה מהתקציב שלך, אבל לדעתי שווה כל שקל, והוא מסתדר טוב גם עם הגברה חלשה יחסית.

×
×
  • תוכן חדש...