Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4481 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הדגש הוא על YOUR. כל אחד שם את מה שיש לו, בהתאם להעדפותיו. הוא לא יכול להנפיץ 400K ש"ח אם אין לו אותם כרגע. אני מניח שאם היו לי 600K ש"ח לרכישת רכב, הייתה לי 4C, אבל היו לי הרבה פחות, אז יש לי 156. מבין את המשמעות?

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • תגובות 77
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מטומטם זה בעיני המתבונן.

זו הקניה הבאה שלי:

http://www.amazon.com/Rally-Cars-Reinhard-Klein/dp/3829046251/ref=sr_1_22?s=books&ie=UTF8&qid=1365602317&sr=1-22&keywords=rally

 

האם להוציא מעל 1000 ש"ח לספר זה מטומטם? אולי.

אבל כשזה יהיה אצלי על המדף (לצד ספרים אחרים שעלותם לא רחוקה בהרבה) אני אהיה מאושר.

אז מטומטם זה בעיני המתבונן. אני לא יכול לשפוט מישהו שמתחזק אוסף חרבות שערכן מאות אלפי ש"ח. אלי חרבות לא מדברות.

 

כשאני רואה את הפרסומות של ג.יפית אני חוטף חלחלה. לא מוסגל לגעת בשום מוצר שהיא מפרסמת, בלי קשר לאיזה מוצר זה. איך שהיא מפרסמת אותו - מיד הוא נמחק מהרשימה. אף פעם לא הצלחתי להבין למה שמישהו ירצה לקנות משהו שהיא מפרסמת. חבר שעוסק בתחום הפרסום סיפר לי, שזה עניין מוכר. אני, פשוט לא הלקוח האופייני שלה.אני לא קהל היעד והיא לא פונה אלי.

מי ששופט את האברת' הזו במימד של אובדן ערך - כנראה המכונית הזו לא בשבילו. הוא לא קהל היעד שלה.

 

השאלה אם למכונית הזו יהיה ערך אספי היא שאלה רטורית. יוצרו פחות מ500, ברור שיהיה לה ערך אספני.

כשהדלוריאן נמכרה, היא הייתה מכונית מיושנת, מצ'וקמקת, ומיותרת.

תמצאו לי אחת כזו היום שלא נמכרת במחיר אסטרונומי.

 

כמובן שכל מוצר שווה כמה שמוכנים לשלם עליו, אבל יש להבחין בין המחיר שאדם X מוכן לשלם על מוצר מסויים לבין הערך האספני שלו. ברכב שאין בו שום דבר מיוחד באמת לעומת אבארט רגילה למעט קוסמטיקה, לא יהיה לו ערך מיוחד בעתיד.

 

במקרה של הדלוריאן, אם לא הטרילוגיה של "חזרה לעתיד" שיהפכו אותה לכזו, רק במזבלה הייתה יכול למצוא את הרכב הזה. הערך שלה הוא סנטמנטלי יותר מאשר אספני!

 

וכן, גם אני כאשר אני צופה בפרסומת של גברת יפית אני אוטו' מקבל רתיעה מאותו מוצר מפורסם.

פורסם
מטופש?

 

נראה לי ששטיפת המוח עובדת עליך יפה.

 

מה הופך את זה ליצירת אומנות?

 

זאת אמנם סדרה מוגבלת. אבל אומנות זה לא. אולי אומנות השיווק.

 

אני משתוקק לדעת בכמה הן באמת נמכרות. איכשהו...אני מהמר שזה הרבה פחות מ 300K...הרבה פחות...

 

שטיפת המוח ממש לא עובדת עלי, מי שמכיר אותי יודע טוב מאוד שאני הכי רחוק ממותגים ומלשלם פרמיה עבור שם. אצלי רק הפרקטיקה מדברת (או האסתטיקה, תלוי במוצר).

במבט פרקטי - כמובן שאין שום הצדקה למחיר. במבט של אמנות (ואולי הגזמתי עם ההגדרה "אמנות", בוא נקרא לזה פריט אספני) - ההצדקה היא עפ"י טעמו של הרוכש. מן הסתם מי שמשלם את המחיר הזה יודע טוב מאוד מה הוא קונה ולמה. סביר שיש ברשותו עוד כמה מוצרים ממותגים חסרי פרופורציה בין המחיר לפרקטיקה.

 

אני מניח שהיא תימכר באיזור המחיר המפורסם, באנגליה היא מתומחרת בכפול מגרסת ה-EsseEsse.

 

אגב, לנושא מהי אמנות - זה אחד הויכוחים העתיקים. מרסל דושאן הכניס משתנה למוזיאון וטען שעכשיו היא יצירת אמנות, האם תטען שהוא שרלטן? מאז ישנם לא מעט אמנים שבודקים את גבולות ההגדרה.

זכור לי משפט של אמן מפורסם (רודן? פיקאסו?) שטען בעת משחק שחמט שזו אמנות, כיוון שבהיותו אמן כל מה שהוא עושה זה אמנות. תסכים או לא - בסדר מצידי, אבל אל תבטל את זה כלאחר יד.

 

וטרחנות אחרונה לסיום - אמנות (בלי ו') מתייחסת להגדרה בה אנו דנים (יצירתיות), בעוד אומנות מתייחסת לשליטה במקצוע (נגר אומן וכו').

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

להלן מספר עובדות הנוגעות לרכבים המופיעים בכתבה

 

1. שני הרכבים הוזמנו מראש לפני מספר חודשים ונמסרו ללקוחות המאושרים לפני שבועיים

2. הרכב השלישי (שלא הוזמן מראש) נמכר בפחות מ 24 שעות לאחר פרסום הכתבה, ויעלה לכביש בעוד זמן קצר

3. ההנחות שניתנו על גירסאות אלו היו מינימאליות ורחוקות מאוד מהסכומים שמופיעים כאן בשרשור, כדאי להתעניין בכמה הרכב נסחר בחו"ל להוסיף מיסים, ולהבין מה מחירי הסגירה של עיסקאות מסוג זה, אני יכול להבטיח לכם שזה הרבה יותר ממה שאתם חושבים.

 

באופן אישי אני מפרגן מאוד ליבואן שהעז להביא גירסאות כאלו לארץ. שנים אנחנו ועיתונות הרכב בוכים על כך שלא מביאים מכוניות מיוחדות לארץ, והנה מגיע יבואן שלוקח את הסיכון כבר פעם שניה (הראשונה היתה עם גירסאות טריבוטו פרארי).

אני גם מפרגן ללקוחות המאושרים (והמעושרים) ששמו ידיהם על משהו מיוחד, שווה או לא שווה, כל אחד מספיק בוגר לעשות את החשבון לעצמו.

אני בטוח ומשוכנע שמי שקנה מכונית כזו רכש אותה בנוסף ולא במקום.

ואל תנסו לחפש את ההגיון, הוא לא קיים, כי אין הגיון במשהו שנותן לך להרגיש טוב.

I don't drive fast, I fly low

פורסם

ההגיון היחיד הוא שאוהבים כאן לז**ן את השכל. אם לא מביאים רכב מסויים, אז היבואן דפוק ודופק את הלקוחות. אם כן מביאים, ועוד חלילה מוכרים, אז הלקוח מטומטם. העיקר להעביר ביקורת.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אנלוגי - אתה צודק. אין טעם לפסול כפי שיכל להיות מובן ממה שכתבתי את מה נופל בגדר אמנות ומה לא.

 

יחד עם זאת, אני עדיין לא מוצא באקזמפלר הזה, ערך יצירתי מיוחד. במובן המכני או הויזואלי. קונספט שיווקי ונדירותי, בהחלט.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
ההגיון היחיד הוא שאוהבים כאן לז**ן את השכל. אם לא מביאים רכב מסויים, אז היבואן דפוק ודופק את הלקוחות. אם כן מביאים, ועוד חלילה מוכרים, אז הלקוח מטומטם. העיקר להעביר ביקורת.

 

שיהיה ברור, שאפו לכל יבואן עם תעוזה. ושגם ירוויח כסף.

 

ואם זה יצירה איטלקית אז בכלל...:wink:

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

לפרגן ליבואן? אני עדיין מחכה לתשובה למייל ששלחתי לפני 4 חודשים...

 

אסל אני בסה'כ לקוח פשוט, לא בת של אוליגרך...

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

קודם כל בואו נודה באמת:

 

1. גם אם הרכבים נמכרו בהנחה גדולה כמו שכתבו מעליי (מחירון רשמי 400K), עדיין מדובר בהרבה כסף יחסית לשאר דגמי המותג.

2. כתבתי את זה שוב לא מזמן אבל אכתוב שוב: סמל"ת עושה עבודה מצוינת החל משנת 2009 והלוואי שתמשיך כך, שכן עד 2009 המצב היה שונה לחלוטין.

3. מי שרוכש רכב מעל כ- 250K ש"ח (כל רכב), כנראה שמחזיק בבעלותו בחשבון הבנק עוד סכום לא קטן בכלל - בשורה התחתונה אין לכם מה לדאוג לבעל הרכב, הוא לא לקח הלוואה כדי לרכוש אותו...

4. אין מה להיכנס לשיקולים של כדאי או לא כדאי לרכוש את ה500 הזאת - לכל אחד יש את השיקולים שלו. למשל אדם שקונה אופני הרים ב- 7000 ש"ח ייחשב מטומטם גמור בעיני מישהו שלא חובב את התחום, שהיה מצידו קונה אופני BMX גדולות ב- 500 ש"ח. דוגמא נוספת היא אדם שמשקיע בציוד צילום (מצלמה, עדשות, חצובה, תיק נשיאה) כ- 30,000 ש"ח, בעוד שנחשב חולה נפש בעיני אדם אחר. אני רוצה לומר פה שאין פה שחור ולבן, כל אחד צריך להגשים את חלומותיו וזה ממש לא משנה מה אחרים חושבים. לכל אחד יש את השיקולים שלו.

 

לבעל הרכב אני מאחל שיתחדש על הרכב היפה שרכש.

פורסם
להלן מספר עובדות הנוגעות לרכבים המופיעים בכתבה

 

1. שני הרכבים הוזמנו מראש לפני מספר חודשים ונמסרו ללקוחות המאושרים לפני שבועיים

2. הרכב השלישי (שלא הוזמן מראש) נמכר בפחות מ 24 שעות לאחר פרסום הכתבה, ויעלה לכביש בעוד זמן קצר

3. ההנחות שניתנו על גירסאות אלו היו מינימאליות ורחוקות מאוד מהסכומים שמופיעים כאן בשרשור, כדאי להתעניין בכמה הרכב נסחר בחו"ל להוסיף מיסים, ולהבין מה מחירי הסגירה של עיסקאות מסוג זה, אני יכול להבטיח לכם שזה הרבה יותר ממה שאתם חושבים.

 

באופן אישי אני מפרגן מאוד ליבואן שהעז להביא גירסאות כאלו לארץ. שנים אנחנו ועיתונות הרכב בוכים על כך שלא מביאים מכוניות מיוחדות לארץ, והנה מגיע יבואן שלוקח את הסיכון כבר פעם שניה (הראשונה היתה עם גירסאות טריבוטו פרארי).

אני גם מפרגן ללקוחות המאושרים (והמעושרים) ששמו ידיהם על משהו מיוחד, שווה או לא שווה, כל אחד מספיק בוגר לעשות את החשבון לעצמו.

אני בטוח ומשוכנע שמי שקנה מכונית כזו רכש אותה בנוסף ולא במקום.

ואל תנסו לחפש את ההגיון, הוא לא קיים, כי אין הגיון במשהו שנותן לך להרגיש טוב.

 

כל מילה בסלע.

שאפו לסמלת

ויוה איטליה!!!!

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם

המשבר לא מונע ממתחרים להשיק דגמים חדשים. הרושם שאני מקבל שכל קונצרן פיאט נשען על דגם אחד בלבד - 500.



 

להוציא את חטיבת המסחריות, זה פחות או יותר המצב באירופה (יש כמובן את הפנדה החדשה והקודמת). אבל במדינות כמו הודו, סין ובמיוחד בדרום אמריקה, פיאט מצליחה ומוכרת הרבה יותר מאשר באירופה. זאת כמובן בהתייחסות למותג פיאט ולא לקונצרן פיאט.

 

חוץ מזה שבאירופה, פיאט מאז ומעולם הצליחה רק בתחום הרכבים הקטנים, אז חסרה לה רק סופרמיני חדשה.

פורסם

ראיתי את אחת המכוניות האלה ליד העבודה יום לפני שזה פורסם

לא הבנתי מה ההבדל בין טריבוטו פרארי לטריבוטו מזראטי

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.

×
×
  • תוכן חדש...