Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4820 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא מבין מה ההתלהמות.

מחירים סבירים מאוד.

מלבד מצתים יקרים ומסנן מזגן יקר, שאר המחירים טובים למוסך מורשה.

הייתי מוריד את החלפת המצתים והמסנן מזגן ומחליף לבד את שני הדברים הללו שהינם פשוטים מאוד להחלפה בדר"כ.

אם הדגם מנוע שלך G4FA, אז הפלאגים שאתה צריך הינם של חברת NGK מסוג ZFR5F-11. בדוק בחנות חלפים טובה מה המחירם, לדעתי במחיר של פלאג אחד במורשה, אתה יכול לקנות כמעט 4.

אם הרכב מיוצר בהודו, כאן יש לך הסבר איך מחליפים את הפילטר של המזגן.

אם הרכב מיוצר בתוריכה, אין לי איור של החלפה, אך זה בדר"כ ימצא באותו איזור של תא כפפות או מאחורי התא כפפות.

 

לגבי נוזל בלמים, מחליפים אחרי שנתיים ללא תלות בק"מ הנצטבר.

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם
מי מחליף נוזל בלמים אחרי 35 אלף קילומטר??

 

בדוק מה כתוב בספר רכב.

 

ומה זה החרטא הזה בדיקת חיזוק מערכת המתלים?

בדיקת צמיגים ולחץ אוויר???

בדיקת מזגן??

 

מזה הבדיקות המונפצות האלה?

 

אלה בדיקות שהן חלק מהטיפול בכדי לנפח את שעות העבודה. לכל בדיקה יש שעתון עבודה שנקבע ע"י יונדאי העולמית ולפיו מחייבים.

עצוב אבל זה מה שהם עושים בכדי לנפח את החשבונית בשורות שעות עבודה.

פורסם

לפני שאתם קופצים/ צועקים, תסתכלו טוב.

רוב הבדיקות המוזרות שהם עושים - הן ללא חיוב. הם רק רושמים מה יבדק.

חיוב שעות עבודה הוא עבור טיפול 35K ואם אני מבין נכון מה רשום - גם עבור החלפת מסנן אויר.

כל השאר - אלו בדיקות בטיחותיות, ללא חיוב (אם יתגלה פגם/ בעיה - אז הוא יחוייב בתיקון).

 

 

שורה תחתונה - מחיר סביר לחלוטין.

דבר יחיד שקצת מטריד - נוזל בלמים/ מצמד - מדוע זה 0.8 ?? כדאי לברר את זה במוסך (אם תחליט לטפל אצלם)

פורסם
הייתי מוריד את החלפת המצתים והמסנן מזגן ומחליף לבד את שני הדברים הללו שהינם פשוטים מאוד להחלפה בדר"כ.

 

הרכב באחריות יצרן עד קיץ 2014, ולכן אני צריך לטפל במוסך מורשה.

 

פורסם

מחירים סבירים במיוחד למורשה.

 

שמן סינטטי?-זול ברמה מחשידה למורשה.

כנ"ל חיוב על נוזל בלמים

נוזל בלמים חובה להחליף כל שנתיים-אבל החלפה דרך ניקוז משאבות האופן ולא שאיבה ממיכל המילוי(וזה כנראה מה שיעשו).

פורסם
מחירים סבירים במיוחד למורשה.

 

שמן סינטטי?-זול ברמה מחשידה למורשה.

כנ"ל חיוב על נוזל בלמים

נוזל בלמים חובה להחליף כל שנתיים-אבל החלפה דרך ניקוז משאבות האופן ולא שאיבה ממיכל המילוי(וזה כנראה מה שיעשו).

 

130 ש"ח זה מחיר סביר(קצת יותר יקר מרכישה עצמאית)

זה שהם רשמו סינטטי לא מבטיח שמילאו סינטטי...:roll:

 

תומר

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם
130 ש"ח זה מחיר סביר(קצת יותר יקר מרכישה עצמאית)

זה שהם רשמו סינטטי לא מבטיח שמילאו סינטטי...:roll:

 

תומר

 

נראה לך באמת שמוסך יונדאי ישחקו בשטויות כאלו ? השם שלהם יותר מדי חשוב בשביל ליפול במילוי שמן זול.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם

אתה טיפל'ה נאיבי.

מוסכים מרכזיים מככבים ברמאויות לקוח שונות ומשונות.

במרכזי של דייהטסו עצרתי בזמנו את המוסכניק שבא להחליף לי לשמן "סינטטי" תוצרת חו"ל (אשר הוספתי כסף ברכישתו)

רמז-שמן מתוצרת פז ברמה נמוכה ועלות אפסית.

אני לא מאשים אף אחד אבל הייתי פוקח עיניים בעניין הזה.

 

תומר

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

אהלן,

חבר ממקום העבודה עשה אותו טיפול(נדמה לי במוסך יונדאי ברעננה) והמחירים היו פחות או יותר אותו הדבר(לא זוכר במדוייק את הסכום אבל נע באיזור ה1300-1500)

פורסם

לא מזמן אחד מחברי הפורום פירסם שעלות טיפול גדול ליונדאי I30 (אותו סדר גודל של טיפול כמו לI20) במוסך יונדאי בחיפה עולה 750 ש"ח בזמן שבמוסך יונדאי שיא בנתניה הטיפול יעלה כ1200 ש"ח...

×
×
  • תוכן חדש...