Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

באגים ביד2


יגאל
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4826 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש לא מעט ביד2 לאחרונה, אני מחפש רכב נוסף, מחפש דירה חדשה להורים שלי ותמיד בודק דירות להחלפה לעצמי.

 

כמות הבאגים שאני נתקל בה ביד2 היא פשוט לא נתפסת.

 

סתם דוגמא קטנטנה: אני מחפש דירה במודיעין, עובר לחיפוש מתקדם, הוא כבר לא זוכר באיזה יישוב חיפשתי. מכניס יישוב, מחליט שרוצה גלרייה - הוא שוב שוכח באיזה יישוב אני מחפש.

 

פניתי ליד2 לדעתי 3 פעמים בשנה האחרונה אבל הם לא עונים ולא מתקנים.

 

נתקלתם בזה גם?

זה פשוט הזוי בעיני שאתר כל כך גדול, כל כך לא מכבד את עצמו.

פורסם

כמו בכל מוצר תוכנה או כל מוצר אחר - גם שם יש באגים. זה טבעי.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אכן, יש להם לא מעט תקלות. לפני כחודשיים, מי שגלש דרך כרום, במוצרי יד שניה, ואאל"ט גם רכבים,

למרות שהמערכת מצאה 1000 תוצאות, הדף הראשון בלבד היה מוצג, וסרגל העמודים, או לחצן מעבר לעמוד

התוצאות הבא, נעלם כלא היה. פניתי אליהם גם כמה פעמים, ובסוף זה סודר.

היתה פעם שהוא לא היה מציג את מספרי הטלפון, זה כבר סודר דיי מהר. כנראה הצמיחה והמהירות בו האתר

מתפתח, גורמים להם לעגל פינות.

פורסם

הם גם לא מצפינים את הסיסמאות של הגולשים, לכן אם יום אחד יפרצו או שהמסד שלהם ידלוף,

וווי וייי וייי.

 

אה, והצור קשר שלהם לא שווה כלום, הם לא באמת מסתכלים עליו.

----

פורסם

אני מכיר מישהו שעבד שם בתור מפתח.

פעם דיברתי איתו על הנושא הזה והוא סיפר לי שמה שהולך שם פשוט בלאגן ושכונה.

הקוד של האתר שלהם כתוב באופן מאוד חובבני, אני מתפלא שזה האתר ההכי מבוקש לכל הקשור לשוק המשומשים.

אם מישהו רוצה להגיש מועמדות

http://www.coral-tell.co.il/wanted.htm

פורסם

הלוואי וקוד טוב היה עומד ביחס ישר לכמות המשתמשים. :-)

זה כמו ynet: מהירות העידכון ומידת החשיפה הם הקובעים, לא העיצוב המגעיל

או שלל הבאגים. אין מתחרים לאתר כזה מבחינת חילופי מודעות,

והוא מפורסם בכל חור באינטרנט.

 

אנחנו בהכללה גסה לא עם ששם לב לדקויות שכאלה -

חאפריזם וברדק זה לא משהו שמפריע למכירות כשקהל היעד

הוא ישראלים.

 

זה נשמע כמו סטייה מהנושא אבל זה בערך באותו כיוון:

חברות השידור בארץ גילו שאין טעם להשקיע כסף בתרגום איכותי,

העיקר שיהיה זול, כי הצופה הממוצע בכלל לא שם לב לטעויות תרגום

או הגייה. ואם זה לא מספיק, הצופה הממוצע רגיל גם לג'יבריש

של תרגומים חינמיים לסרטים שהוא מוריד מהרשת... אז באמת אין טעם להשקיע במוצר.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

יד 2 הוא אתר מכוער, מכל בחינה.

 

מה שהיזמים שלו עשו בזמנו, בחכמה שיווקית רבה, היא לדחוף את הפרסום שלו בהרבה מאוד כסף (פרסום בטלוויזיה) כדי לדאוג ליצור מאסה קריטית של מוכרים. ברגע שיצרת את "כיכר השוק" הוירטואלית, אף אחד לא יילך לאתר אחר, כי כל המוכרים והקונים כבר נמצאים ב-יד 2.

עוד דבר חכם לעשותו היה לא להתמקד בתחום מסויים (דיור, למשל) אלא לאפשר למכור ולקנות הכל.

 

אני חושב שיד2 יצרו כאן שוק מאוד יפה של דברים משומשים, ויש בזה הרבה חיובי.

אני בכלל גם לא בטוח שהשקעה באתר תניב להם יותר רווחים.

 

אבל עדיין אי אפשר להתעלם מכך שמדובר באתר גרוע...

מצד שני, כמה אפשר להתלונן על שירות ששווה לנו (הצרכנים) כסף ולא עולה לנו כלום?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...