Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4823 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הי אני צריך המלצה לגבי קניית צמיגים מכל החברות הראשומות בכותרת מס' הצמיגים 205 65 15 אשמח לעזרה!

 

 

GT ו OVATION אלה חברות סיניות, צמיגים לא מומלצים.

FALKEN ו HANKOK אלה צמיגים נחמדים מאוד אבל TOYO נחשבים איכותיים יותר.

פורסם
GT ו OVATION אלה חברות סיניות, צמיגים לא מומלצים.

FALKEN ו HANKOK אלה צמיגים נחמדים מאוד אבל TOYO נחשבים איכותיים יותר.

 

אתה מדבר שטויות, אולי בארץ TOYO נחשבים טובים יותר מפאלקן והאנקוק אבל לא בעולם.

היו:

,ZX VOLCANE Fiesta 1.4S 90 ,ZX 1.4 CUPE, Clio 1.4 RT , Colt 1.6 ,TIPO MEDIA ZX 16V 2.0I :inlove:

כרגע 106 ראלי :mm_cool:

פורסם

יש לי ניסאן מקסימה אני צריך שני קידמיים חדשים דחוף ההמלצות של חברים וגם של הפנצריה העו על הטויו 350 לאחד כולל הרכבה ואיזון לאחד

😉

פורסם

תשמע יש ויש, אני לא רוצה להגיד לך סתם.

 

לך על מה שנראה לך, בגדול נשמע ש TOYO הכי מומלץ.

 

למרות שהמחיר טיפה מוזר,תבדוק תאריך ייצור של הצמיגים.

פורסם
אתה מדבר שטויות, אולי בארץ TOYO נחשבים טובים יותר מפאלקן והאנקוק אבל לא בעולם.

 

רק שתיהיה בעניין, רוב הייבוא לישראל של צמיגי הנקוק ופאלקן הוא מסין, וטויו מיפן!

כן הארץ ייצור המקורית של הנקוק הוא בכלל קוריאה ופאלקן גם כן יפן אבל הסחורה שמגיעה לישראל היא מתוצרת סין.

פורסם

אני יודע שהטויו מגיע מיפן לכן גם יש לי משיכה אליהם את האמת אני לא מת על דברים שמיוצרים בסין או דברים קוריאנים

😉

פורסם

ממה שידוע לי רוב הפאלקן מגיעים מתאילנד ולא מסין.

חוץ מזה שהרבה מפעלים מייצרים בסין בגלל הכוח עבודה זול, אבל שחברה מערבית מייצרת שם אז עדין אמורה להיות הקפגה על איכות ייצור.

גם המחשב נייד שלי יוצר בסין ומדובר דוקא באחת החטיבות היקרות של דל.

 

GT ו-OVATION הם צמיגים סיניים, אבל דוקא מהחברות היותר טובות שמיוצרות בסין (אבל עדין הם מדורגים כבינוניים ולא גרועים).

OVATION הוא ספק OEM של סוזוקי (סוזוקי אלטו מגיעה עם הצמיגים האלה).

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

  • ספונסר פורום
פורסם
ממה שידוע לי רוב הפאלקן מגיעים מתאילנד ולא מסין.

חוץ מזה שהרבה מפעלים מייצרים בסין בגלל הכוח עבודה זול, אבל שחברה מערבית מייצרת שם אז עדין אמורה להיות הקפגה על איכות ייצור.

גם המחשב נייד שלי יוצר בסין ומדובר דוקא באחת החטיבות היקרות של דל.

 

GT ו-OVATION הם צמיגים סיניים, אבל דוקא מהחברות היותר טובות שמיוצרות בסין (אבל עדין הם מדורגים כבינוניים ולא גרועים).

OVATION הוא ספק OEM של סוזוקי (סוזוקי אלטו מגיעה עם הצמיגים האלה).

 

בכל מקרה - עדיף לשלם מעט יותר ולא לקנות צמיגים סיניים! כל עוד המדובר בחברות עצמאיות, ולא במותגים מוכרים, אין אף צמיג סיני ששווה בביצועיו לחברות היפניות והקוראניות (שלא לדבר על אירופה). אין לסמוך עליהם בפריט כה חשוב כצמיג!

אתה רוצה מקסימום בטיחות וביצועים, והחיסכון של 50-60 ש"ח לצמיג סיני נחות הוא בטל בששים לעומת הצורך במרחק בלימה קצר יותר. אני מקווה שתסכים איתי.

 

לעצם העניין - אם תלך על דגם של טויו שנקרא PROXES-4 לא תוכל לשגות. תוצרת יפנית, אוחז מעולה ושקט במידה סבירה, יתאים גם למקסימה שלך. היו לי גם פאלקן 912 וזה צמיג לא רע, אבל נגמר הרבה יותר מהר מהטויו הנ"ל.

 

933126724_WhatsAppImage2021-07-03at20_39_08.thumb.jpeg.64edf5191b8e50ab7f237a75a4828929.jpeg

×
×
  • תוכן חדש...