Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4833 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
להתחיל לשחק עם ההילוכים בעת בלימה זה מיותר לפי דעתי וסתם מפריע לבלימה.

כאשר אתה מגיע לרמזור/צומת/פקק וצריך לעצור או להאט למהירות נמוכה יחסית, תתחיל לבלום ואז במהירות של 60-70 (תלוי ברכב וביחסי העברה) לחץ על הקלאץ' והחזק אותו לחוץ עד העצירה. תוך כדי ההאטה אתה יכול להוריד את ההילוכים (תוך כדי שהקלאץ' לחוץ, מבלי לשחרר) כדי שאם תצטרך פתאום להאיץ, אתה תשחרר את הקלאץ' ותהיה בהילוך המתאים.

 

מקרה אחר הוא גלישה (או בלימה חלשה), לדוגמה אל רמזור שאתה יודע בערך מתי הוא יתחלף (כך אתה חוסך עצירה והאצה מיותרות). במקרה זה אתה יכול פשוט להוריד את הרגל מהגז (או לבלום בעדינות), ותוך כדי להוריד הילוכים (עם שחרור הקלאץ') בהתאם למהירות.

 

עשה טובה ואל תכתוב שטויות בפורום. עאלק ללחוץ קלאץ ב60-70 קמ״ש ולהחזיק עד לעצירה. מישהו עוד עלול לקחת את זה ברצינות. וגם אתה אל תעשה את זה.

אם ראיתם וולוו 240 בפירוקיה אנא ספרו לי על כך

וגם אם ראיתם וולוו 700 או 900

פורסם
עשה טובה ואל תכתוב שטויות בפורום. עאלק ללחוץ קלאץ ב60-70 קמ״ש ולהחזיק עד לעצירה. מישהו עוד עלול לקחת את זה ברצינות. וגם אתה אל תעשה את זה.

 

מה הבעיה בזה?

 

כל אחד ואיך שנוח לו, לפעמים אני מכניס ניוטרל ובולם (מי שמכיר את הרכב טוב כבר בשניה יכניס הילוך מתאים אם צריך).

 

לבלום עם הורדת הילוכים, זה טוב אבל שוחק את הקלאץ', וגם לא צריך את זה, אתה נוהג כולה ברכב של 1 טון, זה לא משאית.

 

 

זה עבירה על החוק עד כמה שאני יודע להכניס לניוטרל באמצע נסיעה, אבל אף אחד לא יעצור אותך על זה באמת.

פורסם

סיאט איביזה 1.4 2011.

 

ממהירות 100 מגיע לרמזור מתחיל להאט עם רגל על הברקס בערך באזור ה70-80 מוריד הילוך ל4 משחרר טיפה את הקלאטץ עדיין רגל על הברס.

 

אזור ה 60-50 הילוך שלישי אותו תהליך.

 

אזור ה30-20 הילוך שני ממש לפני הגעה לרמזור.

 

הילוך ראשון אין צורך...

 

מקס.

×
×
  • תוכן חדש...