Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה 3WAY


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4843 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום..!

יש לי בעיה שאני מגביר את הווליום מעל 60 ברדיו דיסק אני מתחיל לשמוע עיוות מעצבן מהטוויטרים

ניתקתי את הטוויטרים והסאב התחלתי לעלות בווליום עד 75.... המידים נשמעים פשוט טוב... אבל למרות שהטוויטרים מנותקים (מההגדרות של הרדיו דיסק) אני עדיין שומע את הזיוף הזה מהם....

 

הגברה: xetec v350.6

סאב: boston g1

מיד: דוטק אוביישן

טוויטר: MT23

רדיו דיסק: Eclipse cd7200mkII

פורסם

תוריד גיין לטוויטרים.

האקליפס מוציא 8 וולט ב80/80. אני ממליץ שתכוון את כל המערכת שתעבוד על 60/80 ובכך לא תגיע למצב אוברלוד על הפרי אמפ של הזטק.

פורסם

הורדתי קצת את הגיין של הטוויטרים זה באמת עזר...

 

סתם שאלה לידע כללי..

למי שמכיר את האקליפס 7200 אומרים שאין לו הגברה פנימית..

למרות זאת בצמה שלו יש חיבורים לרמקולים קדמי ואחורי..

לשם מה הם?!

פורסם

ממה שאני יודע אין לו באמת מגבר פנימי, כנראה בגלל שהצמה היא סטנדרט של כל הדגמים שלהם יש לך את התוספות.

למה אתה צריך הגברה פנימית?

פורסם

כן לרדיו הזה חד משמעית איןhi power אין לו הגברה פנימית זה נקרא מכשיר deck

.Hu :eclipse sound monitor. Comp:morel supremo prototype

.Sub:hertz Mille ml3000. amp:audison thesis quattro

פורסם
ממה שאני יודע אין לו באמת מגבר פנימי, כנראה בגלל שהצמה היא סטנדרט של כל הדגמים שלהם יש לך את התוספות.

למה אתה צריך הגברה פנימית?

 

אני לא צריך.. זה סתם לידע כללי...

גם על המדבקה שיש עליו רשום שזה יציאות לרמקולים...

×
×
  • תוכן חדש...