Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4845 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
למה לא צבעו בתוך תנור? או במקום סטרילי כלשהו? :oops:

 

זו בהמה שיורדת לשטח שריטות שיפשופים ואבק זה בקבוע ברכבים מסוג כזה.

לא נראה לי שגימור לרמת תצוגה הייתה בראש מעינו של המשפץ.

יחסית לתנאים יצאה תוצאה לא רעה בכלל.

תהנו בשטח

פורסם
זו בהמה שיורדת לשטח שריטות שיפשופים ואבק זה בקבוע ברכבים מסוג כזה.

לא נראה לי שגימור לרמת תצוגה הייתה בראש מעינו של המשפץ.

יחסית לתנאים יצאה תוצאה לא רעה בכלל.

תהנו בשטח

 

לשטח סבבה צודק ובהחלט אבל זה לא פרוייקט בשום צד שלא מסתכלים על זה .

כי ל"דפוק" סתם חומר + צבע מתחת לסככה כול אחד יודע לעשות את זה , הרכב מקבל גלים וכמות של חומר אדירה ,

הרי לא הגיעו ליסוד לפח , אז מהתוצאה הסופית ועד לקורא לזה "פורייקט " זה קצת שמיים וארץ .

לא פירקו סמלים , איתותים , פסי קישוט ,מגנים, חזית כוללת זה לא צבע ובטח ובטח לא "פרוייקט"

פורסם
לשטח סבבה צודק ובהחלט אבל זה לא פרוייקט בשום צד שלא מסתכלים על זה .

כי ל"דפוק" סתם חומר + צבע מתחת לסככה כול אחד יודע לעשות את זה , הרכב מקבל גלים וכמות של חומר אדירה ,

הרי לא הגיעו ליסוד לפח , אז מהתוצאה הסופית ועד לקורא לזה "פורייקט " זה קצת שמיים וארץ .

לא פירקו סמלים , איתותים , פסי קישוט ,מגנים, חזית כוללת זה לא צבע ובטח ובטח לא "פרוייקט"

 

השימוש בהגדרה פרויקט הוא מאוד סוביקטיבי.

לי באופן אישי גם לשטוף את הבית זה פרויקט.:wink:

פורסם

זה לא "פרויקט" זה יותר שיפור מראה. בכל זאת, כל הכבוד.

הרכבים שלי: פיאט 127 73, פיאט 127 81 ספורט, פיאט 127 81 4דלתות, אלפא סוד 1.3 81, פיאט 131 77, פיאט טיפו 89, פיאט אונו 1.1 91. מחפש כל פיאט או איטלקיה לשיפוץ. חבר מועדון ה-5 מס14409. גיא למברסקי.

פורסם

שירן נשמה, הבן אדם צבע לבד ויצא מדהים, לקחת רכב לפחח זה לא פרוייקט,אבל כל אחד רואה את זה אחרת כמו שכתבו לפניי, גם לנקות לפסח זה פרוייקט,לדעתי ניראה מצויין,לא ברמה של הרכב שלך אבל מצויין, העיקר שכולם מבסוטים ;)

CELICA כמה פוזה8)

VTI כמה כח:twisted:

GTI6 כמה אחיזה:lol:

S2K4LIFE:evil:

פורסם

די קובי זה רכב שיוצא לעבוד יסעו איתו עד שימות מכני או חלודה וגם זה לא יקרה בקרוב.

 

בסך הכל לעבודה עצמית יצא מצויין אם היה לי מקום ויכולת לעבוד כמוך הייתי לוקח עוד כמה רכבים.

×
×
  • תוכן חדש...