Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4842 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
נראה נהדר.

 

עצה קטנה, זו הזדמנות נהדרת לפרק את הפיבר ולראות מה מצב החלודה בקאנט של הגג.

 

פירקנו את הפיבר הנחנו אותו על הגבהה רק כדי לצבוע יסוד ......

בבעלותי BmW 518 1982

:-D.ואני מהמפגש הצפוני.:-D

פורסם

עדן שלום לך רכב מאוד מעניין בהצלחה . שאלה קטנה לי אליך למה פסי קישוט לא פורקו מהרכב ? למה איתותים וסמלים מהכנפיים לא פורקו מהרכב ? שמשה קדמית ,פיבר כמו שאמרו קודמיי , חזית כוללת גריל +פנסים, מבלי לפגוע בך או בכיס שלך אבל עבודה כמו שעושים לך היא רחוקה מלהיות ״פרוייקט ״ . שוב כך את זה בתור עצה ובהבנה

פורסם

הכול פורק .......

הסמלים . צריך לפרק כנפיים יש אומים מאחורה .

הפסים אין להשיג קליפסים .

האיתותים ופנסים הוחלפו לחדש.

גריל פורק.......ואין זמן להתחיל לפרק הכול הרכב ביום שבת נוסע לטיול של מועדון החמש בציפורי ....

בבעלותי BmW 518 1982

:-D.ואני מהמפגש הצפוני.:-D

פורסם

כול הכבוד על הפרויקט יש לרכב פוטנציאל אדיר.

אי אפשר לתקן חלודה מתחת לגמויות בלי להוריד אותן, יש למעלה כמה תמונות של חומר פחחות שנמרח מתחת לגומיה.

אלה נקודות שיחזרו להחליד מאוד מהר וחבל זה לזרוק זמן וכסף לפח.

בהצלחה!

My mantra: Block it, Block it,Block it, Block it, Block it some more then go back and block it, oh and finally block it !!! Then block it one more time just in case !! Block it one more time just for good measure... spray it, screw it up, sand it all down and start over then repeat...

פורסם

דבר אחד לפחות למדתי במהלך שנותיי בפורום והוא שאני לא מעלה תמונות של שיפוצים ברמה עממית.

במקסימום תמונה של ליפניי ואחריי ואולי טיזר בודד.

פורסם

למה לא צבעו בתוך תנור? או במקום סטרילי כלשהו? :oops:

Subaru DL Hardtop 1978 ,Subaru DL station 1979

Triumph harld 1968, Piaggo Vespa SS 1966 with a sidecar

Volkswagen Caddy 1986, Piaggo Vespa Super 1969 with a sidecar

פורסם

על האוטו הזה עבדתי שהיתי צעיר וחשבתי שאני יכול להיות פחח .הלכתי לפחח וביקשתי לעבוד בלי כסף בשביל לילמוד אחרי חודש של שיפשופים הבנתי שפחח לא יהיה .האוטו הזה היה של הפחח והוא נתן לי לעבוד עליו אני מדבר על 12 שנה אחורה

×
×
  • תוכן חדש...