Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7954 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם...

אני חדש בפורום זה ושמעתי הרבה דברים טובים עליו!

אני מתכוון ללמוד ולעזור בכל מה שאני יכול. :lol:

 

ולעניינו.

שבוע שעבר שידרגתי את המערכת שלי.

ממגבר של BOSS. דברים טובים לא שמעתי עליו הרבה.

וסאב אחד של פיוניר ישן... לא זוכר את הדגם.

ותאמת.... היה דופק ממש מצויין! מרים את כל האוטו.

עד שהסאב הלך לעולמו והחלטתי לשדרג.

קניתי מגבר של אלפיין V12 משהו ממש ממש נחמד.

2 סאבים של פיוניר 305C 400 וואט RMS לאחד.

ופה מגיעה הבעיה.....

כסף לתיבה חדשה לא היה הרבה.... אז אולי עשיתי טעות.

היה לי 2 אפשרויות.

1. תיבה של פיוניר משומשת גדולה (בלי מחיצה באמצע).

2. תיבה יפיפיה של SABA שקופה.

 

בגלל שאמרו לי שאסור לקנות תיבה בלי מחיצה הלכתי על הSABA.

חיברתי הכל באוטו.

ובמקום לשמוע באס עמוק ויפה שמוציאים 2 סאבים.

אני שומע רעשים של הסאבים... ושל כל האוטו רועד.

חיברתי אותם בברידג כמו שצריך... הכל טוב ויפה.

אז הגעתי למסקנה שהתיבה ממש על הפנים.

ופה אתם נכנסים לעניין.

האם אני צודק?

אני מוסיף תמונות של הסאבים.

על התיבה היו מחוברים 2 סאבים של SABA הפוכים.

ואת הפיוניר אי אפשר לחבר הפוך אז חיברתי אותם רגיל.

רק שעכשיו לכל סאב יש חלל ממש ממש קטן.

המגנט של הסאב רחוק 2 ס"מ מהעץ של התיבה.

מה אתם אומרים?

תודה על העזרה.

 

הנה התמונות:

3cb8d7dc1cea29b6b84f5681c1d679c0030000.aspx

3cb8d707fc9a6648004f199df0c59b40030000.aspx

3cb8d7b66de92b3b154285adb4989a50030000.aspx

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

פורסם

מאוד יעזור לי אם תגיד לי כמה כל סאב מקבל.

 

ואיזה אוטו יש לך?

 

ואני מאמין שהסאבים האלה "גומרים" את התיבה.

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם
מאוד יעזור לי אם תגיד לי כמה כל סאב מקבל.

 

ואיזה אוטו יש לך?

 

ואני מאמין שהסאבים האלה "גומרים" את התיבה.

 

המגבר 4 יציאות

85X4 וואט RMS

בברידג אני לא יודע.

אבל חיברתי 2 בריגים.

כאילו המגבר 4 ערוצים מחזיק רק את 2 הסאבים

פורסם

אההה אני מאמין שהתיבה לא עומדת בזה, בכל זאת כל סאב מקבל 150 145 RMS וזה לא כמו הסבא שהיו בתוכה!.

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם
אההה אני מאמין שהתיבה לא עומדת בזה, בכל זאת כל סאב מקבל 150 145 RMS וזה לא כמו הסבא שהיו בתוכה!.

 

אז מה אני אמור לעשות?

ומה עם התיבה המשומשת של פיוניר..... בלי המחיצה?

שווה לקחת אותה?

ישמעו שונה?

תודה.

פורסם

עדיף את התיבה בלי המחיצה אבל שתעמוד בזה.

 

ולא תיבה עם מחיצה אבל חרטא...

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם
עדיף את התיבה בלי המחיצה אבל שתעמוד בזה.

 

ולא תיבה עם מחיצה אבל חרטא...

 

אולי אני ישאל זאת אחרת....

איזה תיבה אני צריך כדי שתחזיק לי 2 סאבים כאלה?

עם מחיצה? בלי מחיצה?

גדולה? קטנה?

עם פירים? בלי פירים?

אטומה?

מה?

פורסם

אתה צריך תיבה אטומה עם מחיצה כל תיבה משהו כמו 55 ליטר זאת אומרת תיבה של 110 ליטר בערך עם מחיצה באמצע.

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

התיבה הזאת זה יותר תיבה למראה...

אם אני לא טועה תמיר מהאתר מוחר תיבה ל 2 סאבים ( מיותר לדבר על התיבות שלו )

בקשר להספק עם זה 2 ערוצים של 85 RMS בבריד זה יוצא יותר מ 150 לדעתי

פורסם
שאלה :

למה אי אפשר להפוך את הפיוניר ? מה הבעיה כאן ?

גם יכול להיות שהתיבה בנויה בצורה כזאת שהסאבים צריכים להיות הפוכים, תנסה...

 

ובאיזה אוטו זה כל זה?

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם
אתה צריך תיבה אטומה עם מחיצה כל תיבה משהו כמו 55 ליטר זאת אומרת תיבה של 110 ליטר בערך עם מחיצה באמצע.

מה חשבת לעצמך שאמרת את זה?

תיבה אטומה ועוד 55 ליטר כל סאב צריך???

הייצרן ממליץ על תיבה של 42.5 ליטר אטומה.

הסאב ילך לו אחרי שבוע

אם כבר תיבה פתוחה של 55 ליטר זה נשמע הגיוני.

בקיצור subwoofer אתה יכול לקנות תיבה בלי מחיצה שהיא תיהיה 85 ליטר אטומה, שמים מחיצה כדי שאם אחד מבין שתי הסאבים ישרף אז השני ישאר בנפח התיבה שמיועד לו.

אם אתה רוצה תיבה פתוחה אז תקנה\תבנה תיבה של 110 ליטר.

Mitsubishi Super Lancer GLXi 95 Manual

פורסם

התבלבלתי אחי אני רואה אתם תמיד נותנים פה נתונים על זה אני מסתמך אני יודע....

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

דבר ראשון, אם אתה שומע רעשים מהרכב עצמו, אי אפשר להאשים את הוויברציות של הסאב.

דבר שני אם אכן הרעשים מהסאבים, כניראה באמת יש לי קוי בתיבת התהודה שלהם

 

הסאבים צורכים 42.5 ליטר של נפח שהם רואים, משמע התיבה צריכה להיות לפחות 44 ליטר נפח פנימי!

 

לגבי הנתונים של 55 ליטר פתוחה, גם שמה אין לי מושג, היא צריכה להיות מקסימום 50 ליטר פתוחה כולל הפורט !

 

ולא, הסאב לא יישרף אם תיתן לו בסך הכל 10 ליטר מעל הדרישה... זה לא שינוי דראסטי, אולי יישמע אחרת

לא יותר מזה..

 

 

בכל אופן, הייתי ממליץ לך להתחיל לדבר איתנו על מחירים ועלויות של הדברים שעלו לך ועל מה שהציעו לך

(התיבה של הפיוניר המשומשת, התיבה של הסאבא)

ומה שקובע, זה נפח התיבה, ולא העלות שלה !

 

ואיזה מגבר של אלפיין מדובר ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants


×
×
  • תוכן חדש...