Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוטומט עד 30K. מגאן?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4730 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחפש רכב אוטומט. תקציב עד 30K. מתלבט האם ללכת על מגאן שנתון גבוהה,ולקחת סיכון. או איזה יפנית ותיקה יותר אך גם אמינה יותר. עצתכם תעזור!

תודה ,נעם.

פורסם

אם החשש שלך מפני המגאן הוא ה"סיכון" אז אתה יכול להיות רגוע, מדובר בסיכון די קטן. בתקציב שלך המגאן היא המכונית שנותנת את התמורה הטובה ביותר לכסף מבחינת מרווח פנים, מבחינת בטיחות ומבחינת אבזור. רמת האמינות שלה גבוהה מכפי שאתה חושב וגם אם יש בעיות, הן לרוב לא מאוד יקרות לתיקון. יפנית ותיקה תהיה ישנה יותר ועם קילומטרז' גבוה יותר, לא בטוח שגם אמינה יותר.

פורסם
מחפש רכב אוטומט. תקציב עד 30K. מתלבט האם ללכת על מגאן שנתון גבוהה,ולקחת סיכון. או איזה יפנית ותיקה יותר אך גם אמינה יותר. עצתכם תעזור!

תודה ,נעם.

 

מנסיון, בתקציב הנ"ל ואפילו גבוהה יותר יש בפניך 2 אפשרויות:

1. מיצובישי לנסר 2007 או אולי 2008 אך עם ק"מ גבוהה. רכב אמין בהשוואה למגאן אך נחות ממנו בפרמטרים של בטיחות, נוחות, חסכון בדלק (לנסר 1:10 משולב לעומת 1:12 משולב במגאן).

 

2. ה-רכב בתקציב הנ"ל ואני מציע לך לעשות חיפוש באינטרנט על תלונות אמינות לשנתונים של 2008 ומעלה ותראה שהשד ממש לא נורא. רב התלונות היו על שנתונים מוקדמים יותר מלפני 2007.

מה שכן, פחות אמין מהמיצובישי אבל לא משהו שאמור להפחיד אותך ובטח זה לא "לקחת סיכון". תברר מול הספונסר אם עדיין יש 3 שנות אחריות על הרכב כפי שהיה לפני מספר חודשים ותקבל עסקה מנצחת.

אם תרצה, אתה מוזמן להסתכל בהודעות הקודמות שלי ולראות דעות חיוביות / שליליות של חווית הקניה שלי.

 

קח רק בחשבון שמומלץ לרכוש שנתון כמה שיותר מתקדם גם אם זה מתבטא בעוד כמה אלפים (קרסו טרייד אין נותנים הלוואות דרך פועלים בריבית נמוכה מאוד).

 

בקיצור - הייתי באותו פחד כמוך ויצאתי מזה!

ניסיתי, גיליתי, קניתי ונהנה - רנו מגאן !

כשחושבים מחוץ לקופסא, לעיתים מופתעים - שברולט קרוז 2011!

פורסם

לדעתי המיצובישי לנסר קלאסיק 2007-2008 אכן אופצייה ראויה, אמנם הרכב מיושן טיפה ועצל אבל הוא אמין מאוד, צריכת דלק בערך 1 ל 9 בתוך העיר.

פורסם

לדעתי אפשר להציג זאת כך:

במקרה של יפנית, לנסר לצורך העניין, תקבל רכב שכנראה יהיה אמין יותר וכנראה בסבירות גבוהה יותר שיהיה יותר קל למכור ויפסיד פחות מערכו.

במגאן תקבל רכב שהוא באופן אבסולוטי נוח, מרווח ובטוח יותר ומול הלנסר גם מעט חסכוני יותר.

לשיקולך.

פורסם

סחירות תהיה גרועה בשני המקרים. קונה בזול ומוכר בזול.

מה שכן ללנסר שוק קצת יותר טוב אבל זה לא משמעותי לדעתי בעת קבלת החלטה באיזה רכב לבחור. המצב גרוע וזאת עובדה לא רק לגבי 2 הרכבים הנ"ל.

 

אני מציע שיעשה נסיעת מבחן על הלנסר ועל המגאן ויבין לבד את ההבדל.

החסרון בקרסו טרייד אין זה המחיר הגבוהה יחסית למגרשים אחרים וזה שווה בהנחה שחשוב לך כל נושא היישור קו והאחריות. (יש כאלו שלא אכפת להם לקבל רכב "כמעט מוכן למסירה").

 

אגב, שני דברים אחרונים:

1. קרסו טרייד אין נותנים התחייבות לטרייד אין עם מחיר מחירון - X% ידוע מראש. יכול להיות שאני תמים אבל זה רק הזמן יגיד...

2. שרות לאחר מכירה - יש לך עם מי לדבר וכך בחשבון שתצטרך את זה, מנסיון.

אני יודע שהולכים לקטול אותי חברי הפורום אבל זאת דעתי.

 

בהצלחה!

ניסיתי, גיליתי, קניתי ונהנה - רנו מגאן !

כשחושבים מחוץ לקופסא, לעיתים מופתעים - שברולט קרוז 2011!

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
מנסיון, בתקציב הנ"ל ואפילו גבוהה יותר יש בפניך 2 אפשרויות:

1. מיצובישי לנסר 2007 או אולי 2008 אך עם ק"מ גבוהה. רכב אמין בהשוואה למגאן אך נחות ממנו בפרמטרים של בטיחות, נוחות, חסכון בדלק (לנסר 1:10 משולב לעומת 1:12 משולב במגאן).

 

2. ה-רכב בתקציב הנ"ל ואני מציע לך לעשות חיפוש באינטרנט על תלונות אמינות לשנתונים של 2008 ומעלה ותראה שהשד ממש לא נורא. רב התלונות היו על שנתונים מוקדמים יותר מלפני 2007.

מה שכן, פחות אמין מהמיצובישי אבל לא משהו שאמור להפחיד אותך ובטח זה לא "לקחת סיכון". תברר מול הספונסר אם עדיין יש 3 שנות אחריות על הרכב כפי שהיה לפני מספר חודשים ותקבל עסקה מנצחת.

אם תרצה, אתה מוזמן להסתכל בהודעות הקודמות שלי ולראות דעות חיוביות / שליליות של חווית הקניה שלי.

 

קח רק בחשבון שמומלץ לרכוש שנתון כמה שיותר מתקדם גם אם זה מתבטא בעוד כמה אלפים (קרסו טרייד אין נותנים הלוואות דרך פועלים בריבית נמוכה מאוד).

 

בקיצור - הייתי באותו פחד כמוך ויצאתי מזה!

 

------

 

איך מבדילים בין דגם 2008 לבין הקודמים לו?

 

2008 יותר צעיר כך שברור שיהיו פחות תלונות , אבל שכנעת אותי לפחות לבדוק

 

איך הקליאו?

 

במחירונים המגאן משום מה זול יותר מהקליאו - יש סיבה ? [הגודל של הקליאו עדיף לי]

 

כמה עושים בממוצע ק"מ לליטר ומה עלויות האחזקה והחלפים [השמועה מדברת על הרבה מוסך בעלות כוללת של שחיטה]

 

בטוח שאתה לא שתול של היבואן?

×
×
  • תוכן חדש...