Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4861 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עד אתמול היה לי רכב 4 דלתות( לאנטיס 2001) שקיבלה אטימת דלתות קדמיות ובאגז,

הייתה בנוייה מדאבל דין של אלפיין(IVA-W200RI),

קומפוננט RAINBOW DREAM LINE 265 אם אני לא טועה,

מגבר JBL GTO75.4,

סאב ID 12" בתיבה אטומה.

 

כל הרכיבים הללו נרכשו לפני המון זמן ושירתו אותי נאמנה בגלל שהייתי מבסוט מהם לגמרי.

 

הדאבל דין והקומפוננט נשארו ברכב הישן ולכן כל מה שנשאר לי הוא הסאב והמגבר.

 

כרגע הרכב החדש הוא פולו 2008 ,3 דלתות.

המערכת ברכב מקורית,הקומפוננט של פוקאל(עדיין לא בדקתי כי לא פירקתי את הדלת) מחובר ישירות למערכת.

יש חורים של 6*9,ויש חיווט מוכן בבאגז.

עד פה המצב הנוכחי.:-P

 

לפני שאני נכנס לסלט של החלפת המערכת המקורית,

אני מעוניין לחבר קודם כל את הקומפוננט והסאב למגבר,לראות איך זה משתלב.

בחורים ל-6*9 כדאי לשים רמקולים או לכסות עם בד אקוסטי? (ברכב הקודם שנים הייתי בלי אחוריים וזה לא הפריע לי).

עד כמה לדעתכם המערכת המקורית תסרס את האיכות?

 

אולי עדיף לשים רמקלים בדיפונים מאחור מאשר 6*9 במגש האחורי?

 

מה אתם הייתם עושים?!:twisted:

אולי בכלל להחליף חלק מהאלמנטים?

 

תודה.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

אני מכיר ויודע שמערכת מקורית בדרך כלל מסרסת ולא תיתן את אותה איכות כמו HU טוב,

השאלה אם זה עד כדי כך גרוע ששוה להיכנס לכל העסק של הפירוק?

 

כנ"ל 6*9,חלק אומרים לא חשוב במה אחורית,חלק דווקא ההפך.

אני הורדתי אותם בגלל שעשו רעשים על המגש האחורי ובאמת לא הרגשתי הבדל.

 

כל הנושא זר לי מכיוון שזה רכב מיני ועוד 3 דלתות.

 

הדלתות מרגישות כבדות מאוד (כנראה בגלל הגודל) לעומת הדלתות הקודמות שלי אפילו אחרי שנאטמו.:-D

 

האם מישהו התקין רמקולים בדיפונים מאחורה? יכול לשתף מה המידה שם?

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

אף אחד לא התקין מערכת ברכב 3 דלתות?:shock:

אף אחד לא יודע מה רמת האקוסטיקה בפולו?:?

 

אף אחד לא מכיר את הרכיבים שיש לי?:-o

 

תודה לכל העוזרים.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

באופן כללי כל הוואגיות מאד אקוסטיות, מידת הרמקולים בדלתות הינה 6.5"

לדעתי תחבר את כל מה שיש, למגבר שלך יש כניסות HIGH LEVLE ככה שאינך צריך מנחת והנסיון עם הHU המקורי לא יעלה לך כסף, ותראה אם מספק אותך.

המגבר שלך חזק, אבל לא נקי (מניסיון), בשילוב עם HU מקורי (לדעתי) יהיה קשה לצפות לתוצאה מדהימה, אבל רק אתה תהיה זה שמחליט לגבי אם זה מספיק או לא, יכול מאד להיות שכן.

 

תעדכן.

 

בהצלחה.

SCANSPEAK

פורסם

דני לחבר שלי יש פולו 2004 והאקוסטיקה של די טובה,ביחס למאזדה אתה תרגיש ההבדל (בלי האיטום במאזדה),אולי תצטרך ספוג אקוסטי טוב לכסות את הדיפונים שלא ירעישו.

 

בקשר לרדיו מקורי,לדעתי תנסה,תקנה מנחת של PAC או אודיסון מחיר סביבות 500-700,מקסימום לא ישמע טוב תמכור את המנחת ותביא פלסטיקה מתאימה ותביא איזה אלפיין/קלריון טוב,יש היום מחירים ממש מעולים עלייהם,אם תרצה דאבל דין זה קצת שונה במחיר כמובן.

 

 

לגבי 6X9,אני אישית הייתי מכסה אותם עם בד שנראה טוב וזהו,אם בא לך להיכנס לזה,תנסה אותם ל HU ותתן להם להרעיש קצת לאנשים מאחורה:-P

 

בהצלחה.

Scan Speak

פורסם

לדעתי יש מנחת כי היה מחובר באוטו מגבר והבחור פשוט פירק אותו והשאיר את כל החיווט.

הרמקולים הקדמיים מחוברים כרגע למערכת וה-6*9 היו מחוברים למגבר.

 

בתניים אפרק את הדיפון לבדוק איזה קומפוננט ולמשוך כבר חוטים למגבר מהרמקולים הקדמיים.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

אז היום פתחתי את החיפוי של הדלת בשביל לבדוק מה יושב שם.

מהתחלה היה נראה לי מוזר שמישהו התקין קומפוננט של פוקאל וחיבר אותם לרדיו דיסק.:evil:

 

מסתבר שהרמקול הוא מקורי לגמרי,מחובר לו יפה עם הפלאג כמו שיצא מהמפעל.:x

 

אז מן הסתם מבקש המלצה לקומפוננט(הישן בחתימה).

תקציב עד 1000 שקל אפשר גם משומש.

שומע האוסים,טראנסים,ולפעמים קצת היפ הופ.

לא שומע רוק בכלל.:-D

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

×
×
  • תוכן חדש...