Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4884 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר באקורד 2003 עשתה 100 אלף ק''מ 01 ברשיון יד שנייה הבחור טוען שאין לו ספר טיפולים ועכשיו הרכב עבר טיימינג+טיפול גדול הוא מתחייב בבדיקה על הכל נשמע מאוד אמין הבחור אבל אני מאוד חושש מה דעתכם?

*יש איזו דרך שאני יכול לאמת את הק''מ הזה?

*כמובן שהוא דורש מחירון לוי יצחק!

תודה רבה

פורסם

אפילו אם אין ספר טיפולים מסודר - נסה לבקש חשבוניות על הטיפולים שהרכב עבר אצל הבעלים הנוכחיים (לפחות).

אם קיימים המסמכים הללו - יש סיכוי רב שהמוסכים רשמו את הקילומטראז'.

כ"כ באם זה לא מתאפשר - ברר באיזה מוסך טופל (אתה יכול לגשת עם המוכר, או שהמוכר ייגש לבד) ולבקש "שחזור" הנתונים / טיפולים של הרכב / העתק חשבוניות / כרטיס עבודה.

alfa 156 2.5.

פורסם

מניוסני, גם חשבוניות על טיפולים זה לא אמין תמיד. באם המכונית עברה את טווח ה10 שנים על הכביש, זה נטו רעשי לואי ותגובת מנוע. נסה להתאים בין מצב הרכב למ׳ס הבעלים קודמים, ותמיד טוב לקבל יעוץ לפני מבעל מוסך מקצועי(עדיפות להיכרות אישית) שירגיש עם הפערים בין הקילומטרז׳ למצבו המכני בגבול ההיגיון.  

פורסם

אכן בלית ברירה ובאין מסמכים כתובים (המעידים על הק"מ) - רצוי לפנות למוסך לבדיקה (שתכלול בין היתר הערכה האם מצב הרכב תואם את הק"מ שעבר). אני מניח שזה יעלה כמה שקלים (ולכן הצעתי לפותח השרשור קודם את כל האופציות ה"חינמיות").

alfa 156 2.5.

×
×
  • תוכן חדש...