ככה: אני טירון מוחלט בכל הנוגע לספורטיביות מאז ומתמיד זה מה שמשך אותי. עכשיו לעניננו, לאחר בירורים מעמיקים הוחלט על גרמנייה בעדיפות לz 4 2003/2004 או z 3 בשנים תואמות מסיבות תקציב. העניין הוא העלויות והידים, שזה באמת מה שמרתיע אותי ומונע ממני להתחיל עם זה כבר ממחר, לפני שאקבל חוות דעת ופרטים נוספים נוספים. תודה ענקית לכל פרט ויעוץ, ועם אפשר קצת מספרים והצעת ביטוח לנהג עם צעיר עם ותק 3+ ללא הרשעות. כל מידע נוסף בנושא יעזור לי. ושוב תודה.