Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7959 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תעזרו לי !!!

בבקשה זה דחוף!!!

קניתי הגה ספורט לאוטו והבורג של ההגה שלי קטן מהכניסה להגה ספורט!!!!

מה אני יכול לעשות???

האם אני יכול לחבר את ההגה הזה איכשהוא, יש איזשהוא מתאם שיוכל לעזור לי??

פורסם

היי,

 

בוא נעזור לך בעזרת הכוחות הטלאפטיים שיש לחלק מהאנשים כאן!!!

שניה... הנה זה בא... יש לך אוטו לבן.... רגע, הנה זה מיתבהר... סמל עם כוכבים....

אני מתחיל לקבל תמונה שלמה, הוא קובייתי כזה... הנה, הערפל מיתפזר, זו סובררו DL 1.6...

ואתה מנסה להרכיב עליה, רע, הנה זה בא, הכוחות הטלאפטיים שלי עובדים על זה....

OK, ההגה הוא מתוצרת "הרמתי את זה ממכונת מישחק בקניון"....

 

אההה, יפה, אז למה לא אמרת קודם, היינו עוזרים לך ללא כל בעיה...

 

בקיצור, זה היה סרקאזם....

בפעם הבאה תן יותר פרטים, תמונה תעזור מאוד...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

נסה בחנויות אביזרים גדולות להשיג מתאם עבור גלגל ההגה שלך. מדובר בבסיס מתכת המתאים למכוניתך ומתלבש על עמוד ההגה בהתאמה ואליו מתחבר גלגל הגה הספורט שיש לך (MOMO?).

 

בברכה - רפי לין :-D

פורסם
איפה קנית את ההגה? אני גם רוצה.

 

אתה יכול לשים תמונה + מחיר?

גם אני רוצה הגה ספורט, בכמה זה משפר ת'ביצועים של האוטו ? :mm_tongue:

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
יש לו וייפר , מה לא ברור? :-)

 

וייפר ,אבל עם 8V....

:wink:

הרג אותי.... :king:

רק עכשיו שמתי לב...

V8 :roflmao:

 

גדול!!!

אוייי, האנושות...

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
הרג אותי.... :king:

רק עכשיו שמתי לב...

V8 :roflmao:

 

גדול!!!

אוייי, האנושות...

גילי

תאמר לי בבקשה. אתה אין לך איזו אשה צעירה לספק ? מה אתה עושה כאן ? :twisted:

פורסם

מן הסתם זה המתאם של ההגה לא מתאים לאוטו שלך

 

וגם אם החור היה מתאים בגודל זה לא אומר ש"המחזיר איתות" היה מתאים וככה האיתות לא היה מפסיק לך אוטומטית אחרי פניות

 

אל תנסה לעשות קומבינה כי לא יהיה נעים שההגה ישאר לך ביידים באמצע נסיעה

 

לך תיקנה מתאם שיתאים להגה לסוג הרכב שלך

 

זה עולה בערך 350 שקל ואפשר להשיג את זה בכל אחת מיחניות השיפורים

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...