Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7959 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בעל יונדאי אקסנט 2002 שלפני מס' חודשים תמה לה האחריות (עלתה ב- 2001 לכביש).

לפני כשבוע הלכתי למוסך מורשה יונדאי בפ"ת שיסדרו לי בעיה במזגן (לא מקרר) אחרי שכבר מילאתי גז.כמו כן שיטפלו לי בתאורת פאנל המזגן.הלכתי אליהם למרות שידעתי כי המחיר יהיה גבוה משום שאמרתי שאני לא רוצה שסתם מעאכר יטפל לי באוטו אלא מישהו מקצועי. (טיפולי 15,000 אני עושה אצל המוסכניק הקבוע שלי שהוא אמין וזול). בקיצור יצא שהייתי צריך לחזור אליהם 3 פעמים עד שהם תקנו לי את התאורה והמזגן כמו שצריך (פעם הם החליפו מנורות תאורה רק בחצי צד , פעם לא בדקו אחרי שהחזירו את הפאנל שהכפתורים מסתובבים כמו שצריך וכו').

לסיכום - זה שהם יקרים זה ידוע וזו זכותם, אבל מה עם המקצועיות???

 

נ.ב.

 

בנוסף לזה היה להם החוצפה להדביק לי על האוטו ללא אישור מדבקה של המוסך שלהם כאילו האוטו שלי זה לוח המודעות הפרטי שלהם!!!

guyg

פורסם

תופעה ידועה...

 

לי היתה מזדה 323, וטיפול 10K עשיתי במוסך ליד חיפה.

פלאגים לא החליפו לי (!), מילאו שמן יותר מידי, וכשבאתי להתלונן "ניפנפו" אותי כמו איזה ילד מוכה...

לא חוזר לשם...

וטוב תעשו אם גם אתם!

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

×
×
  • תוכן חדש...