Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4909 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לכולם.

 

התחלתי לברר על מחיר ביטחו מקיף לרכב וקיבלתי הצעות גבוהות מאוד (מעל 4000 ש"ח).

 

האם זה סביר?

 

האם מישהו מחברי הפורום יכול להמליץ על חברה בה המחירים זולים יותר?

 

תודה,

שי.

Now : Renault clio sport 2009

 

In the past : Peaugeot 106 xs 1998

פורסם

1. נתוני נהגים? (גיל, כמה שנים רשיון)

2. האם נהג נקוב בשם או כל נהג מגיל+וותק מסויים?

2. יש היעדר תביעות מלא 3 שנים אחרונות בביטוח מקיף?

 

עבור "כל נהג מגיל 21 עם שנה וותק" זה נשמע כמו מחיר הגיוני מאוד, במיוחד אם יש איזו תביעה בשנים האחרונות.

עבור "שני נהגים נקובים בשם, שניהם בני 40+" עם היעדר תביעות מלא - קצת יקר.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

1. גיל 30, 7 שנים רשיון.

2. נהג יחיד - אני.

3. שלוש שנים אחורה היה ביטוח מקיף.

היתה תביעה אחת ב - 2010.

Now : Renault clio sport 2009

 

In the past : Peaugeot 106 xs 1998

פורסם

זה המחיר הכי טוב שהסוכן מצא לך?

באיזו חברה?

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

זה לא דרך סוכן.

זה דרך הצעות מחיר באתרי האינטרנט השונים.

 

גם ראיתי שיש מספר לא מועט של חברות שכלל לא מבטחות את הרכב. :-(

Now : Renault clio sport 2009

 

In the past : Peaugeot 106 xs 1998

פורסם

החברות הישירות לא מבטחות רכבים "כאלה". גם לא בביטוח חובה. גם לא אם אתה בן 40 עם היעדר תביעות מלא.

"לא מבטחים רכבי ספורט".

 

הייתי מציע לך לבדוק מחיר לצד ג' אבל הרכב יחסית יקר וזה סיכון שרוב האנשים לא אוהבים לקחת. (אם כי אני מכיר מישהו שבאופן עקרוני לא מבטח מקיף אף רכב במשפחה שלו, כולל רכבים של 50K, כבר הרבה שנים)

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
תנסה בפניקס, עשיתי שם לאחרונה בתעריף די זול עבור קליאו ספורט 2002.

 

תודה FITCH.

קיבלתי מהם הצעה יפה בהחלט.

Now : Renault clio sport 2009

 

In the past : Peaugeot 106 xs 1998

פורסם

היי שי,

אומנם אשמע מעט מכירתי מצידי אך בכל זאת.

אני משלם 4,200 ש"ח מקיף+חובה כולל גרירה וכיסוי שמשות לכל נהג מעל 30 לא תביעות.

מדובר על סוכן פרטי שעובד עם משפחתי.אם תהיה מעוניין אפנה אותך בשמחה.

 

בברכה,

מאור

GT-STI בשביל הפאן(נמכרה :( ).

ktm 690 smc ליום יום ולחסכון בדלק :)

×
×
  • תוכן חדש...