Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4920 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמה שאלות שאשמח אם תענו לי עליהן :)

 

1. האם מנורת חניה שרופה מכשילה?

 

2. הבנתי שעדיף ללכת לבסט טסט מאשר לטסט ליין... יש לכם המלצות למכוני טסט קלילים יחסית בירושלים?

 

3. עם צמיגים חדשים, ברקסים מעולים, אפור זוהר ומנורות (למעט המנורת חניה) תקינות- פשוט עוברים, נכון אין איזה בוחן פתע למנוע לא יודע מה?...

 

 

תודה לעונים!

HU - Premier RU525MP. Comp - Morel tempo 6''

rear - 3-way JBL GTO937 6X9. Sub - Cadence ZXW 12''. Amp - JBL CS60.4

| Fiat Punto spice 16V ELX1.3 manual 2001 |

פורסם

1. כן, מכשילים על זה.

2. רק בסט טסט! טסט ליין בודקים את הרכב כאילו זה מעבורת חלל לפני המראה, בבסט טסט נכנסתי ותוך 10 שניות כבר הייתי בחוץ, דיי הייתי בשוק.

 

3. מנורות אזהרה שדלוקות יכולות לגרום לכשלון בטסט, וגורם מספר אחד לכשלון בטסט בשנתונים האלה - זיהום אוויר גבוהה.

 

חוץ מזה אתה אמור להיות בסדר.

מפתח אפליקציית פרטי רכב

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.OMApp.rechev

פורסם
1. כן, מכשילים על זה.

2. רק בסט טסט! טסט ליין בודקים את הרכב כאילו זה מעבורת חלל לפני המראה, בבסט טסט נכנסתי ותוך 10 שניות כבר הייתי בחוץ, דיי הייתי בשוק.

 

3. מנורות אזהרה שדלוקות יכולות לגרום לכשלון בטסט, וגורם מספר אחד לכשלון בטסט בשנתונים האלה - זיהום אוויר גבוהה.

 

חוץ מזה אתה אמור להיות בסדר.

 

איזה באסה, זאת המנורה היחידה באוטו שאין לי מושג איך להגיע אליה ולהחליף אותה! טוב.. אתגר קטן ליום ראשון.

 

אפרופו מנורות, מישהו יודע איפה ניתן להשיג מנורות ממש נדירות לאוטו??? נשרפה לי מנורה של הA/C, הוצאתי אותה אחרי פירוק של חצי דשבורד וחיפשתי במשך יומיים ולא מצאתי בכל ירושלים... מנורה קטנה ומעצבנת

HU - Premier RU525MP. Comp - Morel tempo 6''

rear - 3-way JBL GTO937 6X9. Sub - Cadence ZXW 12''. Amp - JBL CS60.4

| Fiat Punto spice 16V ELX1.3 manual 2001 |

פורסם

תבדוק שאין לך איזה מנורת כרית אויר שמהבהבת כי אני נכשלתי בטסט רק על זה אחרי שבמשך 7 שנים לא הסתכלו על זה בכלל.

Peugeot 306 XR 1998

Hyundai I30 2008

×
×
  • תוכן חדש...