Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4918 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
השתמשתי בו בכמה רכבים -לא רע,ישנם טובים יותר.

 

לאיזה צבע? הגס מתאים לצבע לבן.

 

מדובר בצבע לבן, אתה אומר שכדאי שאני אקנה את הגס?

ויש לי שאלה קטנה, יש לי על כל הרכב (הרכב שנת 2010) סימנים כאלה (סווירלים) paint+swirl+marks.jpg

 

עכשיו, כדי להיפטר מהם אני בעצם צריך לעשות פוליש לכל האוטו? והאם פוליש עדין מספיק או כדאי את הגס? (אני יודע שצריך לנקות קודם ואחרי הפוליש לעשות ווקס ;) )

פורסם

כל רכב לעצמו אי אפשר לקבוע מה הרכב צריך עד שלא תגיע לדיטיילר.

HU: Clarion CZ702 AMP 1 : Celestra FA475x

AMP 2: Phoenix Xenon 400.1 Sub: Seas Lotus

COMP : Ground Zero Uranium

[h=1][/h]

פורסם

סווירלים קשה להוריד באופן ידני-ניסיתי כמה פעמיים ולא יוצא מושלם.

 

חשוב להבין שעשיית פוליש זה לא משחק. אין לך ניסיון? עדיף לא לעשות את זה

הנזק עולה על התועלת.(ראה שרשור של אחד שגם נזק בלתי הפיך מריבוי פולישים)

 

בכל אופן עדיף לעשות פוליש עדין.

פורסם

אהלן,

 

לא מכיר את הפוליש לצערי אז קשה לי להמליץ.

 

אבל, כמה דברים שחשוב להבין:

1) אם האוטו מלא בסווירלים בדומה לתמונה שהעלית - תשכח מעבודה ידנית. זה יהיה לא יעיל בעליל. הלכות של ימינו דורשות מכונה בשביל להסיר את הסווירלים, ואם כל האוטו נמצא במצב הזה אתה תבזבז הרבה מאד זמן, וסביר שתגיע לתוצאות שלא ישביעו את רצונך. עבודה ידנית על כלי רכב שצבועים בשיטה של ימינו נעשית לרוב רק כדי לתקן נזקים מקומיים - גם אז דרוש מאמץ, אבל הוא נקודתי.

 

2) אגרסיביות הפוליש - חשוב להבין שהבחירה של הפוליש והפד שאיתו עובדים היא פונקציה של קשיחות הלכה וחומרת המצב. אם מדובר נגיד בסובארו אימפרזה (שלה יש לכה מאד מאד רכה) אז גם במצב קשה כמו שבתמונה ייתכן שפוליש בינוני יספיק. אם מדובר ב-ב.אם.וו, שלה יש לכה קשיחה מאד (!), גם נזקים קלים זקוקים לפוליש די אגרסיבי. חייבים לפחות להתייעץ עם דיטיילר מקצועי לפני כן כדי לנסות לכוון למוצר שיתאים לצבע הספציפי של המכונית שלך. בד"כ, בפעם הראשונה על אוטו מסויים, עושים מבחן מקומי על הצבע עם כמה פולישים כדי לראות מי הפוליש הכי פחות אגרסיבי שמגיע לתוצאות הרצויות (אנחנו תמיד שואפים להשתמש בפוליש הכי פחות אגרסיבי, כדי להוריד כמה שפחות לכה ששומרת על הצבע).

 

לכן, אם אין לך מכונה, ועוד אין לך פוליש, אני מציע לפחות בפעם הראשונה לקחת את האוטו לדיטיילר.

פורסם
סווירלים קשה להוריד באופן ידני-ניסיתי כמה פעמיים ולא יוצא מושלם.

 

חשוב להבין שעשיית פוליש זה לא משחק. אין לך ניסיון? עדיף לא לעשות את זה

הנזק עולה על התועלת.(ראה שרשור של אחד שגם נזק בלתי הפיך מריבוי פולישים)

 

בכל אופן עדיף לעשות פוליש עדין.

 

עדין יכול להוריד סווירלים? והוא לא יכול כלכך לגרום לנזק נכון?

פורסם

הגס מתאים לצבע לבן,אתה יכול לרכוש אותו.

 

שים לב שמאוד קשה לעבוד עם החומר הנ"ל -הייתי ממליץ לך לרכוש פוליש טוב יותר וקל יותר לעבודה

ולאו דווקא יקר יותר.למשל קארפלן הפוליש האדום טוב. או סונאקס.

פורסם
הגס מתאים לצבע לבן,אתה יכול לרכוש אותו.

 

שים לב שמאוד קשה לעבוד עם החומר הנ"ל -הייתי ממליץ לך לרכוש פוליש טוב יותר וקל יותר לעבודה

ולאו דווקא יקר יותר.למשל קארפלן הפוליש האדום טוב. או סונאקס.

 

אבל הבנתי שהפוליש האדום של קארפלאן הוא ממש ממש עדין, הוא יעשה את העבודה?

פורסם

אני דווקא אוהב את הפולישים העדינים -עד כמה הם עושים את העובדה? כל אחד יחליט לעצמו.

צריך להבין שכל דבר בא על חשבון משהו אחר,יותר ליטוש =שטח נקי ויפה יותר, שבא על חשבון עובי הלכה.

 

מעבר לזה עדיף תמיד להתחיל עם עדין,לא מספיק? נסה באזור פחות גלוי את הגס.

פורסם
אני דווקא אוהב את הפולישים העדינים -עד כמה הם עושים את העובדה? כל אחד יחליט לעצמו.

צריך להבין שכל דבר בא על חשבון משהו אחר,יותר ליטוש =שטח נקי ויפה יותר, שבא על חשבון עובי הלכה.

 

מעבר לזה עדיף תמיד להתחיל עם עדין,לא מספיק? נסה באזור פחות גלוי את הגס.

 

בוא נגיד ככה - פוליש עדין כמו הקארפלאן לדוגמא יוריד את הסווירלים? יצליח להוריד שריטות( לא עמוקות אלא שפשוף)?

אני צריך להגיע להחלטה עכשיו כי נוסע לקנות מאוחר יותר, בבקשה תעזור לי להגיע להחלטה. אם אני אקח את הNO7 העדין?

פורסם

עשיתי על כמה רכבים NO7 (שלי ושל חברים) הוא לא מוריד סווירלים באופן מושלם אלא שריטות קטנות וכתמים

קארפלן אני מכיר שנים -קל יותר לעבוד איתו ויש לו תוצאה טובה יותר מה NO7- שוב סיוורלים זה לא יוריד, מפני שצריך מכונה

צינתי את כבר כמה פעמים.

 

אגב,לפני חודש עשיתי על שני רכבים טיפול דיטיילינג שלם עם מוצרים של קארפלן וסווירלים זה לא הוריד לחלוטין

אבל יצא מעולה לטעמי בהתחשב בזה שזה נעשה באופן ידני

פורסם

גם הגס וגם הפחות "גס" מאוד גסים באופן יחסי, על צבע לבן פחות רואים את הגסויות.

 

אם אתה בקטע של לחסוך והרכב שלך לבן רגיל ,כלומר לא לבן פנינה, לך על הפוליש העדין יותר.

 

הגס ממש לא מומלץ.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

ברכבי יוקרה יש לכה קרמית מאוד קשה לעבוד עליה כמו כן בצבע שחור צריך לעשות פוליש גס ואחריו פוליש עדין.

אני ניסיתי חומר של חברת מגווירס שנקרא 105 הוריד את רוב הסוורלים ואז פוליש עדין שנקרא 205 שהחזיר ברק יפה עבודה קשה רצוי לעשות עם מכונה ולא ידני.

×
×
  • תוכן חדש...