Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4931 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן שלום, פתחתי כבר כמה וכמה נושאים וחפרתי ואני עדיין לא הגעתי לתוצאה,

את ההשקעה של להחליף קומפננטים קידמיים זה אמרתי נעשה בעתיד

אז ככה, יש לי שתי זוגות קומפננטים של מורל טמפו וכרגע שתיהם על המגבר GTO1004

החלטתי להעביר את הזוג האחורי על הדאבל דין, ולפנות מקום לסאב

אני נורא נורא מתלבט כרגע איזה סאב יתאים יש לי תקציב של 1000 שקל פחות או יותר אבל לא חייב ב1000 שקל

המליצו לי על http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=36750

ROCKFORD P2 מה אתם אומרים?, יש עוד הצעות?

וגם יש http://alexsander.co.il/product.aspx?p_id=9890, מישהו נתקל בסאב הזה?

http://www.autos-sound.co.il/pl_product~COMPC12-T~11~55.htm?x=1, גם עלה על הפרק..

פורסם

אני יודע שהמגבר שלי בגישור נותן 300 RMS ל4 אום

לכן אני מחפש סאב סליל אחד 4 אום בין 200-300 RMS שיוציא,

הES300 רשמתי בנושא הקודם שלי, אני פשוט לא מצליח למצוא אותו חח.. כל חנות אין לה אותו וברור לי שאם היה הייתי מביא אותו כבר ולא טוחן מים

לכן אני חושב על הP2 של רוקפורד.

פורסם

היו פה כמה סאבים נחמדים למכירה, לדעתי היה גם גנסיס למכירה בתקציב. נראה לי גם הרץ רץ פה . בכל זאת שווה לבדוק

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

+1 להרץ במחיר הזה.

כאחד שמחבב את רוקפורד, אין מה להגיד שההרת נותן תצאה יפה יותר מהP2 .

כניראה שגם יהיה מוצלח יותר מהJBL או הקיקר שהעלתה.

פורסם

אוקיי כולכם פה שכנעתם אותי, ואפשר להגיד שזה לא פעם ראשונה שממליצים לי על הסאב הזה HERTZ ES300

עוד שאלה קטנה

מישהו פה מהפורום המליץ לו אותו בדגם ES300D משהו כזה, מה ההבדל?

ויש למישהו לעזאזאל מושג איזה חנות מתמכרת את המוצר הזה? כל חנות אין לה את זה במלאי וכבר לא מספקים את הדבר הזה.

פורסם

הסאב שלי יכול להיכנס לך לתקציב עם התיבה שלו במידה ותכל להתגמש קצת למעלה במחיר , מדובר בכמה רמות מעל מה שהציעו לך .

HU: Clarion CZ702 AMP 1 : Celestra FA475x

AMP 2: Phoenix Xenon 400.1 Sub: Seas Lotus

COMP : Ground Zero Uranium

[h=1][/h]

פורסם
אוקיי כולכם פה שכנעתם אותי, ואפשר להגיד שזה לא פעם ראשונה שממליצים לי על הסאב הזה HERTZ ES300

עוד שאלה קטנה

מישהו פה מהפורום המליץ לו אותו בדגם ES300D משהו כזה, מה ההבדל?

ויש למישהו לעזאזאל מושג איזה חנות מתמכרת את המוצר הזה? כל חנות אין לה את זה במלאי וכבר לא מספקים את הדבר הזה.

 

ES300 -סליל בודד של 4 אום ,מתאים לעבודה עם מגבר 4 ערוצים בגישור

ES300D -שני סלילים של 4 אום ,עבודה בהתנגדות סופית של 2 אום ,מתאים לעבודה עם מונובלוק.

פורסם

כן זה אתה דרך אגב שהצעתה לי, אז אני צריך ללכת על הדגם ES300 לא הD,

שאלה אחרונה, מישהו יודע על חנות שמחזיקה את המוצר הזה?

×
×
  • תוכן חדש...