Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4932 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לגולף יש את היתרונות שלה וגם חסרונות (צריכת דלק) ובאופן כללי לרדת בשנתון אומר אוטו יותר בלוי.

לבחור צעיר עדיף את הפולו מבחינת עלויות אחזקה( כולל דלק).

כמה רוצים על הפולו?

42000 בהתחלה רצו, הורדנו ל-40000 ובבדיקה אמרו שאפשר להוריד עוד קצת על התאונה

 

כתבתי שהרכב קיבל מכה רצינית, החלפת מכסה מנוע, כנף ושאר ירקות בטח הצריכה התערבות ביטוח וירידת ערך.

 

יש הרבה איביזות למכירה! אתה מחפש אוטומט?

אני בכל מקרה לא מצאתי. הכיוון הוא אוטומט למרות שידני גם לא מפריע.

הבחור אמר שהוא נכנס באוטו מלפניו ברמזור וזאת התוצאה של הנזק. נשמע לך משהו רציני?

מצא רכב ידני עם מנוע 1.4 (או 1.6) ותעניק לו מרא ספורטיבי כראות עיניך.

 

דוגמא - פז'ו 207 או 308 שלוש דלתות

תוסיף ג'נטים מיוחדים - 1000- 2000 ש"ח

תוסיף צביע מיוחדת - בין 500 ל-3000 ש"ח (תלוי מה עושים)

כיסוים למושב דמוי עור (או עור אמיתי) או שיפוץ סלון - בין 300 ש"ח לכ-3000 ש"ח (תלוי באיזה אופציה בחרת)

מגיני רוח, חלונות כהים - אם זה בכוון שלך - עוד גג 500 ש"ח

 

וכפי שציינו לפני -

ביטוח חובה באזור 1500 ש"ח, צד ג' יכול להגיע לכ-1200 לנהג חדש. מקיף על רכב ישן (בן 5 ויותר) אני לא עושה. אבל נניח וכן, כ-3000 ש"ח במקום ג'.

יישור קו מבחינה מכנית - בהתאם למצב של רכב, אבל לפחות 500 ש"ח על טיפול 10 אלף בחומרים טובים.

חשבתי על פז'ו אבל אמרו לי לא ללכת בשום אופן על צרפתיות לא הבנתי למה בדיוק.

חפש איגניס ספורט או יאריס ספורט

יכנסו בתקציב שלך ... מאוד זריזות וחסכוניות הן בדלק יש לי איגניס עושה 14-15 ק"מ לליטר

לא חושב שיאריס בתקציב. בכל מקרה אני אבדוק לגבי האיגניס תודה.

פורסם

בפולו המדוברת אין שום דבר ספורטיבי. לא התנהגות, לא ביצועים ולא עיצוב(עניין של טעם).

 

לגבי התאונה, אם במוסך הבדיקה אמרו שאין שאסי אז כנראה שזה לא רציני. אני רק מקווה שהתיקון איכותי והתאמת הצבעים לא נראית יותר מדיי לעין.

 

יש הרבה איביזות, רובן ידניות. דגם ה"ספורט" ידני בלבד.

 

תמיד הייתה לי חיבה לרכבים צרפתים, לא מומלץ בגיר אוטומטי ברכבים האלה.

 

היאריס ספורט זה רכב מצויין בתור ספורטיבית ראשונה. התנהגות טוב, ביצועים סבירים, עלויות שוטפות נמוכות ואמינות מצויינת כיאה ליפנית. בתקציב שלך תוכל למצוא אחת מאזור שנתון 2005.

 

המלצה כללית: גיר ידני זה מתכון לאמינות, חסכון בדלק וגם להנאה מנהיגה.

פורסם

"לא להתקרב לצרפתיות" - זה עוד סטיגמה מטומטמת.

ככה זה עובד בישראל - היתה פעעעעעעם בעיה, עד היום אין שוק.

 

עזוב.

פז'ו הוא רכב צערי ונוח.

מה שכן, לגבי גיר אוטומטי יש הסתייגויות. אז לך על ידני.

 

הרכב שתיארת בתחילת שרשור - נשמע אחרי תאונה לא "קטנה".

מה זה "החליפו אמבטיה"? למיטב ידיעתי, לא מחליפים אותה, אולי מרתכים אם הרכב שווה. זה נשמע תאונה רצינית ופגיעה בשלדה.

ולא סתם מורידים ערך של אוטו בגלל פגיעות שלדה.

כשתצטרך מכור - לרוב תתקשה בגלל הסעיף הנ"ל. מרבית האנשים יעדיפו רכב "נקי".

×
×
  • תוכן חדש...