Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קדימה רכבי שנות ה-83'. התפקדו.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4936 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
53 זה בגלל שניגמרו המספרים בשנת 1983 ,נימכרו יותר מ 10,000 מכוניות בישראל ולכן" הוסיפו " עוד 10,000 מספרים העזרת 53

מאה אלף

00-000-83 עד 99-999-83, ז"א מ0 עד 99,999

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לנצ'יה בטה HPE, עומדת בסככה בחצר מאז 2006 בעקבות תאונת צד.

עכשיו הזמן להתלבט מה לעשות איתה...

תמונות בשרשור שפתח יוני, שטיפח אותה למופת עד אותה התאונה, ובעקבותיה היא אצלי.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1182458&postcount=27

 

שי

 

אל תגזים הנזק לא נראה גדול, אפשרי לתיקון בתמורה לכמה אלפי שקלים בודדים! כבר חשבתי שהתקפלה כמו פחית, לדעתי חבל אם לא תרצה אני בטוח שמישהו אחר ישמח להשמיש את הרכב!

volkswagen golf mk2 1.3

volkswagen golf mk2 1.6

Volkswagen golf mk2 1.3

פורסם
שי - הלנצ'יה הזו ממש מתחננת לעלות לכביש...:shock:

נכון.

אבל הבעיה שלה ושלי שיש לפחות שני שיפוצים בעדיפות עליה (אופנוע ב.מ.וו. R-67 שנת 56, אוטוביאנקי אבארט) וכמו שאתה יודע מקרוב, גם האלפות היחסית מודרניות דורשות את שלהן.

בקיצור אני מרגיש כמו בדואי זקן מכסייפה שנשוי לארבע נשים וכל אחת מושכת לכיוון שלה...

מקווה שזמנה של ה HPE יגיע.

 

שי

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם
נכון.

אבל הבעיה שלה ושלי שיש לפחות שני שיפוצים בעדיפות עליה (אופנוע ב.מ.וו. R-67 שנת 56, אוטוביאנקי אבארט) וכמו שאתה יודע מקרוב, גם האלפות היחסית מודרניות דורשות את שלהן.

בקיצור אני מרגיש כמו בדואי זקן מכסייפה שנשוי לארבע נשים וכל אחת מושכת לכיוון שלה...

מקווה שזמנה של ה HPE יגיע.

 

שי

 

חסר לך שלא ;)

בהפתעה מוחלטת, הגיעה אהבה חדשה...

פורסם
אה.

שאלה נוספת, למה אסור לנסוע בין 7 ל 9 עם רכבי אספנות? הממשלה מפחדת שהם יתקעו בשעות עמוסות ויגרמו לאנשים לאחר לעבודה? זה ההסבר ההגיוני היחיד שעולה לי..:-P

האספנים ביקשו הנחה בביטוח כי הרכבים האלו לא משמשים ליום יום, אז אסרו על נסיעה בשעות שהן נוסעים את לעבודה, ככה אי אפשר להשתמש ליום יום וקיבלנו את ההטבות שרשמו לך.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.


×
×
  • תוכן חדש...