Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קדימה רכבי שנות ה-83'. התפקדו.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4935 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לנצ'יה בטה HPE, עומדת בסככה בחצר מאז 2006 בעקבות תאונת צד.

עכשיו הזמן להתלבט מה לעשות איתה...

תמונות בשרשור שפתח יוני, שטיפח אותה למופת עד אותה התאונה, ובעקבותיה היא אצלי.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1182458&postcount=27

 

שי

 

שמע, אני אישית ממש אשמח אם תחליט להחזיר את הרכב המיוחד הזה לכביש...

מענין אותי לראות את הלנצ'יה במצבה הנוכחי...מקווה שהיא עוד מניעה.

בהפתעה מוחלטת, הגיעה אהבה חדשה...

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אפשר לראות תמונה של השרמנט שלך? הייתה לי גם כזאת לפני 3-4 שנים, אולי זה אותה אחת?

 

היא אצלי שנתיים, ואצל הבעלים הקודמים כמה שנים אז לא נראה לי סביר.

אנסה לצלם, אין לי תמונה אחת של האוטו :-o

פורסם
תמונה

 

וואו! זה החלום שלי כל כך הרבה שנים! ונראת ממש שמורה ויפה ואפילו עם ג'אנטים מקוריים!!!

 

מה עם תמונות פנים?

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם
היא אצלי שנתיים, ואצל הבעלים הקודמים כמה שנים אז לא נראה לי סביר.

אנסה לצלם, אין לי תמונה אחת של האוטו :-o

 

מכרתי אותו בשנת 2009, לבחור צעיר(בסביבות הגיל שלי, 25 כיום) הוא אמר לי שהוא מתכוון להעמיד אותה עד שתגיע לגיל.

 

שלי הייתה 1300,לפני- הייתה של דוד שלי שרכש אותה חדשה בזמנו, גיר רגיל 4 הילוכים, דשבורד טיפה סדוק, ללא מזגן ועדיין עם הרדיו AM המקורי(הדוד שלי לא סובל מזגן ולא חושב ששומע רדיו) ועם 120 ומשהו אלף ק"מ מקוריים, זה אותה אחת?

 

יש לי תמונות באחד הפלאפונים הישנים שלי אני יחפש ויעלה

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם

שאלת תם. למה להוסיף "רכב אספנות"? בשביל מה זה טוב? אתם סתם מגבילים את שעות הנסיעה שלכם.. יש לזה יתרון כלשהו? האם זה מעלה את הערך? אף פעם לא הבנתי את העניין הזה.

.Your average Notepad

פורסם
שאלת תם. למה להוסיף "רכב אספנות"? בשביל מה זה טוב? אתם סתם מגבילים את שעות הנסיעה שלכם.. יש לזה יתרון כלשהו? האם זה מעלה את הערך?

 

הנחה משמעותית במחיר האגרה השנתית, הנחה משמעותית במחיר הביטוח, טסט פעם בשנה במקום פעמיים, אפשרות להעברת בעלות לרכב בלי טסט בתוקף וביטול של אגרת טסטים מצטברת

:twisted:Peugeot 205 GR 1994:twisted:

:lol:קליאו RSI למכירה - 0533349930 :oops:

פורסם

אה.

שאלה נוספת, למה אסור לנסוע בין 7 ל 9 עם רכבי אספנות? הממשלה מפחדת שהם יתקעו בשעות עמוסות ויגרמו לאנשים לאחר לעבודה? זה ההסבר ההגיוני היחיד שעולה לי..:-P

.Your average Notepad

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

כל העניין ברכב אספנות זה שהוא למטרת האספנות ולא לשמש אך ורק כתחבורה שלך.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
מכרתי אותו בשנת 2009, לבחור צעיר(בסביבות הגיל שלי, 25 כיום) הוא אמר לי שהוא מתכוון להעמיד אותה עד שתגיע לגיל.

 

שלי הייתה 1300,לפני- הייתה של דוד שלי שרכש אותה חדשה בזמנו, גיר רגיל 4 הילוכים, דשבורד טיפה סדוק, ללא מזגן ועדיין עם הרדיו AM המקורי(הדוד שלי לא סובל מזגן ולא חושב ששומע רדיו) ועם 120 ומשהו אלף ק"מ מקוריים, זה אותה אחת?

 

יש לי תמונות באחד הפלאפונים הישנים שלי אני יחפש ויעלה

 

אצלי יש דשבורד במצב כמעט חדש, עם מד סל"ד מקורי ומזגן.

הסבתי מ-4 ל-5 הילוכים.

פורסם
לנצ'יה בטה HPE, עומדת בסככה בחצר מאז 2006 בעקבות תאונת צד.

עכשיו הזמן להתלבט מה לעשות איתה...

תמונות בשרשור שפתח יוני, שטיפח אותה למופת עד אותה התאונה, ובעקבותיה היא אצלי.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1182458&postcount=27

 

שי

שי - הלנצ'יה הזו ממש מתחננת לעלות לכביש...:shock:

alfa 156 2.5.

פורסם
מתבלבט, בסך הכל הרכב היחיד שיכול ליסוע בין 7 ל 9

 

אל תשנה סטוטס, רכב קטן ומדליק , אידאלי לשעות הבוקר לעבודה בערים פקוקות.

הביטוח לא יקר יותר מדי...פשוט חבל לשנות. - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

אם ככה גם הGMC של צוות לעניין היא אספנות אוטוטו,

 

ateam.jpg

 

DSC00224.JPG

 

 

בכלל הסדרה צוות לעניין התחילה ב83,

סדרה אהובה עלי!

 

a-teamwallpaper.jpg

 

30 שנה... מי היה מאמין,

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK


×
×
  • תוכן חדש...