Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4951 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי שהעדפתי הונדה על פני סוזוקי בלנו ע"פ המלצות חברי הפורום...

דפדפתי במחירים של הסיויק ולהפתעתי (או שלא) המחירים נעים בין 15 ~ 20K!!

השאלה היא: האם לא עדיף כבר גטס 04 (או כל אלטרנטיבה) בשנתון מוקדם?

נא לא להגיב/לצפות באשכול זה בשבת תודה.

פורסם

ברור שעדיף גטס.

 

----> הוא עדיף מבחינת אמינות ועלות תחזוקה

----> הוא גם יותר חדש

----> הקה"ל של הונדה סיוויק זה אנשים שבו נגיד לא ריחמו על האוטו

 

בקיצור, גטס. אבל זה בגדול, אם תגדיר ספציפית אולי אני אשנה את דעתי.

פורסם
השאלה היא האם הגטס הקטנה יותר, תספק אותך (כי שני הרכבים הם מקטגוריות שונות).

 

אכן

רוב ההתלבטות היא בגלל מודל ישן למודל חדש יחסית,

וגם צריכת דלק (לפי מה שאומרים) הסיויק חסכונית יותר, לא יודע עד כמה זה משמעותי האמת.

נא לא להגיב/לצפות באשכול זה בשבת תודה.

פורסם

לא ציינת דברים חשובים לגביי הגטס:

1. מנוע. 1.35 או 1.6.

2. גיר.

3. רמת גימור.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לא ציינת דברים חשובים לגביי הגטס:

1. מנוע. 1.35 או 1.6.

2. גיר.

3. רמת גימור.

 

1.35

ידני

רמת גימור?

נא לא להגיב/לצפות באשכול זה בשבת תודה.

פורסם

אם תתאזר בסבלנות אני מאמין שתוכל למצוא סיוויק שמורה במחיר נמוך. היא עולה בכמה רמות על הפחנוע הזה גטס שזולל דלק כמו אוטו מנהלים.

פורסם

עדיף רכב יפני מודל 00 על-פני גטס 04...

אני יודע זה מבלבל ולא נתפס.

כמכונאי אני עונה לך, האומנם יש את ההתיישנות, אבל הרכב היפני הוא שורד. לא משפיע עליו כמעט כלום.

לעומת היונדאי או רכב אירופאי... אוי ואוי אפילו האקלים משפיע עליו.

אם תיקח ותשווה לדוגמא: בין גטס שנת 04' 160000ק"מ. לבין סיויק או בלנו (או כל רכב יפני אחר) שנת 00' ועם ק"מ זהה, ואפילו יותר. אתה תגלה שביונדאי כבר שיפצו גיר\מנוע או משהו באזור.

לסיכום על תקנה שנת 00 זה ישן מידי. היונדאי, לדעתי זה רכב עם "פג-תוקף". תשאר ביפניות,עם קצת סבלנות יש מציאות ותוכל להביא שנת 02-03 במחיר יפה.

תבדוק אפילו אופציה ליאנה 04'.

כל סוף הוא התחלה חדשה, העצב הוא סימן שבקרוב תבוא שמחה...

פורסם

בקשר לשאלה שלך, סיויק 2000 או גטס 2004? במידה ואלו הן שתי האופציות היחידות שלי, הייתי הולך על הגטס. מצד שני, כמעט כל אופציה שלישית הייתה עדיפה מבחינתי.

אם תגדיר דרישות, יהיה הרבה יותר קל לעזור לך.

את טעם נרכש,את כמו בירה,כמו סיגריות,כמו קפה.

פורסם
בקשר לשאלה שלך, סיויק 2000 או גטס 2004? במידה ואלו הן שתי האופציות היחידות שלי, הייתי הולך על הגטס. מצד שני, כמעט כל אופציה שלישית הייתה עדיפה מבחינתי.

אם תגדיר דרישות, יהיה הרבה יותר קל לעזור לך.

 

בגדול

רכב מהמזרח הרחוק

מרווח ל3 אנשים ותא מטען בינוני (לא קטן).

חסכוני עד כמה שאפשר.

נא לא להגיב/לצפות באשכול זה בשבת תודה.

פורסם
מה לגבי רכב מאיטליה? פיאט פונטו ספייס למשל?

תוכל למצוא שנתון 2005-2006 בתקציבך.

 

לא מתאים לי אוטו צומי...

נא לא להגיב/לצפות באשכול זה בשבת תודה.

פורסם
עדיף רכב יפני מודל 00 על-פני גטס 04...

אני יודע זה מבלבל ולא נתפס.

כמכונאי אני עונה לך, האומנם יש את ההתיישנות, אבל הרכב היפני הוא שורד. לא משפיע עליו כמעט כלום.

לעומת היונדאי או רכב אירופאי... אוי ואוי אפילו האקלים משפיע עליו.

אם תיקח ותשווה לדוגמא: בין גטס שנת 04' 160000ק"מ. לבין סיויק או בלנו (או כל רכב יפני אחר) שנת 00' ועם ק"מ זהה, ואפילו יותר. אתה תגלה שביונדאי כבר שיפצו גיר\מנוע או משהו באזור.

לסיכום על תקנה שנת 00 זה ישן מידי. היונדאי, לדעתי זה רכב עם "פג-תוקף". תשאר ביפניות,עם קצת סבלנות יש מציאות ותוכל להביא שנת 02-03 במחיר יפה.

תבדוק אפילו אופציה ליאנה 04'.

עם כל הכבוד לזה שאתה "מכונאי", אתה די חדש פה, ולא ברור לי מה האינטרס שלך לדחוף יפניות

הגטס הוא רכב סופר אמין מעיין סובארו DL של יונדאי

מדובר ברכבים שלרוב שירתו בחברות השכרה, ליסינג, רכבי חברה ורכבים צבאיים ועדיין נוסעים כמו גדולים, רכב סופר אמין, תחזוקה זולה ופשוטה, חלקים זולים.

 

על יונדאי משפיע האקלים? תחפש מישהו אחר לעבוד עליו, חבר טוב מהתיכון נוסע על אקסנט 95' אוטומטית, למעט טיפולים ודלק הבנאדם לא עושה כלום! אז כן, הדשבורד באותה תקופה לא הכי איכותי, אבל חוץ מזה האוטו נוסע פיקס! בלי שיפוץ גיר ומנוע.

וזה "ישן", זה אוטו שמתקרב לגיל 18, כן?

 

בקיצור, אני לא רוצה להגיב בגסות או בעצבים, אבל אתה כותב דברים חסרי ביסוס ושטויות.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

זה שהוא חדש זה אומר שהוא פחות מבין?

מה אתה משווה את הפחנוע הזה גטס לסיוויק, אם שתי הרכבים שמורים ורק אצל הגטס השנתון גבוה יותר אז הסיוויק עולה עליה בכמה רמות.

עם כל הכבוד כשאתה קונה רכב לא רק שנתון זה חשוב.

פורסם
זה שהוא חדש זה אומר שהוא פחות מבין?

מה אתה משווה את הפחנוע הזה גטס לסיוויק, אם שתי הרכבים שמורים ורק אצל הגטס השנתון גבוה יותר אז הסיוויק עולה עליה בכמה רמות.

עם כל הכבוד כשאתה קונה רכב לא רק שנתון זה חשוב.

שני* רכבים.

וכנראה שהוא לא קרא מספיק בפורום. או שלא מבין מספיק.

זה שהוא מכונאי לא הופך אותו למבין גדול.

 

חוץ מזה, חלאס "פחנוע", כולה סופר מיני לעומת משפחתית.

אפשר לחשוב כאילו הוא מינימום ביצע השוואה בין סיטרואן C1 לסיטרואן C6. :roll:

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

×
×
  • תוכן חדש...