Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4951 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דור, אתה זה שמגיב ומדבר על היפניות כאילו הן המכוניות הכי גרועות בעולם והקוריאניות שלך, וואלה מלכות האמינות.

זה שהיה לקוריאניות של פעם מכוניות אמינות כמו האקסנט זה לא אומר עדיין שהן משתוות ליפניות מבחינת שום דבר ובטח שלא מבחינת אמינות.(שים לב, לא טענתי שהן לא אמינות בעידן הזה, אך מאמין שפחות מהיפניות).

אני גם משתמש בפורום שאתה משתמש בו והייתי חייב להגיב כי גם שם אתה מהלל את הקוריאניות שזה לגיטימי אך לא על חשבון היפניות.

אני יודע כשאני מגן על קורולה אני נשבע מעצבן מאוד, כשאתה מגן כל כך על הקוריאניות שלך ויורד על היפניות שהן מלכות האמינות זה מקומם גם.

 

הונדה סיויק 2000 או יונדאי גטס?שמע, נדמה לי שמבחינת ביצועים ההונדה סיויק VTEC הזאת תהיה מבחינת יונדאי גטס 1.4 אוטומטית כמו קורולה נגד ניסאן GTR.

פורסם

אולי, אבל קודם כל, פותח השרשור מתעניין בגטס ידנית, ודבר שני, הוא לא אמר מילה בקשר לביצועים. הדרישות שלו היו רכב מהמזרח הרחוק (אני משער שבגלל אמינות), חסכוני ככל האפשר, מספיק גדול עבור שלושה אנשים ועם תא מטען בינוני(לא קטן), והגטס הידנית שהוזכרה עונה על כל הדרישות.

אני עדיין איתן בדעתי, עבורי, כמעט כל אופציה שלישית עדיפה, אך רוב האלטרנטיבות שאני חושב עליהם אינם מגיעות מהמזרח הרחוק. יכול להיות ניסאן אלמרה.

את טעם נרכש,את כמו בירה,כמו סיגריות,כמו קפה.

פורסם
דור, אתה זה שמגיב ומדבר על היפניות כאילו הן המכוניות הכי גרועות בעולם והקוריאניות שלך, וואלה מלכות האמינות.

זה שהיה לקוריאניות של פעם מכוניות אמינות כמו האקסנט זה לא אומר עדיין שהן משתוות ליפניות מבחינת שום דבר ובטח שלא מבחינת אמינות.(שים לב, לא טענתי שהן לא אמינות בעידן הזה, אך מאמין שפחות מהיפניות).

אני גם משתמש בפורום שאתה משתמש בו והייתי חייב להגיב כי גם שם אתה מהלל את הקוריאניות שזה לגיטימי אך לא על חשבון היפניות.

אני יודע כשאני מגן על קורולה אני נשבע מעצבן מאוד, כשאתה מגן כל כך על הקוריאניות שלך ויורד על היפניות שהן מלכות האמינות זה מקומם גם.

 

הונדה סיויק 2000 או יונדאי גטס?שמע, נדמה לי שמבחינת ביצועים ההונדה סיויק VTEC הזאת תהיה מבחינת יונדאי גטס 1.4 אוטומטית כמו קורולה נגד ניסאן GTR.

לא אמרתי שהיפניות הן המכוניות הכי גרועות בעולם.

הקוריאניות שלי? להזכירך אני נוהג בכלל ברכב צרפתי.

וכן - הן אמינות מאוד.

מעניין למה בצבא לקחו בעבר אקסנטים וגטסים, שחלק מהם עדיין משרת בצבא עם ק"מ אסטרונומי של 300 ו350 אלף ק"מ והרכבים עדיין נוסעים יפה למרות ההתעללויות, ועכשיו לוקחים גם i10, i25 וi800, סתם, נכון? זה לא רכבים אמינים לפי מה שאתה אומר.

 

אתה יכול להאמין במה שבא לך, אבל המציאות מוכיחה שהקוריאניות עוברות חיים קשים ומחזיקות יפה מאוד.

אתה מגזים עם הקורולה שלך, ואת זה כל הזמן אומרים לך. אתה חושב שיש לך מינימום גולף GTI בחניה. אתה זה שמגזים, אני לא באתי לעשות מהקוריאניות משהו שהן לא - לרוב הן לא מהנות לנהיגה, הן משעממות יחסית, אבל אי אפשר להתכחש לעובדה שמדובר במכוניות אמינות, זולות לתחזוקה ועמידות.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

לא כולן, זאת עובדה.

 

עזוב שנייה דגמים מסויימים, אני לא מתכחש לעובדה שהאקסנט אמינה, סבבה, מסכים.

 

מצד שני, גם הקורולות הישנות אמינות מאוד והקורולות החדשות פחות וזאת עובדה,

עכשיו תבין שמה שאני מתכוון זה שיש דגמים מסויימים שהצליחו יפה מאוד ויש פחות.

מפה ושם לומר שבגלל זה הקוריאניות עדיפות על היפניות מבחינת אמינות?זה נראה לי אבסורדי.

שוב פעם, אני לא טוען חס וחלילה ולא פוגע באף אחד, קוריאניות כן אמינות כנראה בשנים האחרונות שעברו שיפור ניכר(בעיקר יונדאי?), עדיין לא כמו היפניות, תגיד מה שתגיד- אני מצטער.

 

קורולה GTI? ממש לא,

מצד שני הקורולה יפנית ואני לא אוהב גרמניות אז...

×
×
  • תוכן חדש...