Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4952 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

יש ברשותי רכב הונדה סיוויק משנת 2002, אני בסה"כ לא נוסע בה הרבה ולכן למרות 11 שנותיה

הרכב רק ב83K קילומטר. סה"כ הרכב במצב מעולה, שמור מאד, מעולם לא נצטרכתי לבצע בו

טיפול מהותי (אם אני זוכר נכון היה רק משהו עם חשמלים, נעילה או חלונות)

וטוב שכך כי אני לא טיפוס שמתאים לשיטוטים במוסכים...

השאלה היא כזאת- האם זה הזמן הנכון לקנות רכב חדש (וכשאני קונה זה חדש מהיבואן)

כרגע יש לי מישהו שמעוניין לקנות את הרכב במחיר מחירון (כ30K) האם השנים הרבות בהן

הרכב על הכביש הופכות אותו לסחורה שזה הזמן המתאים למכור אותו לפני שהוא מתחילה לעשות

בעיות ומכריח אותי להתחיל להסתובב במוסכים פעם בכמה חודשים - או שמכיוון שבסה"כ הקילומטראז'

עדיין נמוך יחסית אני יכול בכיף להמשיך עוד שנתיים שלוש ?

מבחינה ירידת ערך, כרגע הרכב יורד בכ3000 ש"ח מידי שנה, רכב חדש צונח פי כמה וכמה

אבל מצד שני אין לדבר סוף אני לא רוצה להגיע למצב שאני מוכר את הרכב בתור "פח" ב5000 ש"ח

 

תודה!

 

הערה: אני מפרסם גם בפורום "טכני אחזקה וטיפולים" וגם בפורום "ייעוץ ברכישת רכב" שכן אני רוצה לשמוע דעות על העניין

הן מהצד המסחרי - מתי הזמן הנכון והכלכלי להחליף והן מהצד המקצועי-טכני, לגבי פוטנציאל הקלקולים.

פורסם

לדעתי, חבל לך להחליף, האוטו במצב טוב מאוד וגם אמין מאוד, ככה שתיקונים אין צורך לעשות.

לפני חמש שנים פחות או יותר, החלפנו את הסיוויק (מודל 2002) במשפחה לטובת אחרת, בדיעבד זאת הייתה טעות, הרכב הוא מצויין ומאוד טוב.

הנה שרשור שפתחתי בעקבות זה. עד היום כשאני רואה סיוויק כזו אני מרגיש החמצה.

 

אגב, זה שכבר יש לך קונה, אמור להדליק לך נורה אדומה שיש לך מציאה ביד שחבל לוותר עליה.

ואם מדברים על רכב חדש, ירידת ערך במקרה הזה זה מינימום 10K בשנה, הטיפולים והאחזקה השוטפת יעלו לך (במקרה שלך) בערך אותו הדבר, אולי קצת יקר יותר בביטוח וזהו.

 

למכור רכב "פח" ב5000 זה יקרה לך רק עוד 10 שנים שבזמן הזה אתה חוסך את הכסף ועושה איתו דברים אחרים.

Polo 2012

פורסם

השאלה היא תקציבית,כמה יש לך להוסיף היא חשובה כיוון שלא כדאי לקחתץ הלוואה שאולי לא תעמוד בפרעונה.

במצב כזה,שווה לחכות עוד קצת,לחסוך ולקחת הלוואה קטנה יותר.

לעומת זאת,אם יש לך עכשיו יכולת לקנות רכב חדש-תקנה עכשיו.

אי אפשר להתנבא אחר הוצאות תיקונים כי זה בעיקר מזל (הרכב היה אמור ד"א לעבור כבר 2 טיפולי החלפת טיימינג)בשנתונים הללו-נניח למשל שהרכב נוסע טוב,פתאום מתפוצץ צינור מים עליון מבלאי,הרכב מתחמם והולך ראש מנוע (נשמע תסריט דמיוני ורע אבל עלול להתרחש).

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

יש כסף מוכן לשימוש. השאלה היא האם להוציא אותו עכשיו או בעוד שנתיים שלוש

לכאורה הכסף הוא אותו כסף...

אני מניח שאין טעם לחשוב על כך 'בעוד עשר שנים אני אוכל למכור סיוויק בת שמונה או בת עשר (כלומר אם אני קונה מאוחר יותר אז הרכב בחדש יהיה חדש יותר בעוד עשר שנים...)

פורסם

דעתי היא כזאת:

 

אם יש לך את כל הסכום, ואתה מוציא אותו בלי להתאמץ - תחליף.

כמובן בהנחה שאתה מחליף לרכב בקטגוריה דומה או גבוהה יותר ולא לסוזוקי אלטו ודומיה.

 

כלכלית זה בשום אופן לא כדאי, לא עכשיו ולא בעוד כמה שנים.

 

לא כלכלי בכלל לרכוש רכב חדש מיבואן, הכי כלכלי זה להישאר עם הרכב הנוכחי כל עוד הוא סוחב, ואז לרכוש משומש ב 30-40 אלף שקל.

 

אם כולנו היינו רואים רק את הצד הכלכלי, לא היינו רוכשים מכוניות חדשות אף פעם, שלא לדבר על רכבי מנהלים, ג'יפים וכו'.

 

 

את הכסף אתה מפסיד בכל מקרה, היום אתה יכול לקבל סכום סביר עבור הרכב הנוכחי שלך, בעוד כמה שנים הסכום יהיה נמוך יותר.

 

ולכן, אם יש את היכולת הכלכלית וזה לא מכביד עליך בשום אופן, תחליף ותהנה מרכב מודרני. בכל זאת חלה התקדמות לא קטנה בתעשיית רכב בעשור האחרון.

 

 

פורסם

סתם לידיעה כללית, עם כול זה שהסיויק הינו רכב טוב, ממליץ לך לבדוק בנוסף פורד פוקוס, מישהו פה בפורום מכר פורד פוקוס 2007 במחיר של 30-32 אלף ש״ח.

שזו קפיצה משמעותית בשנתון.

רק שהפוקוס בכללי לפי מה שאומרים קצת פחות מהירה וזריזה מהסיויק.

 

סתם ככה ממליץ שאולי כדאי לך לבדוק עוד אופציה.

בהצלחה!.

פורסם

להחליף בפוקוס לא תקבל כלום חוץ משנתון מתקדם.

הפוקוס תיהיה ליסינג כנראה.

ק"מ יותר גבוה.

הרבה פחות זריזה ופחות חסכונית.

יש לי גם סיוויק ואני לא רואה סיבה להחליף אלא אם כן זה שדרוג משמעותי, אולי אקורד משנתון מתקדם.

×
×
  • תוכן חדש...