שלום
יש ברשותי רכב הונדה סיוויק משנת 2002, אני בסה"כ לא נוסע בה הרבה ולכן למרות 11 שנותיה
הרכב רק ב83K קילומטר. סה"כ הרכב במצב מעולה, שמור מאד, מעולם לא נצטרכתי לבצע בו
טיפול מהותי (אם אני זוכר נכון היה רק משהו עם חשמלים, נעילה או חלונות)
וטוב שכך כי אני לא טיפוס שמתאים לשיטוטים במוסכים...
השאלה היא כזאת- האם זה הזמן הנכון לקנות רכב חדש (וכשאני קונה זה חדש מהיבואן)
כרגע יש לי מישהו שמעוניין לקנות את הרכב במחיר מחירון (כ30K) האם השנים הרבות בהן
הרכב על הכביש הופכות אותו לסחורה שזה הזמן המתאים למכור אותו לפני שהוא מתחילה לעשות
בעיות ומכריח אותי להתחיל להסתובב במוסכים פעם בכמה חודשים - או שמכיוון שבסה"כ הקילומטראז'
עדיין נמוך יחסית אני יכול בכיף להמשיך עוד שנתיים שלוש ?
מבחינה ירידת ערך, כרגע הרכב יורד בכ3000 ש"ח מידי שנה, רכב חדש צונח פי כמה וכמה
אבל מצד שני אין לדבר סוף אני לא רוצה להגיע למצב שאני מוכר את הרכב בתור "פח" ב5000 ש"ח
תודה!
הערה: אני מפרסם גם בפורום "טכני אחזקה וטיפולים" וגם בפורום "ייעוץ ברכישת רכב" שכן אני רוצה לשמוע דעות על העניין
הן מהצד המסחרי - מתי הזמן הנכון והכלכלי להחליף והן מהצד המקצועי-טכני, לגבי פוטנציאל הקלקולים.