Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טורים נמוכים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7968 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום למבינים,

רכב בן עשר שנים בערך-הונדה- אוטו'. מה לדעתכם יכול לגרום לטורים של המנוע להיות נמוכים.

וזה לא קשור למזגן כי כשמפעילים אותו הטורים טיפה עולים אבל עדיין נמוכים.

פורסם
סע למוסך והם יכוונו לך במידה וצריך.קורה לך שאם אתה מפעיל מזגן ומאיץ מהר ניסגר לך המנוע?

מה יכולה להיות הסיבה לזה?

יש לי תופעה דומה בשרייד 93,לפעמים ,כאשר אני מתחיל להאיץ חזק אם מזגן אז המנוע פתאום נסגר,והאוטו מאבד כח . חייב לציין שזה לא קורה תמיד אלה רק במקרים מסויימים.

"If you feel in control,you're not going fast anough"

Mario Anderetti

פורסם

בדיהטסו שרייד הבעייה שונה לחלוטין.מגבר טורים מזגן אינו מכוון.

לעומת זאת בהונדה המצב מסובך יותר משום שהרכב מוזרק

והבעייה יכולה לנבוע מחיישן תקול ו/אומנוע צעדים תקול ועוד

יש להתחבר למחשב, הרכב יותר מדי מסובך לתיקון עצמי.

לפורמט 1 אין קשר למזגן ולמנוע חלש. לא ניתן ולא רצוי,

לעקוף את המערכת ולאלץ אותה עלידי הגבהת טורים,

זוהי לא הדרך!

לא ניתן לנחש תקלות מסוג זה,חובה לגשת למוסך המתמחה ברכב זה

ובעל ציוד מתאים.

בברכה

צביקה קרבורטורים

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...