Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4956 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכשתי מצבר חדש 65A לפני 11 חודשים

שכחתי לכבות את האורות הפנימיים ברכב ,ולכן נאלצתי להתניע עם כבלים

לאחר מכן שמתי לב שאני לא יכול לפתוח מדלת הנהג את החלונות של שאר דלתות הרכב

האם ייתכן קשר בין המקרים ?

כמו כן האם יחליפו לי את המצבר במסגרת האחריות ?

פורסם

אכן קיים קשר בין החלפת המצבר לבעיה בחלונות החשמליים. עלייך לבצע סינכרון מחדש של החלונות.

תרים כול חלון עד הסוף בצורה ידנית על-ידי החזקת הכפתור, החזק את הכפתור במצב זה כ-5 שניות ולאחר מכן הורד את החלון והחזק את הכפתור גם במצב זה כ-5 שניות, מומלץ לבצע פעולה זו לכול החלונות.

 

התהליך משתנה מרכב לרכב לכן מומלץ לציין על איזה רכב מדובר.

איזה כייף לי :)

פורסם

גם אם המצבר חלש, כשהרכב מונע לא צריכה להיות בעיה בהרמת החלונות החשמליים (אולי יעלו בקצב טיפה איטי יותר).

אם הם בכלל לא עולים והרכב ממודל חדיש, כנראה שהמצבר התרוקן לחלוטין ויש "ללמד" החלונות לקצה טווח.

מניח שבספר הרכב יש הוראות לביצוע במקרה כזה.

 

רצוי להטעין המצבר עם מטען ייעודי. במידה ויש בעיה, לפנות לחשמלאי רכב לבדיקה.

אם יש בעיה במצבר, אני מאמין שיוחלף לך למצבר משומש תקין עם השלמת אחריות לפי המצבר שהוחלף.

טיפ קטן, יידוע החשמלאי למקרה פריקה מלאה למצבר (ששכחת אורות פנימיים), תקשה עליך מאוד לממש האחריות.

 

רענן

פורסם

אני משער שמדובר במאזדה (3,5,6) ברגע שהרכב היה ללא מתח זאת התופעה.

אם כן תפעל כך:

תיגש לכל חלון וחלון:

1.תלחץ על הכפתור עד שירד החלון למטה עד הסוף, עזוב את הכפתור, ותלחץ עליו קבוע לסגירה (אל תעזוב) גם כשהוא נסגר

אז תספור 3 שניות (לא יותר-כי אם אתה שומע מעין רעש מהדלת\מהמנגנון אז תדע שלחצת יותר מידי ותיצטרך להתחיל מחדש)

 

2.תנסה לפתוח שוב את החלון אבל בלחיצה אחת (שיפתח עד הסוף מבלי שתלחץ לחיצה קבועה)

אם הצליח אז הכל תקין, תיגש לדלת נהג ותעשה בדיקה.

כל סוף הוא התחלה חדשה, העצב הוא סימן שבקרוב תבוא שמחה...

×
×
  • תוכן חדש...