Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4959 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בנוגע להודעה קודמת שרשמתי כאן לגבי בעיה בסיאט איביזה 2002 מנוע 1600 , שהטורים היו נמוכים וקופצים בעת עצירה מוחלטת, ובעת הנעה הטורים היו ממש נמוכים עד שהרכב היה נכבה , ובכל נסיון למעבר לרוורס הרכב היה נכבה, בנוסך לרעש חנוק מהמנוע...

לאחר בדיקה במוסך התברר שהבעיה הייתה בבית המצערת. המוסכניק שהוא חבר של ההורים שלי אמר לי שהבית מצערת שחוקה ובמצב לא טוב, אבל הוא ניקה אותה וואמר לי שבינתיים האוטו עובד בסדר גמור אבל שבעתיד יכול להיות הלא רחוק בכלל זה יקרה שוב ונצטרך להחליף בית מצערת. (לפני פחות מחודש)

ואכן הרכב שוב התחיל לעשות קצת בעיות רעש טיפה חנוק...והרכב נכבה כמה פעמים באמצע הנסיעה ! וגם נכבה איזה פעם פעמיים ישר לאחר הנעה...

דיברתי שוב עם המוסכניק לגבי החלפת מצערת, הוא בדק לי ואמר לי שחדשה עולה 2800 לפני מע"מ !! ומשופצת עם אחריות עולה 1000 שקל !

עכשיו בתור אחד שלא מבין בכלל , אני שמעתי שהמשופצות עושות קצת בעיות. ובאופן כללי אני רוצה להיות בראש שקט כשהכל עובד כמו שעון.

אבל לשאלתי אליכם לאלה שמבינים במחירם \ בעלי מוסך של סיאט פולקסוואגן, האם זה המחיר של בית מצערת חדש??!

ואם לא איפה אני יכול למצוא ביותר זול ?! זאת השקעה רצינית בשבילי כרגע ואשמח אם תעזרו לי ...

תודה

פורסם

אני מציע לך לגשת למוסך רון.

בזמנו כשליה ייתה בעיה עם המצערת, רון בדק והציע לי חלק חדש תחליפי במחיר מאד אטרקטיבי.

תוך שעה הייתי בחוץ עם מעט מאד נזק בכיס.

 

מומלץ בחום!

סובארו XV 2016 - כוכבים בעניים

פורסם

בוא נגיד ש"לגשת" זה לא בדיוק המילה המתאימה בשבילי , כי אני מגיע משדרות :) ולכן חשוב לי לדעת לפני כן מחירים ועלויות...ולראות אם הטרטור הזה משתלם לי.

כמו כן חוות דעת של בעל המוסך רון שלפי הבנתי הוא חבר פה בפורום נכון ?! אני אשמח אם תוכל להגיב גם

פורסם

ממליץ לך אז ליצור קשר טלפוני עם מוסך רון או לחכות כאן לתגובה שלו.

המחירים אצלו אכן יותר זולים ממוסכים מורשים (ספק שתמצא בחנות חלקי חילוף מצערת לאיביזה, אני בזמנו חיפשתי)

לפני כשנתיים אולי קצת יותר החלפתי מצערת לאיביזה 01 ואפילו בצ'מפיון המחיר היה 2K לפני מע"מ לא מבין מי נתן לך הצעה של 2800.

פורסם
בוא נגיד ש"לגשת" זה לא בדיוק המילה המתאימה בשבילי , כי אני מגיע משדרות :) ולכן חשוב לי לדעת לפני כן מחירים ועלויות...ולראות אם הטרטור הזה משתלם לי.

כמו כן חוות דעת של בעל המוסך רון שלפי הבנתי הוא חבר פה בפורום נכון ?! אני אשמח אם תוכל להגיב גם

 

גם אני משדרות ויש לי סיאט קורדובה 1600, ואני עושה את כל הטיפולים אצל רון. שעה נסיעה אמנם, ואל תצפה למחירים מאוד נמוכים, אבל הם מאוד מקצועיים שם ואמינים ובהחלט תמורה טובה לכסף סך הכל.

  • ספונסר פורום
פורסם

לפי התאור שלך אני כלל לא משוכנע שהבעיה הינה במצערת המנוע וחבל שתחליף חלקים סתם .

בכל מקרה מצערת מנוע מקורית עולה אצלנו 1600-1800 שח לפני מעמ

תלוי בדגם מנוע .

לדעתי אצלך מנוע מדגם AKL/AEH עם 100 כס ואם כך אז זו המצערת היקרה יותר .

אתה מוזמן להגיע אלינו לבדיקה ללא תשלום .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

×
×
  • תוכן חדש...