Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4966 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

לאחרונה קניתי בטרייד-אין לנסר 2010 והייתי רוצה להגיע איתו למוסך של מיצובישי לטיפול 60,000.

ראיתי שהאתר של מיצובישי ישראל לא באוויר. מישהו יודע היכן ניתן להשיג את רשימת המוסכים הרשמיים של מיצובישי בארץ ?

 

ספציפית, אני מחפש בפתח תקווה, אבל אם אין, אז במקום קרוב כלשהו. שמעתי שיש ברעננה מוסך מרכזי...

 

 

המון תודה מראש !

פורסם

לא יודע מרכזי. יודע חולון מוטורס.

קנינו שם כריזמה חדשה ,מתחזקים שם והיא עדיין נוסעת כחדשה במשפחה.לא היתה מעולם תקלה.

כששברו ראי צד וכשביקשתי להחליף את 5 מנעולי הדלתות כשלבני המוכשר גנבו את התיק עם המפתחות וכל חומר הלימודים בג'ים של האוניברסיטה, סידר לי רפי כהן, הבעלים, השתתפות אחריות. - מעמדו בכלמוביל הייבואנית חזק מאד.

הוא לא זול.

פורסם

תודה לעוזרים... מצאתי לינק למוסכים המורשים של מיצובישי באתר של כלמוביל...

 

מישהו מכיר את א.ד מרכזי בפתח תקווה ?

×
×
  • תוכן חדש...