Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוזוקי גימני. לאחר פירוק סעפת יניקה טורים קופצים גבוה


לוי מ.
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4541 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

עשית מה? :shock:

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קבוע גבוהה או לא יציב וקופץ לסל"ד גבוה?

 

לדעתי הלא מקצועית, תבדוק את החיבורים של כל החיישנים (TPS \ MAF) יכול להיות שחיבור השתחרר. תבדוק שלא התנתק צינור ואקום \ נשם, מה שיאפשר כניסת אוויר לא מדוד. במידה ומדובר במצערת עם כבל מכאני תבדוק שהוא לא מתוח על יתר המידה.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם תרצה לקבל תשובה רצינית תצטרך לפרט קצת יותר- מה בדיוק נעשה ולמה.

 

אם כוונתך שאחרי פירוק והרכבה של הסעפת הטורים קופצים כנראה שהאטימה של הסעפת נפגעה ויש משיכות אוויר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...