Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש מידע על אופל אסטרה וי 16


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7969 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
האם קיימת אופל אסטרה 16 וי חמישה דלתות ?

אם כן אז אני אשמח לקבל עליה קצת מידע

 

תודה

 

 

אתה צריך להבהיר על אילו שנות מודל אתה מדבר. מן הסתם כל האסטרות החדשות בעלות מנועי בנזין הן 16V...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני לא סגור על זה אבל האוטו נירא שנת 95 -96

רציתי לדעת האם זה משו מיוחד האוטו

או שזו סתם גירסה שגרתית

 

 

תודה

פורסם
האם קיימת אופל אסטרה 16 וי חמישה דלתות ?

אם כן אז אני אשמח לקבל עליה קצת מידע

 

תודה

לא הבנתי אם אתה בעניין הונדה , מיני , או אסטרה.

כמו כן האם אתה מעוניין במנוע בתצורת V בן 16 צילינדרים (וי 16 ) או 16 שסתומים (16 וי).

 

רצוי גם שתחליט אם אתה מעוניין בחמישה דלתים או חמש דלתות.

 

הכי קרוב שאני יכול לחשוב עליו הוא אסטרה GSI , חפש בפורום.

פורסם

אני יודע בידיוק על מה אתה מדבר. מכונית מדהימה. זאת אופל אסטרה GSI ליטר2 של שנת 94-95

הם ממש משופרים יפה יש להם עיצוב מדהים!!!!!! עולים בסביבות ה 30K ניתן להוריד בטח את המחיר כי אתה יודעים מה עושים עם מכונית ספורט(צלחות...חריקות... ועוד...)

יש כאלו מכונית למכירה ניתן למצוא ללא כל בעיה. יש שם עד כמה שידעו לי מחשב שמראה את צריכת הדלק,איזו מנורה שרופה,מתי צריך להחליץ ברקסים,טמפרטורות וכו'...(כן כן !!! שנת 94 ויש את כל זה או לפחות אמור להיות)

יש המון תמונות אתה יכול לראות כנס לגוגל>תמונות ותכתוב:

OPEL ASTRA GSI

פורסם
אני יודע בידיוק על מה אתה מדבר. מכונית מדהימה. זאת אופל אסטרה GSI ליטר2 של שנת 94-95

הם ממש משופרים יפה יש להם עיצוב מדהים!!!!!! עולים בסביבות ה 30K ניתן להוריד בטח את המחיר כי אתה יודעים מה עושים עם מכונית ספורט(צלחות...חריקות... ועוד...)

יש כאלו מכונית למכירה ניתן למצוא ללא כל בעיה. יש שם עד כמה שידעו לי מחשב שמראה את צריכת הדלק,איזו מנורה שרופה,מתי צריך להחליץ ברקסים,טמפרטורות וכו'...(כן כן !!! שנת 94 ויש את כל זה או לפחות אמור להיות)

יש המון תמונות אתה יכול לראות כנס לגוגל>תמונות ותכתוב:

OPEL ASTRA GSI

לי היה רכב ספורט ... ולא עשיתי צלחת אחת (הנעה קדמית?) ולא חריקה אחת .. (לא חבל ?!)

 

ולא הייתי מוריד לך שקל , אלא לוקח 4-5 מעל מחירון (לקחתי? ) למה אתה ישר מכליל את כולם .. לא כולם רצים להרוס את האוטו שלהם כי הוא "אוטו ספורט" אוטו ספורט לא נועד לעשות "חריקות" ו"פתיחות" ..

פורסם
האם קיימת אופל אסטרה 16 וי חמישה דלתות ?

אם כן אז אני אשמח לקבל עליה קצת מידע

 

תודה

עשיתי חיפוש באינטרנט על הרכב זה אופל אסטרה GL ידני/אוטומט, 1,600 סמ"ק V16 שנים: מ-1995 עד-1998
פורסם

לאור התגובות האינטליגנטיות (FORMAT1 מתבקש לעשות BOOT לפני הפורמט , סיוויק טורבו מתבקש לעשות חיפוש כראוי) אני נועל את השרשור.

 

HONDA (פותח השרשור) . ערוך בבקשה ,כמו שכתבתי ,חיפוש בפורום על ASTRA GSI. אם יהיו עוד שאלות אחרי קריאת כל החומר שתמצא פנה אליי (או אל מנהל אחר) בה"פ ואפתח את השרשור כדי שתוכל להעלות את שאלותייך.בינתיים השרשור ננעל.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7969 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...