Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4990 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אודה אם מישהו יוכל לעזור - אני מתרגם את אופן פעולת חיישני דוושת התאוצה מול מחשב הרכב (דפנדר, אם זה עוזר או משנה למישהו), והמונח הזה התקיל אותי. הוא מופיע במשפט ככה:

 

"The ECM provides 5 volt reference feed to both sensors on white/purple wires via header 291"

 

סינית הם מדברים אלי. ואני לא לגמרי הדיוט בתחום...

 

תודה

 

דב

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

פורסם

בהקשר של המשפט המצוטט, נראה כי הכוונה למחבר חשמלי. בהקשר אחר זה גם יכול להיות סעפת יניקה.

 

אם תוכל לצטט פסקה שלמה, יהיה קל יותר.

 

דני

פורסם

הי דני, תודה...

אין פיסקה שלימה - זו הפסקה השלימה, ומתוך איזה עשרים טקסטים מאוד דומים של כל החיישנים האחרים, פתאום צץ כאן ה - header הזה משום מקום...

 

בגדול אני חושב שאתה צודק לגבי החיבור (בגלל זה גם יש מספר...)

 

 

אני יכול להעזר בך עוד?

 

הם מדברים על הפונטציומטרים של מיקום דוושת התאוצה, ואין לי מושג ירוק איך להעביר את הפירוט המפורט הזה לעברית...:

 

...The vehicle uses three thick film potentiometers

 

נגדים משתנים של שכבה עבה? יש לזה ביטוי מקצועי? מצאתי אותם בגוגל, זה אומר משהו שהם יותר עמידים, אבל לא מצאתי ביטוי בעברית...

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

פורסם

אני הייתי כותב משהו כמו "נגדים משתנים מסוג 'סרט עבה' (thick film)".

 

או מוותר לגמרי על הפירוט המיותר וכותב "נגדים משתנים", אלא אם כן אתה מקבל תשלום לפי מילה, כמובן :wink:

 

דני

×
×
  • תוכן חדש...