Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5014 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אשמח לקבל המלצות מענינות לדייט ראשון באיזור יד אליהו, לא חייב בדיוק אפשר קצת להרחיק.8)

 

הגברת לא רוצה מסיבה,ופאב לא זורם כרגע.

 

נ.ב

חושב שיהיה חניה זמינה כמובן.

פורסם

לא בדיוק כבול לאיזור, אפשר להרחיק אבל לא יותר מדי.

בנוגע לקפה איטליה זה נחמד,אך צריך משהו באווירה יותר קלילה וצעירה.

 

תודה

פורסם

אזור רוטשילד - נחלת בנימין לא רחוק.

 

יש שמה הרבה פאבים ובתי קפה נחמדים כמו לנדוור והבנדיקט. תמיד אפשר גם לקנות בקבוק קאווה ב"קוואה בר" ולשבת בשדרה.

פורסם

חשבת לעשות איתה משהו בשביל לשבור את הקרח לפני וסתם להנות? כמו סנוקר לדוגמא?

 

או שאתם מכירים כבר?

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

פורסם

אנחנו לא מכירים הכרנו בפאב הכרות שטחית.

ובנוגע לסנוקר, אין לי מושג עם היא יודעת לשחק,ויום שישי בערב סונקר? לא נשמע לי מזמין.

 

חברים אשמח לשמוע עוד המלצות.

תודה

פורסם

פלוס גדול אם היא לא יודעת לשחק.... :roll:

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

פורסם
חשבתי על איזור רוטשילד. אבל בעייתי החנייה,במיוחד ביום שישי.

 

חפיף יהיה טוב

 

דווקא הנושא עם החניה די פשוט וזול שם, התשלום לתושבי תל אביב הוא בסביבות 5 שקלים בחניוני אחוזת החוף בסוף רחוב הרכבת או לחילופין ברחובות הצדדיים יש אפשרות לחנות בלי בעיה - רק אל תרחיקו יותר מדי, שלא תמצאו את עצמכם מחנים ליד זונות טרנסקסואלים.

פורסם

לך תחנה אודי סירה ברחוב, צצדי ליד זונות טרנסקסואלים:wink:

 

פנדוב

הנמל נלקח בחשבון ואני שומר אותו כאופציה אחרונה.

פורסם

אל תקח דייט לנמל, מקום הכי גרוע שיש. רוב המקומות זה מועדונים שמוצפים בערסים מסטולים.

 

רוטשילד, פלורנטין ושוק הפשפשים אלה מקומות הרבה יותר מומלצים לעשות בהם הכרות.

 

אין בעיית חניה ברוטשילד, תמיד אפשר להכנס לחניון אחוזת החוף.

×
×
  • תוכן חדש...