Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5016 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תשאל ואני ינסה לענות,

איבדתי הרבה חברים קרובים שנהיו כמו שאתה מתאר, בגלל ההתנהגות הזאת וחוסר הרצון להיגרר.

הרצון בא מהבן אדם עצמו, שיחה לא תועיל אם היא תרצה לעשות אנטי בכוונה.

אני בא מעיירת פיתוח להגדרת רבים מהפורום כנראה, ככה שאני מכיר ממש מקרוב את התופעה.

נוער משועמם שמנסה לפרוק עול, במקום לצאת לטייל, לרכב על אופניים בשטח, ולפתח תחביבים [גם יקרים].

ולבנות לעצמך את החיים עם חברים אמיתיים, מעדיפים את תרבות המועדונים, פורקים עול במקום הרכיבה או בספורט [גם אתגרי] בשתייה ועישון, ובעיקר בפרנציפים.

 

אני שמח לראות שנער בגילך לא עושה שטויות ובוחר להעביר את זמנו בדברים חיוביים כמו הפורום הזה בין היתר .

פה אין מועדונים , זה גיל "הפארקים" - יושבים על ספסלים עד שעות הערב המאוחרות .

לא פעם הייתי יוצא למעקבים אחריה עם הרכב ובודק שהכל בסדר שם מבלי שהיא תדע.

אבל ניחא פארקים, לפעמים לאחד הילדים יש בית ריק , זה כבר סרט אחר , במיוחד שהחברה שלה מחפה עליה .

 

במחשבה שניה כנראה שכמו שנאמר הכי כדאי לדבר איתה כמו עם בוגרת.

 

יש לי אחות קטנה, עוד לא בגיל הזה, אבל אני תמיד חושב איך ומה אעשה כשזה יגיע.

 

אולי בסוף נמצא פתרון , בוא נראה.8)

 

מנסיון, אין לך עם מי לדבר.

מצער אבל נכון.

זה הגיל שבו אנחנו יודעים הכל ומי שמנסה להסביר לנו לא מבין כלום.

 

מה שמשחק לטובתי ( עדיין בכל אופן ) שהיא תמיד 'העריצה' אותי , אחרי הכל אני לא באמת אבא שלה.

היו לנו כמה וכמה שיחות בעבר.

היא עדיין לא יודעת שאני יודע , היא תדע עוד מעט ( מאותו בחור מההודעה הראשונה ) .

Gn'f'R

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כפי שציינתי קודם, עבד במקרה של אחותי.

 

 

תסביר לה בדיוק את הנקודה הזו. שבגיל הזה מה שנראה לה כ"פאן" טהור וסתמי, בהמשך הדרך יראה לה כטיפשות מוחלטת, או הפקרות וחוסר הערכה עצמית אם תרצה. אם תצליח לגרום לה לדמיין את עצמה בעוד מספר שנים, כשאותו נער קרוב לוודאי יהיה חשוב לה כקליפת השום - אך היא מצידה תישאר עם א'. קושי לקיים מערכת יחסים אמיתית וכנה, נערה ש"שיחקו" בה בצעירותה תתקשה בהרבה להיפתח באמת כלפי מישהו ולנהל איתו קשר משמעותי, ברוב הפעמים יקח לה יותר זמן להגיע לזה. ב'. עם רגשות החרטה, על התמימות שהייתה לה ועל שנתנה למישהו לנצל אותה כך.

תסביר לה שגם אם בעיניה זה משחק, וגם היא מפגינה, ממזמזת, ו"מסובבת אותו על האצבע" - בסופו של דבר היא תתחרט על כך. תסביר לה שעוד כמה שנים, כשכל הבנים בשכבה שלה יחפשו בחורה בשביל קשר רציני, אולי בשביל להתחתן בעתיד - סביר להניח שאותן בחורות שתיזזו ופיזזו יהיו אלו שיתעכבו במציאת הזיווג - לא כל אחד יהיה מוכן להתפשר על רכב יד 200. (כמובן שלא זו הדוגמה, והיא ילדה איכותית לדבריך שעלולה למעוד חד פעמית).

התפקיד שלך הוא להסביר לה שדין פרוטה כדין מאה, אם תצליח לעשות זאת היא מסודרת.

בהצלחה!

 

אהבתי .

Gn'f'R

פורסם

תיזהר כשאתה עוקב אחריה, אם היא תגלה היא ממש לא תרצה להקשיב לך. יותר מזה, סביר להניח שהיא תנסה למרוד.

אתה אומר שהיא רואה בך סוג של מודל לחיקוי ואתה לא אבא שלה, אז יש לך סיכוי לא רע שאם פשוט תדבר איתה מלב אל לב ותסביר לה, היא תשמע בעצתך.

 

בנוגע לאלכוהול, לא מנסה להצדיק את הבחור שעליו מדובר, כי הוא גם מעשן, אבל אלכוהול הפך לנורמה בחיי הנוער הישראלי.

כאחד שסיים לא מזמן תיכון, ועכשיו בשנה הראשונה שלי בצבא אני יכול להעיד שכל בני הנוער שותים. כולם. גם המחוננים-ממוצע-117-ע''פ-הטכניון, וגם אלה ששנה אחרי מתגייסים לטיס, לשייטת ולמטכ"ל. לא מדובר על פריפריה אלא על חיפה (שלא לדבר על ת"א).

זה מתחיל בגיל מוקדם- כ14-16 בפארקים ציבוריים וליד דראגסטורים, טיפה מאוחר יותר עוברים למועדונים ובגיל י"ב ומעלה מתחילים גם לפזול לכיוון הפאבים.

בקיצור מה שאני מנסה לומר, זה שאם פתאום תראה את אחות אישתך שותה, אל תתחיל מיד לחשוב שהיא הסתבכה עם איזו חבורה נוראית של פושעים קטינים, אלא פשוט כי ככה זה היום.

בנוגע ללעשן, זה כבר סיפור אחר. מעבר למי שזה מייצג בגילאים האלו, זה גם תיק במשטרה, אז כאן כדאי לך לשים לב טוב טוב.

פורסם
בסופו של דבר היא תתחרט על כך. תסביר לה שעוד כמה שנים, כשכל הבנים בשכבה שלה יחפשו בחורה בשביל קשר רציני, אולי בשביל להתחתן בעתיד - סביר להניח שאותן בחורות שתיזזו ופיזזו יהיו אלו שיתעכבו במציאת הזיווג - לא כל אחד יהיה מוכן להתפשר על רכב יד 200. (כמובן שלא זו הדוגמה, והיא ילדה איכותית לדבריך שעלולה למעוד חד פעמית).

התפקיד שלך הוא להסביר לה שדין פרוטה כדין מאה, אם תצליח לעשות זאת היא מסודרת.

בהצלחה!

tumblr_m59wlttK6K1rsxxryo1_500.jpg

פורסם

כן, גיל הפארקים זה גיל המועודנים, מסיבות נוער.

אתה מוזמן ללכת לראות מה קורה בגן מאיר בימי חמישי בלילה בת'א.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין במפץ הגדול? מזל טוב, גם לך יש תאוריה דמיונית. :-P

פורסם
תיזהר כשאתה עוקב אחריה, אם היא תגלה היא ממש לא תרצה להקשיב לך. יותר מזה, סביר להניח שהיא תנסה למרוד.

אתה אומר שהיא רואה בך סוג של מודל לחיקוי ואתה לא אבא שלה, אז יש לך סיכוי לא רע שאם פשוט תדבר איתה מלב אל לב ותסביר לה, היא תשמע בעצתך.

 

בנוגע לאלכוהול, לא מנסה להצדיק את הבחור שעליו מדובר, כי הוא גם מעשן, אבל אלכוהול הפך לנורמה בחיי הנוער הישראלי.

כאחד שסיים לא מזמן תיכון, ועכשיו בשנה הראשונה שלי בצבא אני יכול להעיד שכל בני הנוער שותים. כולם. גם המחוננים-ממוצע-117-ע''פ-הטכניון, וגם אלה ששנה אחרי מתגייסים לטיס, לשייטת ולמטכ"ל. לא מדובר על פריפריה אלא על חיפה (שלא לדבר על ת"א).

זה מתחיל בגיל מוקדם- כ14-16 בפארקים ציבוריים וליד דראגסטורים, טיפה מאוחר יותר עוברים למועדונים ובגיל י"ב ומעלה מתחילים גם לפזול לכיוון הפאבים.

בקיצור מה שאני מנסה לומר, זה שאם פתאום תראה את אחות אישתך שותה, אל תתחיל מיד לחשוב שהיא הסתבכה עם איזו חבורה נוראית של פושעים קטינים, אלא פשוט כי ככה זה היום.

בנוגע ללעשן, זה כבר סיפור אחר. מעבר למי שזה מייצג בגילאים האלו, זה גם תיק במשטרה, אז כאן כדאי לך לשים לב טוב טוב.

 

תאמין לי שאין לי חסך, אני יוצא, מארגנים דברים גם בבתים, ועושים על האש, ואף אחד מאיתנו לא שותה, לא רואים בזה צורך, אל תכליל.

וכן אני מכיר חכמים יותר ממני בהרה ששותים , אם שותים פעפ ב.. עם ההורים בחג זה בסדר, בפארק בצורה המונית זה טיפשי, לא משנה איך תהפוך את זה.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין במפץ הגדול? מזל טוב, גם לך יש תאוריה דמיונית. :-P

פורסם
תאמין לי שאין לי חסך, אני יוצא, מארגנים דברים גם בבתים, ועושים על האש, ואף אחד מאיתנו לא שותה, לא רואים בזה צורך, אל תכליל.

וכן אני מכיר חכמים יותר ממני בהרה ששותים , אם שותים פעפ ב.. עם ההורים בחג זה בסדר, בפארק בצורה המונית זה טיפשי, לא משנה איך תהפוך את זה.

אתה עוד בן 15 אז תחכה קצת וגם אתה תתחיל, אין בעיה בלשתות כל עוד אתה בשליטה ולא נהיה סמרטוט.

 

כשהייתי בטירונות היה רק אחד במחלקה(40 חיילים) שאמר שהוא לא שתה בחיים.

פורסם
אתה עוד בן 15 אז תחכה קצת וגם אתה תתחיל, אין בעיה בלשתות כל עוד אתה בשליטה ולא נהיה סמרטוט.

 

כשהייתי בטירונות היה רק אחד במחלקה(40 חיילים) שאמר שהוא לא שתה בחיים.

 

אם לא מרגישים כמו סמרטוט זה בסדר, אצלי בשכונה ילדים התחילו לשתות כבר בגילאים צעירים יותר, אני לא כזה קטן כח האופציות נפתחו בפניי

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין במפץ הגדול? מזל טוב, גם לך יש תאוריה דמיונית. :-P

פורסם

בגדול- כל עוד 2 אנשים רוצים להיות זה עם זו, כל פעולה להרחקה רק תקרב אותם יחד.

אין פתרון קסם, צריך להכיר את 2 הצדדים. אני מציע שתדבר עם הילדה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

כשהייתי בן 14-15 גם אני אמרתי שלא צריך לשתות וכו' אבל עם הזמן הגיעה ההבנה שלשתות בגבול הטעם הטוב זה לא כזה נורא.

פורסם

אין לי עם זה בעיה, נפלה טעות. אם שותים בטעם טוב זה בסדר וגם הגיוני, למרות שאישתית להוציא 100 על בקבוק שימחק לי תאי מוח, נשמע לי בנתיים מיותר

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין במפץ הגדול? מזל טוב, גם לך יש תאוריה דמיונית. :-P

פורסם
בגדול- כל עוד 2 אנשים רוצים להיות זה עם זו, כל פעולה להרחקה רק תקרב אותם יחד.

אין פתרון קסם, צריך להכיר את 2 הצדדים. אני מציע שתדבר עם הילדה.

 

לכן, במקום להרחיק, לקרב, ולדבר איתו, לא איתה.

תזמין אותו הביתה, תתחבר, תישאר במגע, תפגין נוכחות.

אם הוא לא רציני, הוא יתאדה מעצמו.

 

בכל מקרה, אם היא תרצה לשתות, היא תשתה, אם היא תרצה להזדיין, היא תזדיין ואם היא מאוהבת, כל העולם אשתו וגיסו יכולים לעשות שמיניות באוויר, היא תשים על זה קצוץ (לא חסרים תקדימים בהיסטוריה האנושית).

 

אלו עובדות החיים.

 

שיחות, הסברים, הרצאות... עוזר כמו קוקה קולה למניעת הריון.

 

ודרך אגב, עדיף להדפק ע"י מאנייק בגיל 16 וללמוד את הלקח לחיים, מללמוד אותו בגיל 30.

מאנייקים לא חסרים, ונדפקות גם כן לא... והאמת היא שלא מתים מזה (וגם בגרויות אפשר להשלים).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

דווקא בגלל שהיא מעריצה אותך ואתה מודל לחיקוי, הסיכוי שלך לדבר איתה בהיגיון ולהגיע לתוצאה הוא הכי גדול. גדול יותר מהסיכוי של אחותה אישתך.

מעבר לזה הכל כבר נאמר.

 

תתאזר בסבלנות. זה תהליך.

 

 

אין לי עם זה בעיה, נפלה טעות. אם שותים בטעם טוב זה בסדר וגם הגיוני, למרות שאישתית להוציא 100 על בקבוק שימחק לי תאי מוח, נשמע לי בנתיים מיותר

וזה כי אתה בן 15. אלכוהול לא שותים (אנשים נורמטיביים) בשביל להימחק או למחוק תאי מוח. אלכוהול יכול להיות אחלה אם יודעים להשתמש בו.

 

ג.נ - את השורות האלו אני כותב בזמן האנגאובר מאתמול :)

פורסם

בעתיד יכול להיות, בגיל הזה שהכסף שעבדתי בשבילו בחופש זה כמו כסף של אריתרי ממוצע, אני לא חושבב על אלכוהול, אנמ משקיע בפלאפון, אופניים וחוסך לרכב

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין במפץ הגדול? מזל טוב, גם לך יש תאוריה דמיונית. :-P

פורסם

טוב , חשבתי על זה קצת .

הבעיה שלי זה לא אותו נער , אם לא הוא אז כנראה היה טמבל אחר ואולי גם יותר גרוע מהקודם.

אני צריך להתמקד בילדה ובחינוך שלה .

 

התייחסות קטנה לדברים שקראתי כאן:

תקראו את הכותרת. מה שאני שכחתי הילד הזה לא ילמד.

לא אומר את זה בגאווה , אני פשוט לא מתרגש מנוער כזה , רובם מסתדרים בחיים - תראו אותי ,אני נורמלי ( בערך ,כן ? ).

 

ברווז :

אני מוכן לעבור ברית מילה בשנית ללא הרדמה אם יש שם אהבה באויר.

 

falou:

שתי השורות האחרונות שלך הם לגיטימיות וסבבה אם אתה מגדל בנים, כן זו חשיבה מעוותת מצידי

כשיש בת בתמונה אתה פשוט לא רוצה שינצלו אותה.

Gn'f'R


×
×
  • תוכן חדש...