Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5016 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאשה מזדיינת בגיל 15 קוראים לה זונה,

שגבר עושה את זה החברים טופחים לו על השכם,

אין הגיון.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין במפץ הגדול? מזל טוב, גם לך יש תאוריה דמיונית. :-P

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
שאשה מזדיינת בגיל 15 קוראים לה זונה,

שגבר עושה את זה החברים טופחים לו על השכם,

אין הגיון.

 

בגיל 15 היא נערה .

ושוב פעם - אין לי בעיה עם יחסי מין בגיל הזה.

אני הייתי בן 15 וחברתי דאז הייתה בת 17 - היינו 5 שנים ביחד והייתה אהבה.

 

באותם זמנים היו לי ידידות שחלקם נתנו את הסחורה במקלט השכונתי למי שרק רצה ( לא השתתפתי לעולם בחינגות כאלו) - הדבר האחרון שאני אעשה הוא לקרוא להן "זונות" , נכון זה מבזה ומלוכלך אבל זה גיל הנעורים.

תקרא לזה חינוך לקוי או חרמנות יתר,לא יודע מה וגם לא מעניין אותי .

מעניין אותי כשזה מגיע למעגל הקרוב שלי.

Gn'f'R

פורסם

שזה מגיע למעגל הקרוב זה הכי מעניין,

הנוער לא מועניין במעגל הרחוק יותר,

לצערי... אני מתחיל קורס 60 [44 שעות לימוד, 16 שעות התלמדות על אמבולנס ] בשביל להתנדב במד"א.

המורה שלי היה נהג אמבולנס, אמר לי שיש נוער שמחכה למקרים, אשכרה 15 חבר'ה שאומרים יאללה הלוואי תקרה תאונה עם הרבה אנשים ואז ניצא כמה אמבולנסים, המורה שלי ענה לה בנונשלנטיות, כן הלוואי שהמשפחה שלך תידרס איזה כיף יהיה.

היא הבינה תגודל של הטעות...

תפסיקו לדאוג רק למעגל הקרוב שלכם, טיפה אמפתיה.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין במפץ הגדול? מזל טוב, גם לך יש תאוריה דמיונית. :-P

פורסם

אני שובר כאן את הראש עם ילדה אחת ..

מה אתה מציע ,שאני אצא לסיבוב במקלטים ואחלק קונדומים ?

אסע לפיצוציות בלילות ואאסוף את כול חבורת הוודקה רדבול סביב הספסל לקריאת פסוקים מהתנ"ך ?

Gn'f'R

פורסם

לא אבל המשפט שלך עצבן אותי, סליחה...

אין אהבה, כנראה זה סתם ל'פוזה'.

האהבה לא תבוא עם ילד כזה, אם הילדה שונה ממנו, התרבות היום שילדה שמכירים פעם אחת, הופכת לחיימיפים של אמא שלאחותך

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין במפץ הגדול? מזל טוב, גם לך יש תאוריה דמיונית. :-P

פורסם

אני לא מצליח להתנסח בעדינות, וניסיתי בדברי הקודמים, אז אני אגיד את זה בבוטות - מה שתעשה, הרבה, זה לא משנה.

לכפות, אתה לא יכול כלום.

קבל את חוסר האונים כמצב קיומי.

אתה כבר בדרך להיות "לא פונקציה".

כן תאהב את זה, לא תאהב את זה... סה-לה-וי.

 

תרצה שהיא תקיים יחסים, לא תרצה, עם זה, עם אחר... האמת לא רק שזה לא משנה, זה גם לא ממש עניינך. רוצה לעזור, תן לה קונדום. רוצה לעזור יותר, קבל אותה איתו לחוג המשפחתי. שיבוא לארוחת שישי, שים עליו יד, לא קלילה, תסתכל לו בלבן של העין ותגיד "ברוך הבא למשפחה של ברכה (שם בדוי). כל חבר של ברכה, הוא חבר אישי שלי". ותשאיר את היד והמבט איזה שנייה שתיים.

המסר כבר יעבור, שהיא לא כוס (סליחה על הבוטות) אלא אדם עם משפחה, שהוא מכיר. וכשאתה מכיר מישהו (גם אותה אישית וגם את המשפחה) כבר קשה להתייחס אליו רק כאובייקט.

 

ככה תוכל להשפיע הכי טוב.

כפי שנאמר, הפוך גוטה.

לא לזרוק החוצה, לקחת פנימה.

רק שם אפשר להשפיע לטובה.

 

אחרת... מה אני אגיד לך, החברה שלי לפני גיל 16 (שלה) עשתה כזה ביצפר להורים המרוקאים שלה, שכשאני הגעתי הם מה-זה קיבלו את מי שמזיין את הבת שלהם יפה, רק שלא תברח להם עודפם עם מישהו ממש גרוע...

ואלו היו משפחת פשע, אז אם הם הבינו את מגבלות הכוח, גם אתה יכול.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אני לא מצליח להתנסח בעדינות, וניסיתי בדברי הקודמים, אז אני אגיד את זה בבוטות - מה שתעשה, הרבה, זה לא משנה.

לכפות, אתה לא יכול כלום.

קבל את חוסר האונים כמצב קיומי.

אתה כבר בדרך להיות "לא פונקציה".

כן תאהב את זה, לא תאהב את זה... סה-לה-וי.

 

תרצה שהיא תקיים יחסים, לא תרצה, עם זה, עם אחר... האמת לא רק שזה לא משנה, זה גם לא ממש עניינך. רוצה לעזור, תן לה קונדום. רוצה לעזור יותר, קבל אותה איתו לחוג המשפחתי. שיבוא לארוחת שישי, שים עליו יד, לא קלילה, תסתכל לו בלבן של העין ותגיד "ברוך הבא למשפחה של ברכה (שם בדוי). כל חבר של ברכה, הוא חבר אישי שלי". ותשאיר את היד והמבט איזה שנייה שתיים.

המסר כבר יעבור, שהיא לא כוס (סליחה על הבוטות) אלא אדם עם משפחה, שהוא מכיר. וכשאתה מכיר מישהו (גם אותה אישית וגם את המשפחה) כבר קשה להתייחס אליו רק כאובייקט.

 

ככה תוכל להשפיע הכי טוב.

כפי שנאמר, הפוך גוטה.

לא לזרוק החוצה, לקחת פנימה.

רק שם אפשר להשפיע לטובה.

 

אחרת... מה אני אגיד לך, החברה שלי לפני גיל 16 (שלה) עשתה כזה ביצפר להורים המרוקאים שלה, שכשאני הגעתי הם מה-זה קיבלו את מי שמזיין את הבת שלהם יפה, רק שלא תברח להם עודפם עם מישהו ממש גרוע...

ואלו היו משפחת פשע, אז אם הם הבינו את מגבלות הכוח, גם אתה יכול.

 

תכל'ס צודק, אבל מראש עדיף לנסות למנוע מקרים של התקרבות לערסים כאלה, יש להם אחר כך תחושת שתלטנות על הבחורה.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין במפץ הגדול? מזל טוב, גם לך יש תאוריה דמיונית. :-P

פורסם

אנרכיה :

אל תתעצבן. זו המציאות כפי שאני רואה אותה , לא כולם מתנדבים כמוך למען הקהילה - שיירבו כמוך.

 

falou:

בסדר, אני אנסה להזמין את החרא הקטן לארוחה ,ספק אם הוא יבוא , אבל אנסה.

נדחוף לו פלפל שחור בטוסיק.

Gn'f'R

פורסם

הוא לא יבוא, אלא אם כן תציע לו אורגיה, זאת דעתי.

והלוואי והייתי תורם לקהילה כמו שצריך, אבל גם בדיבור צריך להיות עם אמפתיה, אני בגיל שעוד יש לי זמן להתנדב בכל מיני עמותות וכאלה, אתה מבוגר יותר יש לך עול אחר.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין במפץ הגדול? מזל טוב, גם לך יש תאוריה דמיונית. :-P

פורסם

בסדר, אני אנסה להזמין את החרא הקטן לארוחה ,ספק אם הוא יבוא , אבל אנסה.

נדחוף לו פלפל שחור בטוסיק.

 

יאללה, אל תשכח לספר איך היה.

מי יודע, אולי הוא גיל בייטס הבא בתחפושת...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
הוא לא יבוא, אלא אם כן תציע לו אורגיה, זאת דעתי.

.

 

האורגיה היחידה שהוא ימצא אצלי בבית היא בובת גרב של שבי ביד ימין שלי ובץ ביד שמאל - שניהם ינסו בכל הכוח להריח את הפלפל.

Gn'f'R

פורסם

לפי דעתי אני מכיר מקרוב את הגיל כי אני בעצמי בן 17 וחצי, אתה רוצה להוציא אותה ממנו?

אל תחכה שמשהו יקרה, לfalou אני לא יודע מאיפה הסקת את זה שאם היא רוצה להזדיין היא תזדיין (זה ברור שאם היא באמת באמת רוצה היא תזדיין), אבל לפי דעתי שיחה אחת יכולה למנוע את זה, ואני גר בראשון יש פה מקרה מאוד מפורסם שהתפרסם גם בחדשות, על קורל יצחקי אחת שנתנה לחצי מהשכונה להכיר אותה מקרוב (מאוד מקרוב) ואחד ניצל את זה ופשוט צילם את העיניין,

וזה עוד היה ילד טוב! תראה לה את הדוגמא של מה יכול לקרות אם היא תלך איתו ותראה לה מה קרה לילדה שצולמה, וכמה טיפולים פסיכולוגיים היא עברה וכמה ערים כדי שהכל יסתדר. אני כמעט בלב שלם יכול להגיד לך שאחרי שהיא תראה מה קרה לה עם עוד איזה אחד היא בימי שישי תקרא ספרים בבית :wink:

ומי שרוצה מוזמן לבוא לסופרלנד בימי שישי שיש מסיבות עם שתיה חופשית לפחות חצי ליטר וודקה על כל אדם ועוד לפחות עוד ליטר בירה וארק על כל אדם, מבטיח שאם תבואו אתם לא תוציאו את הילדות שלכם לפחות עד גיל עשרים למסיבות.

אבל מנגד לזאת אני הולך לשם ושותה בדיוק בכמות שאני לא מאבד את עצמי אבל כן מקבל "ראש טוב" :lol:

קומפוננט: מורל דוטק מגבר 1 : JL AUDIO 360.2

מגבר 2 : הייפוניקס BRX 2400.1D סאב : GROUND ZERO GZHW 12SPL

פורסם
לfalou אני לא יודע מאיפה הסקת את זה שאם היא רוצה להזדיין היא תזדיין (זה ברור שאם היא באמת באמת רוצה היא תזדיין), אבל לפי דעתי שיחה אחת יכולה למנוע את זה

 

ממרומי השנים והזיונים.

בינתיים אני אנסה לקחת אותך לשיחה ונראה אם שיחה טבוה תסביר לך כמה זה אינפנטילי ללכת לשתות בסופרלנד.

גבר שותה בבית, עם ההורים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לא אמרתי שזה לא, אבל אני שותה במידה אני לא מאבד את הראש, אני כן יודע כל צעד וצעד שאני עושה, מעבר לכך שלשתות עם ההורים בבית אין לזה סיבה ואין לזה טעם, אני הולך לסופרלנד רק כדי להנות ואם אולי שחכתי לציין המקום לא מכיל רק שתיה,

אלא גם בנות שנראות טוב:wink: וגם מוזיקה טובה אני לא מדבר על אלה ששותים ומאבדים את הראש, אלא על אלה שכן יודעים לשתות ולהנות ביחד לא לשתות ולהקיא ולהתעלף ביחד.

ואם זה לא בסדר אז אתה מוזמן להסביר לי מה אינפנטילי בלשתות במסיבה בסופרלנד, במקום במועדון ולשכור את המקום קרוב ל2000 שקל?

קומפוננט: מורל דוטק מגבר 1 : JL AUDIO 360.2

מגבר 2 : הייפוניקס BRX 2400.1D סאב : GROUND ZERO GZHW 12SPL

פורסם

טוב , ערב ארוך עבר על כוחותינו ,

אפשר לקבל ביטול על החמין

ישבתי איתה היום לשיחה ב4 עיניים ומסתבר שהיא עזבה את הדראק.

ישבנו כמה שעות יחד והמשכנו לדבר - היה מאוד נחמד .

 

כהרגלי גם משיחות קודמות שאני מנהל איתה כבר שנים חזרתי על כמה מנטרות שהיא כבר מכירה בע"פ :

 

"תהיי נחמדה אל מי שנחמד אלייך" "תברחי כמו מאש כשמישהו נחמד יותר מידי"

"לבנים יש בולבול והם מתים להשתמש בו חוץ מעשיית צרכים"

ועוד מבית היוצר שלי.

 

אפשר לקחת נשימה בינתיים.8)

Gn'f'R


×
×
  • תוכן חדש...