Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5022 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השרשור האחרון לפני 3 שנים.

 

אני בשלב כזה שהמשקפיים מציקות לי, נמאס לי לנקות אותם כל הזמן, שבוע אחרי שקונים חדשות נהיה שריטות, מציק על האף ובקיצור-נמאס מהן.

 

יש כל כך הרבה מנתחתים ומקומות שמציעים את השירות הנ"ל, למי הולכים?

 

לפני בערך 3 שנים התייעצתי עם רופאת עיניים בכירה ואז היא אמרה שהיא לא ממליצה לבצע את הניתוח.

 

אז מה בעצם השתנה ב3 שנים האלו? האם הטכנולוגיה השתפרה או שעדיין מדובר על אותם השיטות?

Got To love It

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

על עדשות מגע שמעת?

זה מעולה, לא מפריע לך בעין בכלל, שכחתי ממזמן מזה משקפיים, רק בבית לפעמים אני שם אותם.

אם אתה בכל זאת מחליט ללכת על ניתוח יש הרבה פרמטרים שצריך לקחת בחשבון, יש לך צלינדר? אין לך צלינדר

מה יש לך מינוס, פלוס?

מעל מס' 5?

ועוד הרבה דברים...

אני חושב שבעיניים לא צריך לגעת, באמת, הניתוחים האלו לא בטוחים כ"כ הם נעשות לרוב במרפאות פרטיות, ואין שום ערבות שיהיה בסדר, אתה חותם על המון מסמכים שפותרים את המרפאות מאחריות מסויימת והם מכוסים מבחינה משפטית.

volkswagen

 

כי חיים רק פעם אחת.

פורסם

יש עדשות, שאתה שם רק בלילה ובמשך היום אתה יכול להסתובב בלי עדשות ובלי משקפיים, זה מין טיפול לעין למשך יום אחד. אני מכיר כמה אנשים שמשתמשים בזה, ומאוד ממליצים.

אני גם מכיר אנשים שעברו את הניתוח, והם מאוד שמחים, אבל אני אישית לא הייתי מסוגל לניתוח כזה. הסיכון לדעתי פשוט לא שווה את זה, והטרחה שבעדשות היא באמת קטנה.

פורסם

בגלל זה עושים אצל פורפסור מומחה ולא אצל איזה ליצן.

מצטרף לשאלתו של בן לגבי השיטות, אני כבר 14 שנה עם משקפיים ונמאס לי מהן ממש.

HU: Pioneer DEH-80PRS Woofers: SEAS Lotus Reference Tweeters: SEAS Lotus PerformanceSUB: Hifonics12" Wiring:KnuKonceptz,Omega-Audio,Sound quest AMPS:Lightning Audio,Phonix Gold

פורסם

דוקא זה ניתוח שנחשב למאוד בטוח ונעשה ע"י מליוני אנשים בכל העולם.

גם בעדשות יש סיכונים כולל עיוורון משימוש לא נכון.

 

לפני כמה שנים, הממולצים היו לוינגר (ירושלים) והירש (ת"א) מעיניים ופרוכט (ירושלים) מהדסה.

לוינגר כנראה המנתח הכי מנוסה בתחום בארץ אבל גם הכי יקר - עלה לי 16 אלף לזוג עיניים.

לא חושב שיש חדש מאז.

 

החלק הכי חשוב הוא בדיקת ההתאמה.

רופא מנוסה ידע להגיד לך מה סוג הניתוח שמתאים לך (אם בכלל) ומה הסיכונים בכל אחד.

רופא חאפר ידחוף אותך לניתוח גם אם אתה לא מתאים. זה מה שמוביל לרוב הבעיות שקוראים עליהן באינטרנט.

פורסם

אחי עשה לפני כשנה-שנתיים ניתוח לייזר, בסה"כ הוא מרוצה. תקופה ארוכה היה לו יובש בעיניים ובעיה בראיית לילה אך עכשיו תקין. אם תסתכל בפורמים השונים ברחבי המרשתת תראה שהרוב מרוצים ולא משנה באיזה שיטה הם עושים.

אך אני שואל את עצמי, אם זה כזה טוב, אז איך זה שרבים ממנתחי ורופאי הלייזר מרכיבים עדיין משקפים?

כנ"ל אופטומטריסטים ואופטיקאים רבים.

פורסם

אני גם הלכתי על עדשות, כי אני פחדן. מספיק לי שיש 0.01% סיכוי שהניתוח לא יצליח ויהיה סיבוך בעיניים כדי לא לעבור אותו

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

בנוגע לשריטות - אפשר לעבור לעדשות זכוכית.

ההבדל במשקל לא משמעותי, בניגוד למה שכולם טוענים.

מה שכן, זה לא פותר את בעיית הניקוי או את שאר המגבלות של משקפיים.

- - - - - -

TRONCHO - לשאלתך, התשובה היא שזה עדיין ניתוח "צעיר",

אף אחד עוד לא בדק מה קורה לעין 30 שנה אחרי הניתוח

כי הניתוח לא היה קיים לפני 30 שנה.

אני באופן אישי לא אקח את הסיכון - בדור הבא כבר יידעו מהן ההשלכות לטווח ארוך.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
על עדשות מגע שמעת?

זה מעולה, לא מפריע לך בעין בכלל, שכחתי ממזמן מזה משקפיים, רק בבית לפעמים אני שם אותם.

אם אתה בכל זאת מחליט ללכת על ניתוח יש הרבה פרמטרים שצריך לקחת בחשבון, יש לך צלינדר? אין לך צלינדר

מה יש לך מינוס, פלוס?

מעל מס' 5?

ועוד הרבה דברים...

אני חושב שבעיניים לא צריך לגעת, באמת, הניתוחים האלו לא בטוחים כ"כ הם נעשות לרוב במרפאות פרטיות, ואין שום ערבות שיהיה בסדר, אתה חותם על המון מסמכים שפותרים את המרפאות מאחריות מסויימת והם מכוסים מבחינה משפטית.

 

 

ששיחקתי כדורסל היתי משתמש בעדשות מגע, למשך שנתיים+ עד הצבא.

ניסיתי לפני כמה חודשים שוב כמה חברות וכל הסוגים הציקו לי בעין, גם יומיות וגם חודשיות.

זה לא מעולה, אחרי כמה שעות את מרגישה מעין "לחץ" בעין, לנהוג איתם בלילה עושה לך סוג של זוהר מסביב לאורות.

 

יש לי רק צלינדר, בלי מספר.

עין ימין-1.75

עין שמאל-2.25.

Got To love It

פורסם
אני גם הלכתי על עדשות, כי אני פחדן. מספיק לי שיש 0.01% סיכוי שהניתוח לא יצליח ויהיה סיבוך בעיניים כדי לא לעבור אותו

גם אני חושב בדיוק כמוך, לכן אינני אפילו שוקל ניתוח לייזר למרות כל אי הנוחות בהרכבת משקפיים.

 

TRONCHO - לשאלתך, התשובה היא שזה עדיין ניתוח "צעיר",

אף אחד עוד לא בדק מה קורה לעין 30 שנה אחרי הניתוח

כי הניתוח לא היה קיים לפני 30 שנה.

אני באופן אישי לא אקח את הסיכון - בדור הבא כבר יידעו מהן ההשלכות לטווח ארוך.

ניתוח "צעיר"?

אני חושב שהניתוח בשל ולא צעיר, אך לדעתי אם בודקים את הסיכונים מזעריים ככל שלא יהיו מול היתרונות, אזי אני עדיין מוותר על ניתוח שכזה.

פורסם

המילה "בשל" חסרת משמעות כאן.

צעיר זה צעיר אבסולוטית, מבחינת מספר שנים.

 

סתם דוגמה להשוואה - השתלת לב, ניתוח שמתבצע כבר 44 שנים.

במהלך 44 שנים הצטברה מספיק סטטיסטיקה כדי לדעת בדיוק מהם הסיכונים,

מה הסיכוי שההשתלה תיכשל, ותוך כמה שנים פחות-או-יותר

תזדקק להשתלה נוספת, הכול בדיוק של עשיריות אחוז.

 

בקיצור, מי שנכנס היום לניתוח השתלת לב יודע בדיוק למה לצפות מבחינת סיכויים ואחוזים.

 

אין לנו מידע כזה בניתוחי עיניים. יכול להיות שבדיוק 37.5 שנים אחרי הניתוח

אתה הופך פתאום לעיוור או חוטף קטרקט. גם יכול להיות שלא ושהכול בסדר.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

או שהם לא סומכים על רופאים אחרים שיעשו להם את הניתוח.

 

אני חושב שמבצעים את הניתוחי לייזר כבר למעלה מ10 שנים, לפחות בארץ.

Got To love It

פורסם

לפני כמה שנים, הממולצים היו לוינגר (ירושלים) והירש (ת"א) מעיניים ופרוכט (ירושלים) מהדסה.

 

עשיתי אצל ד"ר הירש במרפאת עיניים בת"א (עזריאלי) לפני 5 שנים כמעט בדיוק. עלה כ-12000 שקלים והסתיים בצ'יקצ'ק.

לפני זה היה לי צילינדר וסביב 4 בשתי העיניים. קצת אחרי הניתוח התייצבתי על ראייה מושלמת בעין אחת וטיפה פחות מושלמת בעין אחרת (לא מפריע בכלל, אבל מורגש רק בלילה למשל עם אורות חזקים, או כשצריך לקרוא שלטים מרחוק. ממש בקטנה). עד היום, כאמור 5 שנים, ללא שינוי. ואני המון מול המחשב.

 

מה שכן השתנה זו איכות החיים שלי. לא צריך יותר עדשות, לא צריך יותר משקפיים. שום התעסקות עם העיניים. לפני כן הייתה התעסקות יומיומית. ההבדל עצום לטעמי. קם בבוקר ולא צריך לשים משקפיים. הולך למקלחת ורואה הכל. שוטף פנים. יוצא לשמש ולא צריך להחליף משקפיים בין ראייה ושמש, ועוד...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

הרווחת כמה שנים. בעוד 5 שנים יתחיל עניין של משקפי קריאה.

 

הבעיה בניתוחים המדוברים היא שאכן הניסיון עדיין קצר - תחשוב על כך שעברת ניתוח בגיל 30, ותזקק לראיה עוד חמש-שה עשורים (ומי יודע, אולי יותר. תוחלת החיים עולה בקצב מהיר). בניתוח מורידים שכבה מהקרנית, ומי יודע כיצד ראייתך תושפע מכך בעוד 10-20 שנה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...