Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5016 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

שאלה בנוגע לשמן מנוע?

לפני כחצי שנה רכשתי את הרכב סיאט איביזה רפרנס 1400 2012

היום לאחר 10,000 קמ נדלקה לי נורת השמן ,האם לדעתכם זה נורמלי שכבר יגיע לחצי כמות השמן (קצת פחות מ 2 ליטר)

  • ספונסר פורום
פורסם

הרכבים הללו ידועים כצמאי שמן, בעיקר בקילומטרים הראשונים. בחברה יגידו לך אותו דבר.

 

האם יש כתמי שמן בחניה?

 

תמלא שמן מאותו הסוג ותהיה במעקב. בטיפול הקרוב תעדכן את המוסך בבעיה, ותוודא שירשם במחשב ע"מ שבמקרה של תקלה עתידית במנוע יהיה תיעוד.

פורסם

האם לדעתכם זה נורמלי שכבר יגיע לחצי כמות השמן (קצת פחות מ 2 ליטר)

שלום,

איך הגעת ל 2 ליטר?

 

אם מפלס השמן מגיע עד ל 1/2 במדיד, סימן שחסר כחצי ליטר ולא 2 ליטר.

 

 

אני מניח שהנורה שנדלקה היא כתומה ולא אדומה.

 

 

פורסם
שלום,

שאלה בנוגע לשמן מנוע?

לפני כחצי שנה רכשתי את הרכב סיאט איביזה רפרנס 1400 2012

היום לאחר 10,000 קמ נדלקה לי נורת השמן ,האם לדעתכם זה נורמלי שכבר יגיע לחצי כמות השמן (קצת פחות מ 2 ליטר)

איך הגעת לחישוב שצריכת השמן היא כ-2 ליטר ?

האם מפלס שמן המנוע היה על MAX או בתחום בין ה-MIN-MAX כאשר רכשת את הרכב ?

איזה כייף לי :)

פורסם

כמה שידוע לי האגן שמן הוא 4 ליטר

שנדלקת נורה סימן שעבר את החצי ,חישוב פשוט משאיר אותי אם פחות מ 2 :)

 

גם קניתי 2 ליטר וזה בדיוק הספיק (מלאתי יום אחד ליטר ,לוודא שלא טעיתי ,ואחרי כמה ימים את הליטר הנוסף בשביל שיהיה מלא)

 

 

בלי קשר לנושא ,חיפה עיר קשה לרכבים מבחינת צריכת דלק ,אני נוסע בין עירוני אני עובר את ה 1:13 בחיפה עם מזגן 1:10

פורסם
כמה שידוע לי האגן שמן הוא 4 ליטר

שנדלקת נורה סימן שעבר את החצי ,חישוב פשוט משאיר אותי אם פחות מ 2 :)

 

גם קניתי 2 ליטר וזה בדיוק הספיק (מלאתי יום אחד ליטר ,לוודא שלא טעיתי ,ואחרי כמה ימים את הליטר הנוסף בשביל שיהיה מלא)

 

 

בלי קשר לנושא ,חיפה עיר קשה לרכבים מבחינת צריכת דלק ,אני נוסע בין עירוני אני עובר את ה 1:13 בחיפה עם מזגן 1:10

אתה בטוח שקיבולת השמן ברכבך היא 4 ליטר. ההבדל בין סימן MIN-MAX הוא כ-1 ליטר שמן.

 

נראה לי שפיצצת את המנוע בשמן.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...